Brak e-fakutry.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Brak e-fakutry.
Witam,
Dziś mija okres rozliczeniowy, a ja nie otrzymałem jeszcze e-faktury. Na moim koncie w Plus Online nie ma żadnych naliczonych opłat, saldo równe zero, mimo to otrzymałem smsa informującego o tym, że nowa e-faktura jest dostępna, to mój pierwszy okres rozliczeniowy, mam w Plusie internet LTE. Czy to normalne, że jeszcze jej nie ma?
Pozdrawiam.
Dziś mija okres rozliczeniowy, a ja nie otrzymałem jeszcze e-faktury. Na moim koncie w Plus Online nie ma żadnych naliczonych opłat, saldo równe zero, mimo to otrzymałem smsa informującego o tym, że nowa e-faktura jest dostępna, to mój pierwszy okres rozliczeniowy, mam w Plusie internet LTE. Czy to normalne, że jeszcze jej nie ma?
Pozdrawiam.
Re: Brak e-fakutry.
Ja nigdy nie mam faktury w dniu w którym kończy mi się okres rozliczeniowy.
Przeważnie cztery dni później.
Nie ma co się martwić na pewno będzie
Przeważnie cztery dni później.
Nie ma co się martwić na pewno będzie
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Re: Brak e-fakutry.
Same problemy, e-faktura doszła i chcę za nią zapłacić za pośrednictwem portalu Plus Online, klikam 'zapłać rachunek' i wyświetla się, że przeglądarka nie obsługuje JavaScript bla bla bla, i żebym w takim wypadku kliknął zielony przycisk " zapłać " umieszczony pod tym tekstem. Klikam i takie coś się otwiera :
Re: Brak e-fakutry.
A nie możesz skopiować numeru rachunku z faktury i zapłacić normalnym elektronicznym przelewem?
A odnośnie błędu to masz zablokowane wyskakujące okienka w przeglądarce. Dodaj wyjątek dla tej witryny i zrestartuj przeglądarkę to problemu nie będzie. Wtyczkę java też przydałoby się zainstalować.
A odnośnie błędu to masz zablokowane wyskakujące okienka w przeglądarce. Dodaj wyjątek dla tej witryny i zrestartuj przeglądarkę to problemu nie będzie. Wtyczkę java też przydałoby się zainstalować.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Re: Brak e-fakutry.
Oczywiście, mam podany numer do wpłat, ale co mam podać w danych adresowych odbiorcy? Zdać się na swoją wyobraźnię? :)
Re: Brak e-fakutry.
To co na fakturze. Przecież podgląd masz. Polkomtel Sp. z. o. o. ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa. Opłata za fakture.
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Re: Brak e-fakutry.
Wybacz moje niedoinformowanie, ale to mój debiut, gdzie ten podgląd?
Re: Brak e-fakutry.
Klikasz u góry Płatności, pojawia Ci się Rachunki/ Historia płatności po prawej masz Dokumenty PDF i Faktura.
Otwierasz np w programie Adobe Reader
Otwierasz np w programie Adobe Reader
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Re: Brak e-fakutry.
Nie ogarniam już, sam spójrz, kwota do zapłaty jest podana, ale polu, o którym piałeś nic nie ma.Garjusz pisze:Klikasz u góry Płatności, pojawia Ci się Rachunki/ Historia płatności po prawej masz Dokumenty PDF i Faktura.
Otwierasz np w programie Adobe Reader
Re: Brak e-fakutry.
Dlatego że nie masz jeszcze wystawionej faktury
A klikasz na faktura ...
A klikasz na faktura ...
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 4 gru 2012, o 21:38
Re: Brak e-fakutry.
Aha, dooobra, to czekam z płaceniem na fakturę, dzięki.
A ile trzeba czekać, aż odnotują, że zapłacono rachunek? W banku mam napisane, że przelew zrealizowano, a w Plus Online dalej tak, jakby nie doszły środki.
PS. Faktura doszła.
A ile trzeba czekać, aż odnotują, że zapłacono rachunek? W banku mam napisane, że przelew zrealizowano, a w Plus Online dalej tak, jakby nie doszły środki.
PS. Faktura doszła.
Re: Brak e-fakutry.
Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.
Re: Brak e-fakutry.
Ja korzystam z Plus Online i e-faktury od paru lat, nawet już nie pamiętam, ale 5 lat to już na pewno będzie.marcin94r pisze:Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.
I mówię szczerze, nigdy nie miałem problemów,
Owszem zdarzyło się że chwilowo serwis niedostępny, czy nie mogłem się zalogować, ale to było sporadycznie, i za chwilę było wszystko OK.
Fakturę zawsze miałem na czas, to ja się spóźniałem z płatnościami
A jaki TY masz problem?
Jak otworzysz tą zakładkę Płatności, to powinno Ci się pojawić nad fakturą płatność,
I nie będziesz miał w tym samym dniu, tylko na drugi dzień po przelewie, czasami dopiero po dwóch dniach się pokaże.
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
Re: Brak e-fakutry.
Zgadza się, przez kilka ostatnich dni występowały problemy z prawidłowym działaniem Plus Online (zrywało sesję zaraz po zalogowaniu), co mogło prowadzić do opóźnień w płatnościach, ale i na to jest rada. Żeby nie dosięgnął nas problem przy realizacji płatności można uruchomić Polecenie zapłaty, a wówczas nie musimy już o niczym pamiętać; nie czekamy na fakturę, chyba, że chcemy sprawdzić jak wysoki rachunek nabiliśmy.marcin94r pisze:Widzę, że oni mają własnie z tymi fakturami problem, a najbardziej z działaniem strony Plus Online.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
E-Faktura problem
Witam serdecznie.
Jest to mój pierwszy post na tym forum dlatego liczę na szybkie rozwiązanie.
Mianowicie mam problem z e-fakturami. Loguję się do Plus Online, widzę wykaz faktur. Kolejnym krokiem jest klikniecie na e-fakturę, żeby ją ściągnąć-> otwiera się nowe okno w którym wyświetla się komunikat "ABY KONTYNUOWAĆ NALEŻY SIĘ ZALOGOWAĆ ZA POMOCĄ... niestety jest to jedyna rzecz którą widać w tym nowym okienku, nie ma okna do logowania itp.
Jak ściągnąć tą e-fakturę? Wcześniej też to występowało, ale po licznych kombinacjach udało mi się jakoś jednorazowo ją ściągnąć.
Jest to mój pierwszy post na tym forum dlatego liczę na szybkie rozwiązanie.
Mianowicie mam problem z e-fakturami. Loguję się do Plus Online, widzę wykaz faktur. Kolejnym krokiem jest klikniecie na e-fakturę, żeby ją ściągnąć-> otwiera się nowe okno w którym wyświetla się komunikat "ABY KONTYNUOWAĆ NALEŻY SIĘ ZALOGOWAĆ ZA POMOCĄ... niestety jest to jedyna rzecz którą widać w tym nowym okienku, nie ma okna do logowania itp.
Jak ściągnąć tą e-fakturę? Wcześniej też to występowało, ale po licznych kombinacjach udało mi się jakoś jednorazowo ją ściągnąć.