Teraz jest 24 cze 2017, o 21:38

Zostaw Kontakt




Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Abudabijczyk

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 08:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę

Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post11 cze 2017, o 08:31

a52017

Witam serdecznie.

Mam taryfe: JA + NA KARTĘ i wykupiony PAKIET INTERNET 300 MB i nie moge go dezaktywowac. Próbowałem różnymi kodami i nic z tego nie wychodzi.
Przypominam sobie, że wpisałem jakiś kod, który nie miał aktywować pakietu 300 mb, a jednak taki właśnie mi się włączył...Chciałem wtedy zmienić taryfe i wpisujac kod aktywowal mi sie o dziwo pakiet z tego co pamietam. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję.
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4565
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 180 razy
    Otrzymał podziękowań: 373 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post11 cze 2017, o 09:58

Wyłącz to tu: www.ebok.pl
Offline
Avatar użytkownika

Abudabijczyk

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 08:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post11 cze 2017, o 10:16

Z tego co wyczytałem, kod mozna uzyskac tylko jak ma sie abonament. A kodu PUK nie mam.
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4565
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 180 razy
    Otrzymał podziękowań: 373 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post11 cze 2017, o 11:31

Zgłoś problem na bok@plus.pl
Offline
Avatar użytkownika

Abudabijczyk

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 08:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post12 cze 2017, o 06:11

Up.
Zalezy mi na czasie bo jutro znowu pobiorą mi opłatę z konta za usługę, której nie potrzebuje, a bok.pl nadal mi nie odpisał.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3410
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 256 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post12 cze 2017, o 11:56

@ Abudabijczyk,

no to nie czekaj na odpowiedź z BOK, a zadzwoń do nich: 601 102 601 - opłata zgodna z posiadaną taryfą lub 2601 koszt 1,97 za całe połączenie.
Wyłączą Ci ten nieszczęsny pakiet i jeśli wspomnisz o kodzie PUK to Ci go podadzą. Warunek: musisz przejść weryfikację, czyli odpowiedzieć na pytania zadawane przez konsultanta.
Offline
Avatar użytkownika

Abudabijczyk

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 11 cze 2017, o 08:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja + na kartę

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

Post12 cze 2017, o 13:09

Dzięki wielkie. Zadzwoniłem i załatwione.
Offline
Avatar użytkownika

Martyśkaaaa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 14 cze 2017, o 20:24
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: LG

Jak wyłączyć i sprawdzić jakie mam pakiety?

Post14 cze 2017, o 20:43

Witam serdecznie.
Miałem wcześniej taryfę Plus na kartę i miałem uruchomione kilka pakietów: na smsy i rozmowy bez limitu oraz internet. Pakietów na internet miałem tak dużo uruchomionych, że nie pamiętam kodów aktywacyjnych. Co ważne, dzisiaj zmieniłem taryfę na Plush. Mimo zmiany taryfy one wciąż się aktywują (niepotrzebnie już) i niestety nie mogę ich wyłączyć. Ciągle wyskakuje mi info ,,usługa niedostępna". Jak mogę sprawdzić co mam za pakiety i jak je wreszcie wyłączyć? Przez E-bok też się niczego nie dowiedziałem.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3410
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 256 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Jak wyłączyć i sprawdzić jakie mam pakiety?

Post15 cze 2017, o 18:55

Martyśkaaaa napisał(a):(...) Jak mogę sprawdzić co mam za pakiety i jak je wreszcie wyłączyć? Przez E-bok też się niczego nie dowiedziałem.

*121# - stan i ważność pakietów oraz *136# - stan i ważność promocji.

Poza wcześniej wymienionym E-bok - iem pozostaje jeszcze sprawdzenie w aplikacji mobilnej http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Jeśli i tutaj nie będzie możliwości wyłączenia niepotrzebnych pakietów to nie pozostaje nic innego jak kontakt telefoniczny z BOK. Namiary we wcześniejszym poście.

Za ten post autor sl@w_es otrzymał podziękowanie od
Martyśkaaaa(16 cze 2017, o 10:46)
Offline
Avatar użytkownika

pirat_kg

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 cze 2017, o 09:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowy Plush
  • Model telefonu: Samsung s5 mini

Jak wyłączyć pakiety PNK po przejściu na Plush? Brak LTE

Post22 cze 2017, o 09:21

Witam,
dnia 18.06.2018 przeszedłem z plus na kartę do nowy plush za 25 zł nielimitowane rozmowy sms i 10 GB internetu. Na początku wszystko działało jak trzeba ale dziś rano otrzymałem sms z informacją o wyczerpaniu pakietu internetowego. Po sprawdzeniu aktywnych pakietów kodem *136# okazało się, że stare pakiety przy zmianie na plush nie zostały wyłączone i ich stan jest jak na załączonym screanie. Dodatkowo po otrzymaniu wiadomości o wyczerpaniu pakietu telefon nie chciał się logować do sieci pomogła zmiana typu połączenia z LTE/3G/2G na 3G/2G. Z czego wiem w plush LTE powinno działać i wcześniej w plusi również jako sieć 4G wszystko działało teraz jak wracam do ustawień LTE/3G/2G telefon przestaje łapać sieć.

Jak wyłączyć zalegające pakiety:
- Pakiet Internetowy 0,5GB
- Rozmowy i SMSy bez limitu w sieci
Przy próbie wykorzystania kodów *136*00*17# otrzymuje komunikat: Usługa chwilowo niedostępna. Działającego kodu do wyłączenia Pakiet internetowy 0,5GB również nie udało mi się znaleźć.
Załączniki
Screenshot_2017-06-22-10-18-00.png
Screan z aktywnymi pakietami
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3410
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 256 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Jak wyłączyć pakiety PNK po przejściu na Plush? Brak LTE

Post22 cze 2017, o 10:04

Odnośnie wyłączenia pakietów z poprzedniej taryfy odpowiedź we wcześniejszych postach.

Co do internetu LTE; sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: *101#.
Jeśli nie, to włączysz ją kodem *101*11*24#.

Powrót do Mix, Na Kartę, Telefon Stacjonarny...



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] i 5 gości