Zastanawiam się nad przejściem na e-fakturę. Skłania mnie do tego możliwość sprawdzenia wykazu bieżących połączeń od początku cyklu rozliczeniowego.
Pytanie kieruję do osób które już korzystają z owego wykazu. Czy jest on na tyle przydatny, że warto dla niego przesiąść się na e-fakturę? Tzn. czy połączenia/smsy wyświetlają się bez opóźnień, można generować raporty, stosować różne filtry połączeń itp. tak jak to jest w innych sieciach?
Wykaz bieżącego użycia
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 maja 2009, o 14:50
- Lokalizacja: Oława
Re: Wykaz bieżącego użycia
Elektroniczny billing jest praktycznie taki sam jak na papierowym wyciągu. Opóźnienia są minutowe. To znaczy... jeśli skończysz rozmowę i zaraz po niej się zalogujesz może nie być ostatniego połączenia. Ale po 5 minutach będzie.
Co do filtrów i innych takich nie odpowiem, bon nie bawiłem się. Może inni podpowiedzą. Na pewno można ustawić, by wyświetlało ci np. same SMS-y, MMS-y, połączenia czy transmisje danych. Bo to przerabiałem.
Co do filtrów i innych takich nie odpowiem, bon nie bawiłem się. Może inni podpowiedzą. Na pewno można ustawić, by wyświetlało ci np. same SMS-y, MMS-y, połączenia czy transmisje danych. Bo to przerabiałem.
Re: Wykaz bieżącego użycia
Korzystam, z tego już od prawie 1,5 roku i nie narzekam. Można uzyskać pełny podgląd tego, co działo się z kartą SIM ( połączenia , SMS, transmisja danych). Raz do roku zamawiam na 2601 papierowe faktury do dokumentacji, w związku z rozliczeniem PIT ( przesyłka i zamówienie gratis). Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie, większa oszczędność czasu, papieru i pieniędzy.
Orfi
Re: Wykaz bieżącego użycia
W bilingu elektronicznym z małym opóźnieniem można zobaczyć bieżące użycie w ebok,natomiast biling podsumowania miesiąca jest dostępny dla klientów abonamentowych zaraz po wystawieniu faktury i jest on taki sam jak w wersji papierowej,masz podgląd na cały miesiąc,a w formie papierowej przychodzi tylko sama faktura.Marek pisze:Zastanawiam się nad przejściem na e-fakturę. Skłania mnie do tego możliwość sprawdzenia wykazu bieżących połączeń od początku cyklu rozliczeniowego.
Pytanie kieruję do osób które już korzystają z owego wykazu. Czy jest on na tyle przydatny, że warto dla niego przesiąść się na e-fakturę?
Warto przejść,a potrzebne zestawienie zawsze można wydrukować
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lut 2010, o 22:33
Re: Wykaz bieżącego użycia
Tak przy okazji, czy na koniec okresu rozliczeniowego dostajecie jakąś wiadomość od plusa (sms lub e-mail), że na www.ebok.pl czeka na was nowa e-faktura??
Re: Wykaz bieżącego użycia
Tak,musisz to jednak ustawić w e-boku:usługi i ustawienia,następnie:inne usługi i ustawienia,wejść w Infopakiety dla KONTA i tam możesz wybrać opcję:Sylwestriusz pisze:Tak przy okazji, czy na koniec okresu rozliczeniowego dostajecie jakąś wiadomość od plusa (sms lub e-mail), że na http://www.ebok.pl czeka na was nowa e-faktura??
Wpłynęła nowa płatność ,Została wystawiona nowa faktura lub Nowy rachunek elektroniczny i wybrać preferowaną formę informacji- email lub sms .
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."
http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Wykaz bieżącego użycia
Witam,
wykaz bieżącego użycia uaktywniłam 27.12; okres rozliczeniowy ostatni skończył się 21.12. Wcieło mi numer na który dzwoniłam 23.12. Czy jest szansa by przed zakończeniem teraźniejszego okresu rozliczeniowego (21.01) namierzyć ten numer? Wg info na stronie Plusa wykaz bieżącego użycia ma pokazywać co się działo od początku okresu rozliczeniowego
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3119
ale tak nie jest, pokazuje od momentu aktywacji usługi. Mam teraz wyrwę 4-dniową w której jest numer który bardzo potrzebuje, na teraz ktoś wie co zrobić? Ebok LiveChat nie dziala, najnowsza Java blokuje, na BOK nie mogę sie dodzwonić już od dłuższego czasu, caly czas "proszę czekać na zgłoszenie operatora".
-A.
wykaz bieżącego użycia uaktywniłam 27.12; okres rozliczeniowy ostatni skończył się 21.12. Wcieło mi numer na który dzwoniłam 23.12. Czy jest szansa by przed zakończeniem teraźniejszego okresu rozliczeniowego (21.01) namierzyć ten numer? Wg info na stronie Plusa wykaz bieżącego użycia ma pokazywać co się działo od początku okresu rozliczeniowego
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3119
ale tak nie jest, pokazuje od momentu aktywacji usługi. Mam teraz wyrwę 4-dniową w której jest numer który bardzo potrzebuje, na teraz ktoś wie co zrobić? Ebok LiveChat nie dziala, najnowsza Java blokuje, na BOK nie mogę sie dodzwonić już od dłuższego czasu, caly czas "proszę czekać na zgłoszenie operatora".
-A.