Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
kkonrado
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lis 2008, o 14:00

Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(

Post autor: kkonrado »

Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play

Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych



Proszę zwracać uwagę na ortografię.
Ostatnio zmieniony 1 lis 2008, o 14:27 przez kkonrado, łącznie zmieniany 2 razy.
dział obsługi plusa jest do bani
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

kkonrado, BOK to nie dział techniczny! Tam pracują zwykli ludzie. Mówią tylko to co ich nauczyli na szkoleniu. Dzwoniłeś kiedyś do BOK Ery lub Orange? Bo ja wiele razy i rozmowy w zasadzie niczym się nie różnią.

PS. W Play tym bardziej radzę uważać na usługi i BOK ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

No i najważniejsze, skoro masz umowę do marca to jakim cudem Ty chciałeś teraz włączyć Kasperskyego? Czytałeś regulamin usługi? Możesz go aktywować do 30 dni od aktywacji karty SIM! A licząc nawet że masz umowę na 12 miesięcy to chyba troszkę przegapiłeś sprawę i nie ma się co kłócić...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

warto najpierw poszukać u siebie winy ;)
kkonrado
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 lis 2008, o 14:00

Post autor: kkonrado »

tomek pisze:warto najpierw poszukać u siebie winy ;)
U mnie winy nie ma. Kasperskiego narzeczona u siebie włączała może inaczej prubowała, w piątek dostała informacje, że umowa dotarła itd.... a tel już ma nowy w domu! Tak to wygląda zapomniałem dodać, że ja mam do marca, a ona niestety od nowa 2 lata;( Pozdrawiam
dział obsługi plusa jest do bani
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

aha, no to teraz sprawa wygląda inaczej. :)
ogonowski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 paź 2008, o 17:52

Post autor: ogonowski »

Wszystko zależy od konsultanta, moja znajoma podpisywała umowę w salonie firmowym i oczywiście wysłała sms-a i dostała informację zwrotną, że nie jest uprawniona. Zadzwoniła do BOK, konsultant sprawdził uprawnienia i wygenerował ręcznie. Poinformował, że nr nie został dodany do nr uprawnionych.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

kkonrado, jeżeli sprawa się nie wyjaśni to ja proponuje złożyć reklamację.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
bartlomiejm
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 lis 2008, o 10:40

Post autor: bartlomiejm »

U mnie było podobnie; kilka razy wysyłałem sms premium. Kilka razy kasa poszła z konta, ale złożyłem reklamację i kasę zwrócili.
kkonrado
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 lis 2008, o 14:00

Post autor: kkonrado »

Tu już nie ma co wyjaśniać muszę czekać miesiąc i tyle !!! Tylko nerwy mi poszczają, że co dzwonie na linię obsługi klienta to mi ręce opadają i szkoda mi tych ludzi, bo oni są Bogu ducha winni tylko PLUS powinien coś z tym zrobić, bo zawsze jestem wprowadzony w błąd. Jeszcze chyba nigdy nie bylem zadowolony z obsługi mojej osoby i już nie tylko mojej :) Pozdrawiam!
dział obsługi plusa jest do bani
marcingrz
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2008, o 12:05

Post autor: marcingrz »

kkonrado, na pewno narzeczona ma w umowie Kasperskyego? Jeśli ma to bieri papir w dłoń i idziesz do Salonu Firmowego i pytasz o co kaman. Tam konsultant BOK sprawę załatwia i już. Proste. Natomiast jeśli sprawa idzie o obsługę na pewno nie ma nic w tym Twojej winy? Jak się na kogoś np. wydrzesz to nie oczekuj u niego uśmiechu :)
Myślę, że jak zmienisz operatora to:
1. problemy się nie skończą - w Play też pracują zwykli ludzie
2. uderzy Cię to po kabzie. Przecież w jednej sieci możesz mieć tańsze połączenia z narzeczoną, a ona z Tobą. U innego operatora takiej możliwości nie ma.

Daj Plusowi szansę - podejdź do SF, weź się uśmiechnij i powiedz konsultantowi, że nie było do końca fajnie, że wiesz, że to nie jego wina, ale poproś aby Ci pomógł, zrobił Ci dobrze, a na pewno będzie OK!!! Przecież Oni z tego żyją.
Awatar użytkownika
Asia:)
Szalony PlusManiak
Posty: 314
Rejestracja: 18 paź 2008, o 21:38
Lokalizacja: Paczków

Re: Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(

Post autor: Asia:) »

[quote="kkonrado"]Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play

Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych


Plus nie szanuje klijkenta.
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!

Obrazek
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.

Asia:)
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Re: Wspaniałe biuro obsługi Plusa :(

Post autor: Connected »

Asia:) pisze:
kkonrado pisze:Jak zawsze nasze wspaniałe biuro obsługi plusa znowu sie popisało brakiem kompetencji!!! Te ich wyuczone i te same formułki z których nic nie wynika mnie juz strasznie wkurzają! całe szczęście mam umowę tylko do marca :)
Uważajcie mnie tak naciągnęli z kasperskim że parę razy wysłałem smsa bo w odpowiedzi dostawałem że nie jestem uprawniony do usługi
Przez tel raz mi powiedzieli ze jestem później ze nie i komu tu wierzyć
to jest dla mnie tak śmieszne ze aż żałosne idę do Play

Pozdrawiam wszystkich ludzi zawiedzionych


Plus nie szanuje klijkenta.
Rozumiem Twoje rozgoryczenie z powodu w/w sytuacji, natomiast nie zgadzam się ze stwierdzeniem: "Plus nie szanuje klienta". Warto pamiętać, że "jedna jaskółka (konsultant) wiosny nie czyni" a świadczy o tym fakt iż na 40 mln ludzi w kraju, Plus ma 14 milionów klientów.

Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Obrazek

"I give him an offer he can't refuse(...)"

Don Vito Corleone
marcingrz
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2008, o 12:05

Post autor: marcingrz »

Ale zawsze łatwiej jest narzekać. Każdy problem da się załatwić w taki czy inny sposób. Natomiast stwierdzenie: Plus nie szanuje Klienta jest dla mnie śmieszne. Raz to mamy najlepszego iplusa, dwa, najlepsze recenzje w rozpatrywaniu i rozwiązywaniu problemów a trzy, jeśli myślicie, że gdzieś indziej jest lepiej, to powiem: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
NIeposzanowanie klienta to śmierć dla każdego operatora, a dla pracownika Plusa ( który może mieć nawet 3 kontrole w miesiącu) zwolnienie.
Jeśli nie możecie sie dogadać z jednym pracownikiem, możecie iść do innego. NIe każdy z każdym się dogada. Nikt z Was nie ma wrogów i przyjaciół?
Pracownik Plusa
Awatar użytkownika
Asia:)
Szalony PlusManiak
Posty: 314
Rejestracja: 18 paź 2008, o 21:38
Lokalizacja: Paczków

Post autor: Asia:) »

marcingrz pisze:Ale zawsze łatwiej jest narzekać. Każdy problem da się załatwić w taki czy inny sposób. Natomiast stwierdzenie: Plus nie szanuje Klienta jest dla mnie śmieszne. Raz to mamy najlepszego iplusa, dwa, najlepsze recenzje w rozpatrywaniu i rozwiązywaniu problemów a trzy, jeśli myślicie, że gdzieś indziej jest lepiej, to powiem: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.
NIeposzanowanie klienta to śmierć dla każdego operatora, a dla pracownika Plusa ( który może mieć nawet 3 kontrole w miesiącu) zwolnienie.
Jeśli nie możecie sie dogadać z jednym pracownikiem, możecie iść do innego. NIe każdy z każdym się dogada. Nikt z Was nie ma wrogów i przyjaciół?
oddałam telefon na gwarancję który się wyłączał ,ok przyjęli gwarancje, ale jak sie póżniej okazało dali do najgorszego serwisu w okolicy< chociaż były lepsze>
Napisali mi bzdurne uzasadnienie i do tego unieważnili gwarancje. I miałam wrażenie że naprawdę Plus ma mnie Gdzieś. A za telefon dałam ponad 200 zł na umowę.
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!

Obrazek
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.

Asia:)
ODPOWIEDZ