Zablokowane konto
: 5 wrz 2012, o 16:45
Witam.
To jest mój pierwszy post na tym forum i od razu zwracam się z prośbą o pomoc.
Problem jest taki.
W dniu 31.08.2012 roku telefonicznie przedłużałem umowę na następny okres 24 miesięcy.
Okres rozliczeniowy od 9 dnia miesiąca. Pani konsultant zaoferowała mi dwa miesiące gratisowego internetu na co ja w pierwszej chwili odparłem, że nie jest mi potrzebny, bo cały czas mam aktywny takowy pakiet.
Pani oświadczyła, że mam sobie go wyłączyć, a po tych dwóch miesiącach ponownie aktywuje.
Jako że miałem jeszcze inne aktywne pakiety - pani konsultant oświadczyła, że mam wszystkie pakiety powyłączać i przełączyła mnie do odpowiedniej osoby.
Tak też zrobiłem. Dzisiaj otrzymuje sms-a z informacją, że moje konto zostało zablokowane z uwagi na przekroczenie limitu sumy rachunku. Mam zapłacić zaliczkę ok. 500zł to zostanie odblokowany.
Mówię to chyba jakiś żart, cała kwota jest za GPRS. Informuję, że mam wykupiony pakiet GPRS. Pani twierdzi, że nie mam. Informuje mnie, że muszę zapłacić zaliczkę. Myślałem, że mnie coś trafi. Cały czas myślałem, że pakiet po wyłączeniu jest jeszcze aktywny do końca okresu rozliczeniowego. Tak również wynikało z rozmowy z panią z którą przedłużałem umowę.
Co teraz mam zrobić?
Przecież przez 6 ostatnich lat korzystam z takiego pakietu, a tutaj przez 3 dni mam do zapłacenia 800zł?
Nie wiem co robić dalej?
Czuję się oszukany.
Z góry dziękuję za pomoc.
To jest mój pierwszy post na tym forum i od razu zwracam się z prośbą o pomoc.
Problem jest taki.
W dniu 31.08.2012 roku telefonicznie przedłużałem umowę na następny okres 24 miesięcy.
Okres rozliczeniowy od 9 dnia miesiąca. Pani konsultant zaoferowała mi dwa miesiące gratisowego internetu na co ja w pierwszej chwili odparłem, że nie jest mi potrzebny, bo cały czas mam aktywny takowy pakiet.
Pani oświadczyła, że mam sobie go wyłączyć, a po tych dwóch miesiącach ponownie aktywuje.
Jako że miałem jeszcze inne aktywne pakiety - pani konsultant oświadczyła, że mam wszystkie pakiety powyłączać i przełączyła mnie do odpowiedniej osoby.
Tak też zrobiłem. Dzisiaj otrzymuje sms-a z informacją, że moje konto zostało zablokowane z uwagi na przekroczenie limitu sumy rachunku. Mam zapłacić zaliczkę ok. 500zł to zostanie odblokowany.
Mówię to chyba jakiś żart, cała kwota jest za GPRS. Informuję, że mam wykupiony pakiet GPRS. Pani twierdzi, że nie mam. Informuje mnie, że muszę zapłacić zaliczkę. Myślałem, że mnie coś trafi. Cały czas myślałem, że pakiet po wyłączeniu jest jeszcze aktywny do końca okresu rozliczeniowego. Tak również wynikało z rozmowy z panią z którą przedłużałem umowę.
Co teraz mam zrobić?
Przecież przez 6 ostatnich lat korzystam z takiego pakietu, a tutaj przez 3 dni mam do zapłacenia 800zł?
Nie wiem co robić dalej?
Czuję się oszukany.
Z góry dziękuję za pomoc.