Abonament - pomoc w wybraniu dodatkowego pakietu

Wszytko o planach taryfowych, abonamencie w sieci plus. Wasze uwagi i opinie
8lackjack
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 maja 2013, o 12:38

Abonament - pomoc w wybraniu dodatkowego pakietu

Post autor: 8lackjack »

Witam, posiadam abonament plusa taryfa "Rozmowna" od zeszłego roku (dokładnie od sierpnia) i mam problem z przekraczaniem moich "śmiesznych" 100 minut i 100 sms'ów do wszystkich.

Abonament jest na kwotę 39,90, ale moje rachunki praktycznie zawsze oscylują w granicach 60 - 70zł. Ale nie w tym rzecz, nie chciałbym się jakoś nadmiernie żalić, chciałbym się poradzić - jestem troche zielony w tych sprawach stąd mój temat.
Otóż, zauważyłem że mogę aktywować nowe pakiety (bo jak już wspominałem moje 100 minut i 100 sms'ów nie wystarcza) tak jak np. 75 minut do wszystkich sieci za 8,13zł - wole rozmawiać niż sms'ować tak więc myślę, że to by mnie zadowoliło.

Pytaniem jest czy jeśli aktywuje ten pakiet, doda mi te 75 minut do moich 100? i czy nadal wysyłając sms'y będzie mi to 100 + 75 spadało kosztem minut?

A tu jeszcze jedno pytanie przy okazji czy aktywowanie usługi Swojaki jest również dobrym rozwiązaniem? Mam właśnie raptem 5 numerów z którymi to głównie rozmawiam czy tam sms'uje. Tylko widze taki aneks, że: Połączenia i SMS-y w ramach usługi Swojaki pomniejszają liczbę minut i SMS-ów wliczonych w abonament - mam rozumieć że całkowicie stracę wtedy swoje 100 minut i sms'ów?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Abonament - pomoc w wybraniu dodatkowego pakietu

Post autor: Ewa_Plus »

8lackjack - jeśłi chodzi o ten dodatkowy pakiet minut, to nie jest on wymienny na SMS-y niestety.
Jeśli ustawisz Swojaki, to dopóki bedziesz miał jeszcze jakieś minuty w pakiecie, to będą one też schodziły na połaczenia/SMS do numerów ustawionych jako Swojaki.