Błędne przedłużona umowa przez dzial utrzymania klienta.

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
ambasador.ad
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 sie 2017, o 22:53

Błędne przedłużona umowa przez dzial utrzymania klienta.

Post autor: ambasador.ad »

Witam serdecznie . W skrócie opisze mój problem. Posiadam dwa numery abonamentowe pierwszy to 609****** (numer jest numerem głosowym z którego wykonywane są połączenia) drugi to 601****** (numer internetowy) W dniu 21/06/2017r. wypowiedziałem umowę dla nr 601******* (jest to numer internetowy) kilka dni później kontaktował się ze mną dział podtrzymania klienta po czym zgodziłem się na przedłużenie umowy. Aneks do umowy został zawarty w dniu 29/06/2017r. Do dnia 25/07/2017r obowiązywały jeszcze stare warunki umowy. W dniu 11/08/2017 zauważyłem iż na koncie abonamentowym wzrosły koszty ok. 240zł nadpłaty nie licząc samego abonamentu dla dwóch numerów (Na dzień dzisiejszy do zapłaty mam 365zł). Około dnia 14/08/2017 po rozmowie z konsultantem poinformowano mnie że umowa została przedłużona dla numeru 609****** - numer głosowy (przypomnę iż rozmowa o przedłużenie umowy tylko i wyłącznie dotyczyła numeru internetowego czyli 601******) w ten oto sposób numer 609****** stał się numrem internetowym i za każdą rozmowę bądź wiadomość tekstową naliczane były opłaty. w dalszej rozmowie z konsultantem wniosłem reklamację dotyczącą tej pomyłki wraz z anulowaniem opłaty za rozmowy i smsy. Dnia 28/08/2017r otrzymałem odpowiedź dotyczącą tej reklamacji. Poniżej przesyłam wgląd do pisama. Dodam że przy złożeniu rezygnacji na numer 601****** a błędnego przedłużenia umowy na numer 609****** numer 601******* dalej jest aktywny.

Czy istnieje możliwość anulowania opłat dla tych rozmów?
Jak napisać profesjonalnie odstąpienie od aneksu?

https://drive.google.com/file/d/0B89dmv ... p=drivesdk
ODPOWIEDZ