Przedłużenie umowy - oferta dla firm
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 257
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 sty 2008, o 21:07
Przedłużenie umowy - oferta dla firm
Witam
Otrzymałem dzisiaj rano wiadomość SMS o treści:
"Twoja umowa kończy się zapraszam na wymianę telefonu (...)".
Mam odnośnie tego pytanie, czy istnieje taka możliwość abym np.:
zadzwonił do konsultanta, to czy on mógłby mi przesłać na mail'a szczegóły - jakie warunki przedłużenia umowy mi proponują i regulaminy promocji, dodam że jest to telefon na firmę?
Pozdrawiam
pawelryb
Otrzymałem dzisiaj rano wiadomość SMS o treści:
"Twoja umowa kończy się zapraszam na wymianę telefonu (...)".
Mam odnośnie tego pytanie, czy istnieje taka możliwość abym np.:
zadzwonił do konsultanta, to czy on mógłby mi przesłać na mail'a szczegóły - jakie warunki przedłużenia umowy mi proponują i regulaminy promocji, dodam że jest to telefon na firmę?
Pozdrawiam
pawelryb
Ostatnio zmieniony 17 lis 2008, o 15:11 przez pawelryb, łącznie zmieniany 1 raz.
Otrzymałem go z numeru sklepu firmowegogm pisze:Z jakiego numeru otrzymałeś tego smsa? Zadzwoń pod 2699 i skoro masz już propozycję oferty ten numer powinien być aktywny i połączyć Cię z konkretną osobą z działu zajmującego się przedłużaniem umów.
Jak dzwonie pod 2699 - numer jest nieprawidłowy
Chciałbym się zaznajomić ze wszystkimi ofertami jakie mi proponują na spokojnie w domu, a nie w sklepie firmowym plusa, stąd moje pytanie
pod jaki numer zadzwoniłeś???pawelryb pisze:Zadzwoniłem do konsultanta i przesłał mi regulaminy i promocje jakie obowiązują dla mnie, przy podpisywaniu umowy
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
i ccco mówił ci przez tel?? czy ci stronę internetową podał czy może na maila wysłał???
Ciesz się z każdego dnia, który jest Ci dany!!!!
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
http://www.gsmonline.pl/portal?t1code=1111111101 - Twój głos na PLUSFORUM.
Asia:)
Mam jeszcze małe pytanie. Dlaczego Plus nie szanuje klientów z długim stażem. Korzystam z usług tej sieci już dobre 10 lat. Na początku był telefon na kartę, 8 lat temu przeszedłem na abonament, 4 lata temu założyłem drugi na firmę. Z tego firmowego miałem taryfę Biznesklasę 50 (abonament równy 61,00zł) miałem dodatkowe usługi jak Strefa Plus czy Kontakt Plus, średnio za ten telefon płaciłem około 75zł (czasami były miesiące że i po 150) a oni proponują mi ceny telefonów jakbym był "klientem prosto z ulicy", który dopiero z nimi podpisuje pierwszą umowę. Dla przykładu:
Znajomy wymieniał po raz pierwszy telefon we wtorek telefon - miał taryfę dla klientów indywidualnych za 75 zł (mieścił się w abonamencie, dużo minut mu przechodziło na kolejne miesiące) za NOKIE 6500 zapłacił niecałe 60 zł, a mi stałemu klientowi, który w Plusie zostawił niemałe pieniądze zaproponowali ten sam model za 250 zł.
Chyba coś jest nie tak
Znajomy wymieniał po raz pierwszy telefon we wtorek telefon - miał taryfę dla klientów indywidualnych za 75 zł (mieścił się w abonamencie, dużo minut mu przechodziło na kolejne miesiące) za NOKIE 6500 zapłacił niecałe 60 zł, a mi stałemu klientowi, który w Plusie zostawił niemałe pieniądze zaproponowali ten sam model za 250 zł.
Chyba coś jest nie tak
W Plusie niestety jest teraz tak, że nie liczy się staż tylko z jak wysokiej taryfy będziesz chciał po przedłużeniu korzystać. Np, masz cały czas abo za 25PLN i takie rachunki płacisz a przy PWA zmieniasz taryfe na jakąś za 100PLN no to już jesteś "gość" i masz większość tel. za 1PLN. A jakbyś płacił co miesiąc po 200PLN powiedzmy ale przy PWA przechodził na taryfe za 25PLN to mają Cię gdzieś, i nie ważne jakie płaciłeś wcześniej rachunki i przez jaki czas.
Albo jeszcze inaczej. Masz taryfę za powiedzmy 50PLN a generujesz rachunki na poziomie 200PLN to i tak zaproponują Ci tel. w cenie dla klientów z progu 50PLN a nie 200PLN.
Dawniej to po ARPU cena tel. dla klienta wychodziła, teraz to chyba jak się z nimi "pokłócisz" to może wtedy coś spuszczą.
Proponuje napisać reklamację, w której opisujesz jaki tel. Cię interesuje, z jakiego abo chcesz korzystać i piszesz, że zaproponowana cena za tel. Ci nie odpowiada ale taka i taka cena będzie dla Ciebie do przyjęcia. Powinna pomóc jak z ceną tel nie przesadzisz
Albo jeszcze inaczej. Masz taryfę za powiedzmy 50PLN a generujesz rachunki na poziomie 200PLN to i tak zaproponują Ci tel. w cenie dla klientów z progu 50PLN a nie 200PLN.
Dawniej to po ARPU cena tel. dla klienta wychodziła, teraz to chyba jak się z nimi "pokłócisz" to może wtedy coś spuszczą.
Proponuje napisać reklamację, w której opisujesz jaki tel. Cię interesuje, z jakiego abo chcesz korzystać i piszesz, że zaproponowana cena za tel. Ci nie odpowiada ale taka i taka cena będzie dla Ciebie do przyjęcia. Powinna pomóc jak z ceną tel nie przesadzisz