Błędne kody na stronie

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
grzebciu1
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 12:55

Błędne kody na stronie

Post autor: grzebciu1 »

Na stronie internetowej jest błąd w kodach na pakiety internetowe 300MB i 1 GB.
http://www.nakarte.plus.pl/prepaid_new/ ... _karte.pdf
po wpisaniu ich aktywują mi się pakiety smsów zamiast internetu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Błędne kody na stronie

Post autor: sl@w_es »

@ „grzebciu1”,
jeśli po wpisaniu kodów aktywują Ci się usługi których nie zamierzałeś aktywować to znaczy, że używasz kodów obowiązujących w innych taryfach.
Podany przez Ciebie link odsyła do promocji Pakiety internetowe 300 MB i 1 GB w Plusie na kartę gdzie w pkt 1 wyraźnie określone jest w jakich taryfach można aktywować przedmiotowe pakiety, a zatem w tym przypadku o żadnym błędzie nie może być mowy.
Proszę sprawdzić z jakiej taryfy korzystasz: *147#, a następnie wyszukać interesujące Cię usługi/pakiety i aktywować je używając właściwych kodów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
patrykxd2651
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 lis 2013, o 00:06

Bład w kodzie i na stronie pomocy!!!

Post autor: patrykxd2651 »

Witam mam numer w mix plusie i dziś chciałem sobie wykupić internet mobilny i tam pisało 300 MB za 7 zł i 1 GB za 13 zł. Wykupiłem sobie ten za 13 zł i przyszedł sms, że pakiet sms do wszystkich za 10 zł został aktywowany, co teraz zrobić czy oddadzą mi pieniądze?


Numer jest zarejestrowany.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, o 08:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Błędne kody na stronie

Post autor: sl@w_es »

@ „patrykxd2651”,
kod który użyłeś zadziałał prawidłowo. W różnych taryfach te same kody mogą aktywować inne promocje i usługi.
Masz taryfę Mix V, a więc uruchomiłeś pakiet 250 SMS-ów do wszystkich.

W Mixie pakietów o których piszesz nie uruchomisz co jasno wynika ze strony:
Internet w telefonie w Plusie na Kartę.

Jeśli chodzi o internet to możesz korzystać z pakietów zamieszczonych na stronie:
Internet w telefonie w Plusie Mix.

Kasy nikt Ci nie zwróci ponieważ zgodnie z Regulaminem promocji „250 SMS-ów do wszystkich”:
Aktywacja Pakietu zgodnie z pkt 6 oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu i że ją akceptuje.
Na przyszłość jeśli nie jesteś czegoś pewien proponuję najpierw sprawdzić w jakiej taryfie obowiązuje dany pakiet czy usługa.
Możesz również zapytać tu, na FORUM, tak jak teraz, ale lepiej żebyś to zrobił przed aktywacją - wtedy treść odpowiedzi nie będzie, aż tak przygnębiająca.

Pozdrawiam.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
huba338
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:11

Pakiety, nie ten kod

Post autor: huba338 »

Mam problem, otóż wszedłem na stronę plusa i szukałem kodu na 1gb internetu gdy go znalazłem wpisałem go i nacisnąłem przycisk "zadzwoń" po czym wyskoczyło mi że wykupiono pakiet jednak na MINI MINUTY...
Chciałbym wyłączyć pakiet MINI MINUTY w raz ze zwrotem pieniędzy i aby aktywowano mi pakiet internetowy 1gb

Co mam w takim wypadku zrobić?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiety, nie ten kod

Post autor: sl@w_es »

Przeczytałeś dokładnie wszystkie informacje dotyczące tego pakietu 1 GB nim go aktywowałeś?
Nie, bo gdybyś to zrobił to dowiedziałbyś się, że taki pakiet w Twojej taryfie nie występuje.
Czytanie Regulaminów nie boli, ale jeśli ktoś uważa to za zbędną stratę czasu lub jest przekonany, że znalazł to czego szukał to takie są tego skutki.

Z tego co napisałeś wnioskuję, że masz taryfę Nowy Simplus, więc użycie kodu *121*11*02# aktywowało Ci usługę (Mini Minuty), którą ten kod uruchamia w tej taryfie.
Pakiet ten możesz wyłączyć (*121*00*02#), ale co do zwrotu środków to już tak łatwo nie będzie. Każdy Regulamin zawiera punkt o mniej więcej takiej treści:
Skorzystanie z Promocji oznacza, że Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu Promocji i ją akceptuje.

Możesz złożyć reklamację, odpowiednio ją uzasadniając, jednak nie licz na pozytywne jej rozpatrzenie - unikniesz rozczarowania po negatywnej odpowiedzi.
Co do pakietu internetowego to najpierw musisz zmienić taryfę na taką w której jest dostępny pakiet 1 GB, a w ogóle to zacznij od sprawdzenia z jakiej taryfy korzystasz *147#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
huba338
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 2016, o 20:11

Re: Pakiety, nie ten kod

Post autor: huba338 »

No ok, ale czy mogę mieć jakikolwiek pakiet internetowy?

Bo wchodziłem tez przez kod *110# i tam był pakiet 25mb za 5 zł i 100mb za 10zł ale nawet ten 100 mb nie działą... Jest jakas opcja żeby je włączyć?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiety, nie ten kod

Post autor: sl@w_es »

Zapoznaj się z artykułem FAQ Plusa Pakiety 25 MB i 100 MB dla ofert Plus Na Kartę i Plus Mix, a znajdziesz sposób na aktywację pakietu.
Nie wiem jakiego telefonu używasz, ale wiedz, że pakiet 25 MB to bardzo mało nawet na telefon ze zwykłym oprogramowaniem. 100 MB to też niewiele, ale daje radę jeśli sporadycznie wchodzisz w internet i nie używasz smartfona. W każdym innym przypadku sugeruję aktywację nowszej taryfy, z większymi pakietami internetowymi.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ