Teraz jest 23 cze 2018, o 01:27

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia ze sklepu internetowego

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Offline
Avatar użytkownika

foxontherun

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 3 kwi 2018, o 13:21
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Realizacja zamówienia ze sklepu internetowego

Post5 kwi 2018, o 10:17

Dzień dobry,

ile trwa realizacja zamówienia w sklepie internetowym na abonament + telefon?

Zamówienie złożyłam przed świętami, w tym czasie dwukrotnie dostałam informacje, że realizacja zawieszona, bo Państwa konsultanci nie mogą się dodzwonić - sęk w tym, że wyraźnie w 3 mailach zaznaczyłam w jakich godzinach i w jakie dni firma pracuje = do której pracuje księgowość, a informacje o problemach z dodzwonieniem otrzymałam - raz, pod wieczór, kiedy w firmie nikogo już nie było, a drugi raz na weekendzie, kiedy to firma nie pracuje.

Poza tym sprawdzałam - numery kontaktowe na stronie firmy, gdzie pracuję - działają i w godzinach, w których są ludzie w firmie - telefony są odbierane.

Po ostatnim mailu do Państwa, gdzie podałam raz jeszcze numery kontaktowe + powtórzyłam godzinami i dniami pracy firmy, w ubiegłą sobotę, od tego czasu cisza w kwestii dalszej realizacji zamówienia.

Nie wygląda to za profesjonalnie z Państwa strony.

I generalnie w jakim celu jest wykonywany telefon do firmy, skoro dysponuje papierowym zaświadczeniem o zatrudnieniu wydanym przez Księgowość?

Do tego można jeszcze dokonać weryfikacja w KRD, czy nie istnieją zadłużenia.

Powrót do Abonament, Plany Taryfowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


cron