Strona 2 z 4

Re: Internet nie dziala

: 1 maja 2015, o 12:09
autor: Dominik1998
Niby dostałem, ale nie działa.

EDIT:
Chodzi mi o dostęp do internetu.

Re: Internet nie dziala

: 1 maja 2015, o 13:22
autor: sl@w_es
Aktywny pakiet internetowy nie jest gwarantem dostępu do internetu, a służy jedynie obniżeniu kosztów połączeń z internetem.
Zmieniałeś ostatnio telefon, czy może pozmieniałeś coś w jego ustawieniach?
Transmisja danych w telefonie musi być włączona, to samo GPRS i sam telefon musi być odpowiednio skonfigurowany.
Poza tym konto musi mieć ważność na połączenia wychodzące oraz dodatnie saldo.

Nie podoba mi się jeszcze to:
Dominik1998 pisze:Pakiet ważny do 31.05.2015
0 bajtów wykorzystanych :(
U mnie, wysyłając kod na sprawdzenie ilości pozostałych danych otrzymuję informację ile mam jeszcze do wykorzystania, a nie ile wykorzystałem. Nie przekręciłeś czegoś pisząc posta? Najlepiej sprawdź jeszcze raz i podaj dokładną treść tej wiadomości.

Re: Internet nie dziala

: 1 maja 2015, o 17:40
autor: Dominik1998
Ostatnio używałem internetu na LG L3, ale już go nie mam i na tablecie używam.
Na Nokii X300 i Samsung Galaxy Mini 2 działa internet, a na tablecie nie.

Edit: Włączyłem GPRS i nie chciało wczytać karty SIM więc zresetowałem do ustawień fabrycznych i działa.
Dzięki wielkie.

Transfer danych nie działa

: 15 cze 2015, o 15:48
autor: MateuszS.
Witam.
Od 3 dni nie działa mi transfer danych, co mam zrobić by go naprawić?
Restartowałem telefon kilka razy i nic. Myślałem, że może mój pakiet się skończył, więc kupiłem nowy, ale i tak nie działa.

Re: Transfer danych nie działa

: 15 cze 2015, o 18:05
autor: sl@w_es
Zweryfikuj:

1) posiadaną taryfę *147#
2) stan i ważność konta *100#
3) stan i ważność pakietów *121#
4) stan i ważność promocji *136#

Wróżenie z fusów nie jest moją najmocniejszą stroną. :-)

Re: Transfer danych nie działa

: 15 cze 2015, o 20:45
autor: MateuszS.
Pakiet: Brak
Stan konta: 26,10zł ważne do 04.09.2015r.
Taryfa: PiszMow Dobowy
Promocja: Pakiet internetowy 7 Non Stop aktywny do 15.07.2015r.

Re: Transfer danych nie działa

: 15 cze 2015, o 20:57
autor: sl@w_es
Telefonu nie zmieniałeś ostatnio? Jest skonfigurowany?
Transmisja danych w telefonie i GPRS włączone?

Re: Transfer danych nie działa

: 18 cze 2015, o 21:04
autor: MateuszS.
Wszystko jest włączone a internetu i tak nie ma.

Re: Transfer danych nie działa

: 18 cze 2015, o 22:20
autor: niko10
A obok zasięgu wyświetla ci się jakaś ikona, 3G, H, H+? W różnych miejscach masz problem, czy tylko w jednym korzystasz?

Re: Transfer danych nie działa

: 19 cze 2015, o 08:25
autor: MateuszS.
Nic się nie wyświetla. Internet działał i nagle się wyłączył i od 4 dni nie mogę się połączyć.

Re: Transfer danych nie działa

: 22 cze 2015, o 18:03
autor: niko10
No dobra, a możesz sprawdzić tę kartę w innym telefonie, czy tam Ci działa net? Wtedy będziesz wiedział czy coś z siecią i usługami czy z konfiguracją w telefonie.

Brak internetu mimo wykupionego pakietu Mix 6

: 31 lip 2015, o 22:22
autor: madridsta123
Dzień dobry!
Mam ciągłe problemy z internetem. Mój telefon to Samsung Galaxy Note III. Moja taryfa to Mix 6 na kartę.
Wykupuje ciągle pakiet non stop ale nigdy nie działa jak powinno. Teraz wykupiłem za 15 zł pakiet internet non stop a internet... a internet nie działa... Za to działa mi to już na nerwy bo ile można wydać na pakiety?!
Wiem natomiast to, że gdy skończy mi się umowa - nigdy jej nie przedłużę, bo mam już tego dość.
Pakiet wykupiony, ustawienia konfiguracyjne ustawione, w kodach mam GPRS, w aktywnych pakietach mam Internet Non Stop. Za to nie wiem czy mam włączoną transmisję danych (raczej tak), bo całe ustawienia obszedłem i nie ma tam nic o transmisji danych.

Re: Brak internetu mimo wykupionego pakietu Mix 6

: 1 sie 2015, o 10:31
autor: sl@w_es
madridsta123 pisze:(...) Wiem natomiast to, że gdy skończy mi się umowa - nigdy jej nie przedłużę, bo mam już tego dość.
Pakiet wykupiony, ustawienia konfiguracyjne ustawione, w kodach mam GPRS, w aktywnych pakietach mam Internet Non Stop. Za to nie wiem czy mam włączoną transmisję danych (raczej tak), bo całe ustawienia obszedłem i nie ma tam nic o transmisji danych.
Nikt na odległość nie dokona sprawdzenia Twojego telefonu, ale możesz zrobić to sam posiłkując się niżej podanymi stronami:

* Włączenie transmisji danych, roamingu danych oraz konfiguracja APN w systemie Android (film)

* Jak wyłączyć transmisję danych w telefonie z Androidem. Wyłącz internet w swoim smartfonie.

* Jak wyłączyć transmisję danych w telefonie z androidem 4.0 – Samsung Note (film)

Dwie ostatnie strony mówią co prawda o wyłączeniu transmisji, ale wystarczy postąpić na odwrót, aby aktywować dane.

P.S.
Historia zatoczyła koło tyle, że z innym telefonem:

http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 65#p123490

internet przestał działać

: 5 sie 2015, o 07:03
autor: piotr123
Witam posiadam telefon lumia535,
Wykupuję pakiet internetowy 0,5 Gb.
Internet włączam w ustawieniach, dane komókowe+sim, takim przyciskiem wł i wtedy po lewej stronie przy zasięgu pojawia się ikona 3G

Pakiet internetowy kilka dni temu się odnowił, pieniądze na koncie też są a gdy wchodzę to od wczoraj nie można wyświetlić strony. Proszę o pomoc.

Re: internet przestał działać

: 5 sie 2015, o 07:14
autor: sl@w_es
Zakładam, że korzystasz z oferty na kartę, a więc po kolei...
Ustawienia profilu piotr123 pisze:Moja taryfa: nie wiem
Taryfę sprawdzisz kodem: *147#
piotr pisze:(...) pieniądze na koncie też są (...)
Pieniądze to nie wszystko, powinieneś również sprawdzić ważność konta: *100# lub *125#.