Nie doładowało mi konta...
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 gru 2013, o 23:12
Nie doładowało mi konta...
Witam, kupiłem sobie ostatnio doładowanie do Plusa za 20 zł. Doładowałem tak jak zawsze: " *123*telekod# ", a po chwili przychodzi wiadomość ,,niepoprawny telekod". Co mam zrobić w takiej sytuacji? Kod wpisywałem uważnie 7 razy więc wykluczam pomyłkę.
Re: Nie doładowało mi konta...
Zadzwoń do BOK-u
Re: Nie doładowało mi konta...
Po trzech razach blokujesz sobie możliwość zdaje sie:>
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Doładowanie
Witam, mam taki problem kupiłem miesiąc temu doładowanie za 5 zł, próbowałem doładować konto i dostałem smsa niepoprawny telekod próbowałem może z 15 razy, dziś kupiłem doładowanie za 30 zł i znowu to samo niepoprawny telekod. Co mam robić?
Z góry dziękuję.
Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2014, o 20:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków
Re: Doładowanie
W jaki sposób wprowadzasz ten telekod?
Chyba jedynie pozostaje udać się do sprzedawcy z reklamacją.
Chyba jedynie pozostaje udać się do sprzedawcy z reklamacją.
Re: Nie doładowało mi konta...
Zadzwoń do BOK-u. Były takie przypadki opisywane, konsultanci pomogą
Niepoprawny telekod
Witam.
Nieustannie próbuje doładować swoje konto w telefonie telekodem plus o wartości 100 zł. :) Mam PlusMIX po 30 zł miesięcznie. Po wyjściu ze sklepu wpisuję swój kod co dostałem od sprzedawczyni (przy mnie drukowała) i pisze: niepoprawny telekod. Załamany wracam do domu, bo 100 zł drogą nie chodzi.
Proszę mi pomóc co dalej robić. Mógłby mi ktoś doładować konto po podaniu jakiegoś kodu seryjnego z tego telekodu.
Proszę o pomoc.
Nieustannie próbuje doładować swoje konto w telefonie telekodem plus o wartości 100 zł. :) Mam PlusMIX po 30 zł miesięcznie. Po wyjściu ze sklepu wpisuję swój kod co dostałem od sprzedawczyni (przy mnie drukowała) i pisze: niepoprawny telekod. Załamany wracam do domu, bo 100 zł drogą nie chodzi.
Proszę mi pomóc co dalej robić. Mógłby mi ktoś doładować konto po podaniu jakiegoś kodu seryjnego z tego telekodu.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2014, o 17:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków
Re: Niepoprawny telekod
Próbowałeś tym drugim sposobem 5555?
A wiesz o tym, że 100 zł ładowanie jest bez sensu? Lepiej 3 x po 30 zł, bo to i tak policzy Ci jako 1 raz.
A wiesz o tym, że 100 zł ładowanie jest bez sensu? Lepiej 3 x po 30 zł, bo to i tak policzy Ci jako 1 raz.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Niepoprawny telekod
Tak próbowałem ;/ Zero efektów. To jest nie do pomyślenia, że ktoś by mógł przede mną kod rozszyfrować. Napisałem e-maila do BOK może coś odpiszą ;/
Re: Niepoprawny telekod
Wiesz to nie zawsze jest tak, po prostu czasem coś im się zablokuje, ale jak próbowałeś więcej niż 3 razy to mogłeś zablokować. Lepiej zadzwoń do BOK o ile masz coś na koncie, a jak nie to napisz wiadomość do specjalistów tu na forum.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Niepoprawny telekod
Mam -0,8 zł. Nie mogę się z nimi połączyć, więc prosiłbym o kontakt ze specjalistą. ;/
Z góry dzięki.
Z góry dzięki.
Sprawa z doładowaniem konta
Witam serdecznie.
W dniu dzisiejszym (ok. godzinę/dwie temu) kupiłem dwa doładowania konta, niestety, gdy wpisałem kod metodą "123", nie przyszedł jak to zazwyczaj SMS potwierdzający doładowanie. Spróbowałem więc ponownie - nie przyszedł również. Odczekałem chwilę, zresetowałem telefon, wpisuje kod ponownie, a w SMS-ie zwrotnym otrzymuję komunikat "Telekod wykorzystany wcześniej." - chociaż stan konta nie uległ zmianie, poprzednio było 5 zł, wpisałem jeden telekod za 5 - "wszedł", natomiast ten drugi, powyższy za 10 złotych, niby został wykorzystany, a owej kwoty na koncie brak.
Co z tym zrobić? Wiem, że niby 10 zł nie majątek, ale tak być chyba nie może.
W dniu dzisiejszym (ok. godzinę/dwie temu) kupiłem dwa doładowania konta, niestety, gdy wpisałem kod metodą "123", nie przyszedł jak to zazwyczaj SMS potwierdzający doładowanie. Spróbowałem więc ponownie - nie przyszedł również. Odczekałem chwilę, zresetowałem telefon, wpisuje kod ponownie, a w SMS-ie zwrotnym otrzymuję komunikat "Telekod wykorzystany wcześniej." - chociaż stan konta nie uległ zmianie, poprzednio było 5 zł, wpisałem jeden telekod za 5 - "wszedł", natomiast ten drugi, powyższy za 10 złotych, niby został wykorzystany, a owej kwoty na koncie brak.
Co z tym zrobić? Wiem, że niby 10 zł nie majątek, ale tak być chyba nie może.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2014, o 14:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
Powód: Połączenie wątków
Re: Sprawa z doładowaniem konta.
Jak widać polkomtel ma ,,gdzieś'' klienta, jego prawa, satysfakcję i zadowolenie. Dwa dni temu doładowałem sobie konto przelewem internetowym z banku PKO; robiłem to już od roku i zawsze wszystko było w porządku. Do dzisiaj nie otrzymałem doładowania. Sprawdziłem sms'a z potwierdzeniem przelewu i numer którego dotyczyło zlecenie w 100% zgadza się z tym który posiadam. Przypadek?
Doładowanie simplus telekodem
Witam, mam problem.
Kupiłem sobie doładowanie Simplusa o wartości 10 PLN.
Jednak nie wiem, gdzie na paragonie jest wydrukowany telekod do doładowania. Próbowałem wszystkiego, ale za każdym razem "nieprawidłowy telekod".
Gdzie on jest na paragonie?
Kupiłem sobie doładowanie Simplusa o wartości 10 PLN.
Jednak nie wiem, gdzie na paragonie jest wydrukowany telekod do doładowania. Próbowałem wszystkiego, ale za każdym razem "nieprawidłowy telekod".
Gdzie on jest na paragonie?
Re: Nie doładowało mi konta...
Wygląda mi to na sam paragon bez kodu:D Nie masz pogrubione nigdzie tlekodu?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3