Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: sl@w_es »

Paffel pisze:(...) Pomimo wszystko opłata aktywacyjna jest. W moim przypadku zwrócona po napisaniu reklamacji do BOK, czyli skoro jest zwracana, to po co w ogóle jest naliczana (...)
W Twoim przypadku miałeś podstawę do napisania reklamacji, bo zakładając ten wątek napisałeś:
(...) W umowie jest napisane: Opłata aktywacyjna za 1 kartę SIM: 0.00 PLN (z VAT).Zresztą Pani w Salonie powiedziała też, że aktywacja będzie darmowa, więc aktywacja nie powinna być doliczona do abonamentu (...)
Trudno, żeby wobec takiego zapisu Operator nie uznał reklamacji.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Paffel
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 29 mar 2012, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: Paffel »

no tak, nie napisałem, że w tym przypadku również tak jest. Nie znam tej usługi co teraz jest dyskusja i pomyślałem, że może reklamacja też by coś dała.
I moim skromnym zdaniem i tak ta opłata (w moim przypadku) była bez sensu skoro i tak zostaje zwracana, prawie jak zabawa w kotka i myszkę, gorzej jak się myszki nie złapie.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: luki »

Opłata za aktywację jest albo jej nie ma, zależy od promocji. W Twoim wypadku system źle naliczył, więc Ci zwrócili, więc nie rozumiem o czym piszesz, bo ująłeś to tak jakby za każdym razem Plus naliczał, a potem zwracał, a tak nie jest. Natomiast gdyby wg promocji miałaby być opłata to by nie zwrócili.
Tyle.
Paffel
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 29 mar 2012, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: Paffel »

szkoda, że "system" nigdy nie ma błędu na korzyść użytkownika, a jak już ma to potem za ten błąd trzeba płacić ;] tyle.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: luki »

A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Znasz wszystkich klientów i ich faktury? Myślisz, że jak operator się pomyli na kogoś korzyść to ten ktoś się będzie przyznawał i pisał o tym na forum, albo pisał reklamację, że powinni mu zabrać kasę? Poza tym ludzie są wyczuleni na za dużą fakturę, a nie na za małą.
Paffel
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 29 mar 2012, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: Paffel »

Nie, nie znam co jest oczywiste raczej i nie rozumiem tej ironii.
Oczywiste jest to, żeby tego nie zrobił, ale operator w końcu się "dopatrzy".
Nigdzie nie wspomniałem wcześniej o fakturze, napisałem ogólnie na temat systemu.
Twierdzę temu, bo już się z takim czymś spotkałem.
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: luki »

A ja się spotkałem, że dopatrzył, ale nie żądał zwrotu. Zdarza się i oczywiście w drugą stronę. Ile ludzi tyle doświadczeń i opinii. Słowo "nigdy" akurat nie sprawdziło się. ;-) To przykład. Przykładem może też być inny operator, nie komórkowy, a dostawca internetu (bez reklamy), który też nieraz pomylił się na moją korzyść, wiedział o tym, ale przymknął oko. ;-)
XYZ
Szalony PlusManiak
Posty: 250
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 15:01

Re: Wysokość pierwszej faktury - rozliczenie z kosmosu

Post autor: XYZ »

Paffel pisze:szkoda, że "system" nigdy nie ma błędu na korzyść użytkownika, a jak już ma to potem za ten błąd trzeba płacić ;] tyle.

Bzdura kompletna.

Jeśli zdarzają się błędy to zarówno na korzyść klienta jak i na jego niekorzyść i tak samo mogą być one rozliczane jak i nie rozliczane (tylko w przypadku gdy działamy na korzyść klienta).

Paffel jeśli jesteś, aż tak dociekliwy to powiem Tobie, że zdarzył się mały błąd (niedawno), który został wyłapany przez pracownika i kwota została zwrócona całej grupie klientów bez konieczności składania reklamacji. Operator zwrócił kwoty naliczanych usług gdzie klienci nawet nie byli tego świadomi.

Tak jak widzisz działa to w obie strony.
Wiktor234
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 gru 2014, o 22:22

Zawyżona wysokość pierwszej faktury

Post autor: Wiktor234 »

Przeszedłem z mixa na abonament 30 grudnia 2014 roku. Dzisiaj przyszła pierwsza e-faktura patrzę, a tam 63,83 zł, a umowa była na 33,33 zł z rozmowami bez limitu. SMS nie wysyłam, a dane mobilne mam zawsze wyłączone - korzystam tylko z wi-fi, więc mam jedno pytanie: czym jest to spowodowane i czy od następnej faktury będzie już 33,33 zł?
ODPOWIEDZ