Znikające pieniądze z konta

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: sl@w_es »

@ Kipcior,

opisałeś już swoje kłopoty w oficjalnym dziale http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=99&t=22009, więc przypominam, że na FORUM obowiązuje Regulamin; bardzo proszę trzymaj się tych zasad.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: mariusz9a »

Też swego czasu miałem problem, tyle że ze znikającym transferem z pakietu internetowego. Winowajcą okazała się aplikacja prognozy pogody która nagminnie całą dobę łączyła się z internetem (małe paczki po 1kB co kilka sekund) - paranoja. Oczywiście android nie wykazywał w swoim rejestrze żadnych przesyłanych danych :-/ Może wasze znikające środki na koncie też są spowodowane czymś podobnym... Czasami warto przywrócić telefon do ustawień fabrycznych i nie instalować na nim nic i sprawdzić co się dzieje z naszym kontem.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
EmiliaStachura
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 paź 2021, o 22:02

Znikające z konta doładowania

Post autor: EmiliaStachura »

Dzień dobry,
któryś już raz jestem w sytuacji, gdzie znikają mi z konta pieniądze, mimo że nie zużywam w całości wykupionych pakietów. Tym razem w poniedziałek dostałam smsa przypominającego o konieczności doładowania by móc wykonywać połączenia wychodzące, doładowałam za 50zł (stan konta wyniósł 78zł), a dzisiaj pakiet się nie odnowił z powodu braku środków i stan konta pokazał się w aplikacji 28zł (jak sprzed doładowania), a w skrotach *100 jako grosz lub 8zł. Nie mogę dzwonić, nie mogę korzystać z transferu a nie mam zamiaru tracić kolejnych 50zł. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji, kiedy poprzednio chciałam uzyskać pomoc pani na infolinii próbowała mi wmówić, że na pewno dzwoniłam za granicę i tę kasę z mojej winy ściągnięto ( przecież mam roaming i nie dzwoniłam), liczę na lepszą odpowiedź tym razem. Potrzebuję telefonu do wykonywania swojej pracy, i jestem coraz bardziej zawiedziona współpracą z siecią...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: mariusz9a »

A w aplikacji do zarzadzania numerem (iPlus) co pokazuje w bilingu? Będzie tam wyszczególnione (z datą i godziną) na co zostały zużyte środki (rozmowy, SMSy czy internet).
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: imarcin0409 »

mariusz9a pisze:A w aplikacji do zarzadzania numerem (...)
W aplikacji iPlus, tej mobilnej ma się rozumieć, jeśli mowa o numerze na kartę :) . W webowej tego wykazu nie ma.
A jeśli poszukiwania nic nie dadzą, napisz, co masz po użyciu kodów USSD *121# / *136# / *147# .
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Znikające pieniądze z konta

Post autor: mariusz9a »

tuxowolf pisze:
mariusz9a pisze:A w aplikacji do zarzadzania numerem (...)
W aplikacji iPlus, tej mobilnej ma się rozumieć, jeśli mowa o numerze na kartę :) . W webowej tego wykazu nie ma.
A jeśli poszukiwania nic nie dadzą, napisz, co masz po użyciu kodów USSD *121# / *136# / *147# .
Racja :-) Zapomniałem że karta ma biling tylko w aplikacji na telefon :-) Plus za czujność :-D
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ