taryfa kubali bezpłatny numer problem

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
szol
Nowy
Posty: 7
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 gru 2008, o 19:25
Lokalizacja: Rzeszów

taryfa kubali bezpłatny numer problem

Post autor: szol »

mam taryfę kubali 25 z bezpłatnym numerem. jak się rozczarowująco zorientowałem nie mogę ustawić darmowego numeru dla sami swoi którą ma druga osoba. Nie do końca się orientuję w taryfach prepaid, czy sami swoi to cos innego niż simplus i mogę taki numer dodać jako bezpłatny numer? druga osoba ma taryfę sami swoi i przy próbie zmiany taryfy na simplusi krótkim kodem wyskakuje że numer jest w simplusie już :-( z kolei jak próbuję dodać ten numer jako bezpłatny to wyskakuje nie można dodać numeru sami swoi.

więc jaką taryfę ma mieć osoba do której chcę mieć darmowy numer? łudzę się że abonament w plusie nie jest jedyną opcją.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

szol, numer musi należeć do sieci Plus. Sami Swoi są odrębną ofertą. Sami Swoi to tak jakby nie Plus, tylko inny operator. Nie da się przejść z Sami Swoi do Simplusa (przynajmniej nic mi na ten temat nie wiadomo). Jedyny sposób to taki, że ta osoba kupi sobie nowy starter Simplusa lub 36i6 i wtedy będziesz mógł zdefiniować ja na darmowy numer.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
szol
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 gru 2008, o 19:25
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: szol »

no to cudownie nie ma co. ale sprawdziłem kartę i jest to simplus, więc co da wymiana na innego simplusa?

w regulaminie kubali jest takie coś -z wyłączeniem połączeń na numery Sami Swoi

no ale na karcie jest napisane simplus a nie sami swoi :-?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

szol pisze:no ale na karcie jest napisane simplus a nie sami swoi
To ja już się pogubiłem... A jak wpiszesz *147# i "zadzwoń" to co pojawia się w odpowiedzi?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
szol
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 gru 2008, o 19:25
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: szol »

wyskakuje twoja taryfa:simplus wybierz 109 aby sprawdzić jakie masz stawki :-/
ja jestem podwójnie pogubiony
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

hm, faktycznie, coś nieciekawego się namodziło z tą kartą/taryfą. Chyba że jakiś błąd wkradł się w system Plusa... ciężko cokolwiek powiedzieć w takiej sytuacji. Pozostaje chyba jedynie kontakt z BOK, bo samemu nic nie zdziałasz.
And remember: respect is everything…
marcingrz
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 12 lis 2008, o 12:05

Post autor: marcingrz »

kiedy zawarłeś umowę? od kiedy masz okres rozliczeniowy? Jak próbujesz uruchomić DN?
Pracownik Plusa
szol
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 17 gru 2008, o 19:25
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: szol »

problem został wyjaśniony. potrzebne było usunięcie tego samego numeru z wcześniejszego abonamentu i wprowadzenie go na nowo w taryfie kubali telefonicznie przez konsultanta.

przy okazji czy można gdzieś wejść i sprawdzić czy numer rzeczywiście jest jako darmowy?bo jakoś zapewnienie konsultantki mi nie wystarcza. :-?
pasqal
Szalony PlusManiak
Posty: 1368
Rejestracja: 3 paź 2008, o 21:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pasqal »

Nie wiem, jak to jest w przypadku abonamentu, ale dla usług pre-paid można to zrobić w eBOKu. Spróbuj sprawdzić, bo ja nigdy z tego nie korzystałem ;-)
And remember: respect is everything…
ODPOWIEDZ