Nie mogę dezaktywować usługi
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 lip 2015, o 18:08
Nie mogę dezaktywować usługi
Witam, chciałam dezaktywować pakiet 300 minut do wszystkich krajowych sieci komórkowych za pomocą krótkiego kodu. Otrzymałam jednak informację zwrotną: Usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji. Dodam, że próbowałam dezaktywować pakiet zarówno przed wykorzystaniem minut, jak i po. Pozdrawiam.
Re: Nie mogę dezaktywować usługi
Jeśli to pakiet dodany po podpisaniu umowy, to wyłączysz kodem *121*01*01#
a gdy sama aktywowałaś to kod *121*00*01#
a gdy sama aktywowałaś to kod *121*00*01#
Re: Nie mogę dezaktywować usługi
Dzięki za odpowiedź, ale problem już został rozwiązany :)