Strona 1 z 1

Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 16:45
autor: kajzer
Witam.
To jest mój pierwszy post na tym forum i od razu zwracam się z prośbą o pomoc.
Problem jest taki.
W dniu 31.08.2012 roku telefonicznie przedłużałem umowę na następny okres 24 miesięcy.
Okres rozliczeniowy od 9 dnia miesiąca. Pani konsultant zaoferowała mi dwa miesiące gratisowego internetu na co ja w pierwszej chwili odparłem, że nie jest mi potrzebny, bo cały czas mam aktywny takowy pakiet.
Pani oświadczyła, że mam sobie go wyłączyć, a po tych dwóch miesiącach ponownie aktywuje.
Jako że miałem jeszcze inne aktywne pakiety - pani konsultant oświadczyła, że mam wszystkie pakiety powyłączać i przełączyła mnie do odpowiedniej osoby.
Tak też zrobiłem. Dzisiaj otrzymuje sms-a z informacją, że moje konto zostało zablokowane z uwagi na przekroczenie limitu sumy rachunku. Mam zapłacić zaliczkę ok. 500zł :evil: to zostanie odblokowany.
Mówię to chyba jakiś żart, cała kwota jest za GPRS. Informuję, że mam wykupiony pakiet GPRS. Pani twierdzi, że nie mam. Informuje mnie, że muszę zapłacić zaliczkę. Myślałem, że mnie coś trafi. Cały czas myślałem, że pakiet po wyłączeniu jest jeszcze aktywny do końca okresu rozliczeniowego. Tak również wynikało z rozmowy z panią z którą przedłużałem umowę.
Co teraz mam zrobić?
Przecież przez 6 ostatnich lat korzystam z takiego pakietu, a tutaj przez 3 dni mam do zapłacenia 800zł?
Nie wiem co robić dalej?
Czuję się oszukany.
Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 16:58
autor: luki
Po wystawieniu faktury pozostaje złożenie reklamacji. Pewnie zostanie wystawiona po 08.09.2012.

Re: Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 17:03
autor: kajzer
Tak, tylko żeby mi odblokowali konto muszę wpłacić zaliczkę.
Dzwonię na infolinię tam oczywiście wszyscy mają to gdzieś - jeden przełącza mnie do drugiego
eh szkoda gadać ...

Re: Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 17:06
autor: luki
Ale wątpię by Ci odblokowali bez wpłacenia zaliczki. W regulaminie jest tzw. limit kredytowy. Nie wiem, może XYZ lub ktoś inny więcej wie to Ci poda informacje.

Dawno temu w Erze jak byłem piękny i młodziutki miałem podobną sytuację. Nie wpłacałem zaliczki, tylko czekałem na wystawienie faktury. :-(

Re: Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 17:56
autor: JohnyTwice
Wszystko się zgadza niestety.
31/08/2012 wyłączyłeś pakiety internetowe, które przestały działać o północy. Od 01/09 zostałeś bez pakietów i telefon naściągał sobie danych na ponad 500 zł. Z nowym cyklem rozliczeniowym tj. od 9. września dostaniesz pakiet na próbę darmowy (na 2 m-ce).

Zgodnie z RŚUT Polkomtel ma prawo zablokować telefon i prosić o wpłatę zaliczki jeśli rachunek przekroczy kwotę 244 zł (indywidualny limit kredytowy).

Albo się nie dogadałeś, albo konsultantka rzeczywiście walnęła gafę. Zostaje pisać reklamację i czekać na odpowiedź, albo pisać reklamację, zapłacić i czekać na fakturę korygującą (o ile reklamację rozpatrzą pozytywnie).

Mimo wszystko powodzenia..

Re: Zablokowane konto

: 5 wrz 2012, o 19:16
autor: kajzer
Dziękuję za odpowiedź.
Dane konsultantki jak również dokładna godzina rozmowy jest mi znana (o ile rozmowy są nagrywane) - tutaj wszystko jest czarno na białym.
No nic, jutro pojadę do głównej siedziby z reklamacją.
Zastanawiam się jeszcze nad wypowiedzeniem umowy - mam na to 10 dni od jej podpisania.
Przez ponad 6 lat jestem abonentem sieci Plus - mam dwa telefony, rachunki płacę regularnie (zawsze jest jakaś nadpłata na koncie), a teraz gdy proszę o odblokowanie konta wszyscy mają mnie gdzieś.
To już nie chodzi o te pieniądze...
Jak upływał termin umowy i konsultanci wydzwaniali z propozycjami to aż przelewało się "słodkością" z ich strony.
Teraz, gdzie mnie nie połączą wszyscy mają mnie w .....