Strona 23 z 25

Znikające środki

: 2 mar 2015, o 20:48
autor: Monika_Izabela
witam,

Szukam porady:-) Mam taryfę Plus na Kartę bez limitu - co miesiąc pobierane jest za to 25 zł. Oprócz tego, zanim aktywowałam tą taryfę, przez wiele miesięcy miałam (i mam do tej pory) taką sytuację, że znika mi z konta ok. 10 zł miesięcznie i przez jakiś czas za rozmowy nie są pobierane dzięki temu środki. Nie wiem co to za taryfa. Nie jest mi potrzebna, odkąd włączyłam Pnk bez limitu, ale nie wiem jak to wyłączyć i co to w ogóle jest...
Dodam, że sprawdziłam, jakie mam aktywne taryfy i dostałam sms tylko o Pnk na kartę.

Re: Znikające środki

: 3 mar 2015, o 12:32
autor: Kazimierz.Henryk
Witaj, napisz dokładnie jaka to taryfa *147# i jakie masz pakiety *121# i *136#? Sprawdź czy nie masz płatnej subskrypcji na numerze, wyślij LISTA na 8888.

Re: Znikające środki

: 3 mar 2015, o 23:52
autor: Monika_Izabela
Dzięki
Taryfa Pnk bez limitu

Aktywne pakiety: oferta 30 min. do wszystkich 8 zł 30 dni do 28.03, 30 bezpłatnych wizytówek (sms)

Aktywne promocje: Rozmowy bez limitu do wszystkich do 18.03

Chciałabym się tego pozbyć i zostawić tylko usługę za 25 zł:-)

Re: Znikające środki

: 5 mar 2015, o 11:24
autor: Kazimierz.Henryk
Aby wyłączyć ta usługę 30 minut za 8 zł należy się z kontaktować z bok. Wybieranie tonowe do konsultanta 2, 1, 0, 7 http://www.plus.pl/kontakt .

Re: Znikające środki

: 6 mar 2015, o 21:32
autor: Monika_Izabela
Pomogło, dziękuję :-)

Znikające środki

: 7 mar 2015, o 12:25
autor: Misialdo
Witam,
mam problem z zanikającymi środkami. Mianowicie rano sprawdzając konto posiadałem około 20-21 złotych, posiadam do tego konta promocje nielimitowanych darmowych minut do swojej dziewczyny. Konto jest ważne do 30 marca, a jest 7 marzec, po 10 minutach rozmowy z dziewczyną (do której mam darmowe) mój telefon rozłączył się i przy ponownej probie połączenia z nią wyświetla się, że brak środków na koncie :?: :?:
O co tu chodzi?
Sprawdzając stan konta na *100# pokazuje mi, że stan konta wynosi 0.00. Bardzo mi się nie podobają takie rzeczy. :!:

Re: Znikające środki

: 7 mar 2015, o 12:42
autor: krzyss79
Po tych kodach *121#, *136# jakie przychodzą smsy?

Re: Znikające środki

: 7 mar 2015, o 12:45
autor: Misialdo
Po *121# Aktywne pakiety 125 MB Pakiet do zasilen (0kbytes) 30-03-2015, a po *136# Aktywne promocje: Jedna stawka Mix29gr 30-03-2015, Jedna stawka, LTE w Mix 6

Re: Znikające środki

: 7 mar 2015, o 13:15
autor: krzyss79
Masz 0 Internetu i pobrało z konta.
Rada... wył transmisję danych, telefon będzie chciał łączyć z Internetem, usuń ten pakiet i uruchom taki non-stop.

http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix

Re: Znikające środki

: 8 mar 2015, o 13:42
autor: Misialdo
Z tym, że nigdy tak nie miałem, zawsze jak mi się skończył net to nie brało mi z konta... a do tego jak zdarzyła mi się ta utrata środków to bylem połączony z wifi w swoim domu, a dane komórkowe były wyłączone.. Nie podoba mi się to plus na minus, nie przedłużę umowy, zawiedli mocno. A jakim kodem można wyłączyć ten internet, bo nie umiem się w nich połapać?

Re: Znikające środki

: 8 mar 2015, o 14:20
autor: krzyss79
Usuń ten pakiet 125mb kod dezaktywujacy masz na umowie chyba 2 strona
IMG_20150308_131616.jpg
Wybierz który odpowiada

Cos zjada mi kase. Pomocy!

: 15 cze 2015, o 09:48
autor: ferluci
W sobote, to był 13 czerwiec doładowałem konto za 30 zł + jakiś bonus i razem dostałem 39 zł. No i miałem je na koncie, żadnych pakietów nie włączałem, bo miałem jeszcze aktywny pakiet PnK internet bez limitu. Wczoraj o 23 wykonałem rozmowę i przyszedł sms, z kosztem rozmowy i wzięło mi za rozmowe 2gr, ale mniejsza z tym. Jak zamykalem sms,a mignelo mi, ze mam malo pieniedzy na koncie. I za chwile przyszedl sms "Niski stan konta, itp. itd". Sprawdzam konto, zostalo mi 6 zl. Wylaczylem internet, bo pomyslalem, ze to moze on. Wstalem rano, sprawdzam stan konta, a tu 0 zł. Nie mam zadnych subskrypcji, bo juz sprawdzalem, zadne smsy platne mi nie przychodza. Nie mam zadnych pakietow pod *121#/*136#*/*147#. I nie mam pojęcia co się może dziać. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Środki znikające z konta - PnK bez limitu

: 30 paź 2015, o 11:54
autor: Kiekos
Witajcie, mam raczej nietypowy problem i nie znalazłem tutaj na forum podobnego tematu.

Posiadam taryfę PnK bez limitu i jedyną aktywną promocją jest rok ważności konta. Żadnych innych pakietów i promocji nie mam włączonych.

Ostatnio sprawdzając stan konta zauważyłem, że mam na nim dziwnie mało pieniędzy. Postanowiłem sprawdzać je regularnie i patrzeć, czy czasem pobierane opłaty nie są za duże.

Okazało się, że z konta znika mi po 38 groszy. Z początku myślałem, że po prostu przy wysyłaniu SMSa, gdy nie mam zasięgu (co się często dzieje), pobierana jest dodatkowa opłata za ponowienie, ale dzisiaj zniknęło mi kolejne 38 groszy, a żadnego SMSa nie wysłałem.

Co dziwniejsze - zawsze jest to 38 groszy. Danych komórkowych nie używam, dzwonię bardzo mało (najczęściej to do mnie dzwonią), a SMSy wysyłam sporadycznie. Mimo to w ciągu dwóch miesięcy zniknęło mi ponad 20zł. Nie mam już pomysłów jak temu zaradzić i chętnie wysłucham wszelkich porad.

Pozdrawiam,
Kieki

Re: Środki znikające z konta - PnK bez limitu

: 30 paź 2015, o 12:04
autor: habish
Zainstaluj aplikację mobilną "Plus Online" w zakładce "Połączenia" masz dokładny biling z ostatnich 30 dni.
Znajdziesz tam informację gdzie znikają Ci pieniądze.

Re: Znikające pieniądze z konta

: 30 paź 2015, o 16:20
autor: Kiekos
Dziękuję Ci Patryk, faktycznie aplikacja pokazuje wszystkie środki zabrane z konta. Nie wiem tylko dlaczego stan konta pokazywany w aplikacji jest inny od faktycznego, pokazywanego po wpisaniu krótkiego kodu.

A wracając do opisywanego przeze mnie problemu: okazało się, że winowajcą jest transfer danych. Bardzo często pobierany jest mały pakiet, co kosztuje za każdym razem nawet do 38 groszy. Dołączam zrzuty ekranu z aplikacji:

Obrazek Obrazek

Problem zauważyłem niedawno, ale przedtem go nie miałem. Podejrzewam, że zaczął się on 2-3 miesiące temu, czyli gdy zmieniłem taryfę na PnK bez limitu, bo z konta zniknęło mi znacznie więcej pieniędzy niż jest widoczne w aplikacji za ostatnie 30 dni.

Czy jest możliwe, że to jakaś usługa w taryfie to powoduje, czy może jest to czysty zbieg okoliczności i któraś z moich aplikacji pobiera dane, pomimo że transfer mam wyłączony? Nie chodzi mi tutaj oczywiście o całkowite wyłączenie transferu danych, a jedynie "Mobile Data" wyłączone w ustawieniach / na pasku powiadomień.

Czy jestem w stanie w jakiś sposób dowiedzieć się, która z moich aplikacji jest winowajcą i dlaczego pobiera te dane? I kolejne pytanie, które przychodzi mi na myśl, to czy wykupienie jakiegokolwiek pakietu internetowego rozwiąże tymczasowo problem? Tzn. czy te wszystkie dane, za które pobierano mi do tej pory opłaty, będą wówczas pobierane w ramach wykupionego pakietu, nawet jeśli dane komórkowe będą wyłączone?