Nie doładowało mi konta...

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Mckenzie71
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 gru 2013, o 23:12

Nie doładowało mi konta...

Post autor: Mckenzie71 »

Witam, kupiłem sobie ostatnio doładowanie do Plusa za 20 zł. Doładowałem tak jak zawsze: " *123*telekod# ", a po chwili przychodzi wiadomość ,,niepoprawny telekod". Co mam zrobić w takiej sytuacji? Kod wpisywałem uważnie 7 razy więc wykluczam pomyłkę.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Nie doładowało mi konta...

Post autor: pepcia2 »

Zadzwoń do BOK-u ;-)
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Nie doładowało mi konta...

Post autor: lodyga »

Po trzech razach blokujesz sobie możliwość zdaje sie:>
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
alasek132
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2014, o 15:08

Doładowanie

Post autor: alasek132 »

Witam, mam taki problem kupiłem miesiąc temu doładowanie za 5 zł, próbowałem doładować konto i dostałem smsa niepoprawny telekod próbowałem może z 15 razy, dziś kupiłem doładowanie za 30 zł i znowu to samo niepoprawny telekod. Co mam robić?
Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2014, o 20:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Doładowanie

Post autor: mariusz9a »

W jaki sposób wprowadzasz ten telekod?
Chyba jedynie pozostaje udać się do sprzedawcy z reklamacją.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Nie doładowało mi konta...

Post autor: pepcia2 »

Zadzwoń do BOK-u. Były takie przypadki opisywane, konsultanci pomogą ;-)
agoiss
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 lut 2014, o 16:56

Niepoprawny telekod

Post autor: agoiss »

Witam.
Nieustannie próbuje doładować swoje konto w telefonie telekodem plus o wartości 100 zł. :) Mam PlusMIX po 30 zł miesięcznie. Po wyjściu ze sklepu wpisuję swój kod co dostałem od sprzedawczyni (przy mnie drukowała) i pisze: niepoprawny telekod. Załamany wracam do domu, bo 100 zł drogą nie chodzi.
Proszę mi pomóc co dalej robić. Mógłby mi ktoś doładować konto po podaniu jakiegoś kodu seryjnego z tego telekodu.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 3 lut 2014, o 17:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączenie wątków
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Niepoprawny telekod

Post autor: lodyga »

Próbowałeś tym drugim sposobem 5555?

A wiesz o tym, że 100 zł ładowanie jest bez sensu? Lepiej 3 x po 30 zł, bo to i tak policzy Ci jako 1 raz.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
agoiss
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 lut 2014, o 16:56

Re: Niepoprawny telekod

Post autor: agoiss »

Tak próbowałem ;/ Zero efektów. To jest nie do pomyślenia, że ktoś by mógł przede mną kod rozszyfrować. Napisałem e-maila do BOK może coś odpiszą ;/
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Niepoprawny telekod

Post autor: lodyga »

Wiesz to nie zawsze jest tak, po prostu czasem coś im się zablokuje, ale jak próbowałeś więcej niż 3 razy to mogłeś zablokować. Lepiej zadzwoń do BOK o ile masz coś na koncie, a jak nie to napisz wiadomość do specjalistów tu na forum.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
agoiss
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 lut 2014, o 16:56

Re: Niepoprawny telekod

Post autor: agoiss »

Mam -0,8 zł. Nie mogę się z nimi połączyć, więc prosiłbym o kontakt ze specjalistą. ;/
Z góry dzięki.
MaraseK94
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 26 paź 2012, o 18:15
Lokalizacja: Poznań

Sprawa z doładowaniem konta

Post autor: MaraseK94 »

Witam serdecznie.

W dniu dzisiejszym (ok. godzinę/dwie temu) kupiłem dwa doładowania konta, niestety, gdy wpisałem kod metodą "123", nie przyszedł jak to zazwyczaj SMS potwierdzający doładowanie. Spróbowałem więc ponownie - nie przyszedł również. Odczekałem chwilę, zresetowałem telefon, wpisuje kod ponownie, a w SMS-ie zwrotnym otrzymuję komunikat "Telekod wykorzystany wcześniej." - chociaż stan konta nie uległ zmianie, poprzednio było 5 zł, wpisałem jeden telekod za 5 - "wszedł", natomiast ten drugi, powyższy za 10 złotych, niby został wykorzystany, a owej kwoty na koncie brak.

Co z tym zrobić? Wiem, że niby 10 zł nie majątek, ale tak być chyba nie może.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2014, o 14:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie wątków
KG2811
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 maja 2014, o 14:23

Re: Sprawa z doładowaniem konta.

Post autor: KG2811 »

Jak widać polkomtel ma ,,gdzieś'' klienta, jego prawa, satysfakcję i zadowolenie. Dwa dni temu doładowałem sobie konto przelewem internetowym z banku PKO; robiłem to już od roku i zawsze wszystko było w porządku. Do dzisiaj nie otrzymałem doładowania. Sprawdziłem sms'a z potwierdzeniem przelewu i numer którego dotyczyło zlecenie w 100% zgadza się z tym który posiadam. Przypadek?
rob99ert
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 lis 2014, o 21:40

Doładowanie simplus telekodem

Post autor: rob99ert »

Witam, mam problem.
Kupiłem sobie doładowanie Simplusa o wartości 10 PLN.
Jednak nie wiem, gdzie na paragonie jest wydrukowany telekod do doładowania. Próbowałem wszystkiego, ale za każdym razem "nieprawidłowy telekod".
Gdzie on jest na paragonie?
Załączniki
To ten paragon. :(
To ten paragon. :(
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Nie doładowało mi konta...

Post autor: lodyga »

Wygląda mi to na sam paragon bez kodu:D Nie masz pogrubione nigdzie tlekodu?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
ODPOWIEDZ