To wcale nie jest tak jak napisał mój poprzednik - tzn nie do końca tak.
W pierwszej kolejności, w przypadku braku płatności jest sms o tym że dojdzie do blokady połączeń wychodzących. Jeśli klient nadal nie dokonał wpłaty to ta blokada ma miejsce.
nikola23 pisze:Informujemy, że z powodu braku płatności w dniu 2011-06-30 zostaną zawieszone usługi.
Treść tego smsa świadczy, że nikola ma właśnie taką blokadę. W smsie jest informacja o tym, że w przypadku nie otrzymania wpłaty (wpływu) do 30/06 będzie telefon całkowicie zablokowany (również połączenia przychodzące).
Po takim smsie proponuję dokonać wpłaty, albo chociaż zadzwonić pod 2607 do DWN (windykacja). Pracują tam normalni ludzie z którymi można się dogadać (uzgodnić termin płatności, albo rozłożyć kwotę na rozsądne raty)
DWN pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18
w sobotę od 8-16
w niedziele i święta nie pracują
nr kontaktowy 2607 lub 601102607
w przypadku gdy telefon jest zablokowany (rozmowy wychodzące) również można dodzwonić się pod 2607 (z telefonów Plusa)
Co do rozwiązania umowy - operator nie informuje o tym smsowo tylko w formie pisemnej, ale nawet w tym wypadku jest wyjście z sytuacji (podpisanie umowy reaktywacyjnej - 30,00 złotych za jeden numer).
Skoro kończy się Tobie umowa to proponuję udać się do salonu (punktu) dopiero gdy odnotują wpływ kwoty na konto (gdy kwota zostanie zaksięgowana).