Strona 1 z 1

Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 11 cze 2017, o 09:31
autor: Abudabijczyk
Witam serdecznie.

Mam taryfe: JA + NA KARTĘ i wykupiony PAKIET INTERNET 300 MB i nie moge go dezaktywowac. Próbowałem różnymi kodami i nic z tego nie wychodzi.
Przypominam sobie, że wpisałem jakiś kod, który nie miał aktywować pakietu 300 mb, a jednak taki właśnie mi się włączył...Chciałem wtedy zmienić taryfe i wpisujac kod aktywowal mi sie o dziwo pakiet z tego co pamietam. Proszę o jakieś rady. Z góry dziękuję.

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 11 cze 2017, o 10:58
autor: habish
Wyłącz to tu: www.ebok.pl

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 11 cze 2017, o 11:16
autor: Abudabijczyk
Z tego co wyczytałem, kod mozna uzyskac tylko jak ma sie abonament. A kodu PUK nie mam.

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 11 cze 2017, o 12:31
autor: habish
Zgłoś problem na bok@plus.pl

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 12 cze 2017, o 07:11
autor: Abudabijczyk
Up.
Zalezy mi na czasie bo jutro znowu pobiorą mi opłatę z konta za usługę, której nie potrzebuje, a bok.pl nadal mi nie odpisał.

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 12 cze 2017, o 12:56
autor: sl@w_es
@ Abudabijczyk,

no to nie czekaj na odpowiedź z BOK, a zadzwoń do nich: 601 102 601 - opłata zgodna z posiadaną taryfą lub 2601 koszt 1,97 za całe połączenie.
Wyłączą Ci ten nieszczęsny pakiet i jeśli wspomnisz o kodzie PUK to Ci go podadzą. Warunek: musisz przejść weryfikację, czyli odpowiedzieć na pytania zadawane przez konsultanta.

Re: Problem z wyłączeniem (pakiet internet 300 mb)

: 12 cze 2017, o 14:09
autor: Abudabijczyk
Dzięki wielkie. Zadzwoniłem i załatwione.

Jak wyłączyć i sprawdzić jakie mam pakiety?

: 14 cze 2017, o 21:43
autor: Martyśkaaaa
Witam serdecznie.
Miałem wcześniej taryfę Plus na kartę i miałem uruchomione kilka pakietów: na smsy i rozmowy bez limitu oraz internet. Pakietów na internet miałem tak dużo uruchomionych, że nie pamiętam kodów aktywacyjnych. Co ważne, dzisiaj zmieniłem taryfę na Plush. Mimo zmiany taryfy one wciąż się aktywują (niepotrzebnie już) i niestety nie mogę ich wyłączyć. Ciągle wyskakuje mi info ,,usługa niedostępna". Jak mogę sprawdzić co mam za pakiety i jak je wreszcie wyłączyć? Przez E-bok też się niczego nie dowiedziałem.

Re: Jak wyłączyć i sprawdzić jakie mam pakiety?

: 15 cze 2017, o 19:55
autor: sl@w_es
Martyśkaaaa pisze:(...) Jak mogę sprawdzić co mam za pakiety i jak je wreszcie wyłączyć? Przez E-bok też się niczego nie dowiedziałem.
*121# - stan i ważność pakietów oraz *136# - stan i ważność promocji.

Poza wcześniej wymienionym E-bok - iem pozostaje jeszcze sprawdzenie w aplikacji mobilnej http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Jeśli i tutaj nie będzie możliwości wyłączenia niepotrzebnych pakietów to nie pozostaje nic innego jak kontakt telefoniczny z BOK. Namiary we wcześniejszym poście.

Jak wyłączyć pakiety PNK po przejściu na Plush? Brak LTE

: 22 cze 2017, o 10:21
autor: pirat_kg
Witam,
dnia 18.06.2018 przeszedłem z plus na kartę do nowy plush za 25 zł nielimitowane rozmowy sms i 10 GB internetu. Na początku wszystko działało jak trzeba ale dziś rano otrzymałem sms z informacją o wyczerpaniu pakietu internetowego. Po sprawdzeniu aktywnych pakietów kodem *136# okazało się, że stare pakiety przy zmianie na plush nie zostały wyłączone i ich stan jest jak na załączonym screanie. Dodatkowo po otrzymaniu wiadomości o wyczerpaniu pakietu telefon nie chciał się logować do sieci pomogła zmiana typu połączenia z LTE/3G/2G na 3G/2G. Z czego wiem w plush LTE powinno działać i wcześniej w plusi również jako sieć 4G wszystko działało teraz jak wracam do ustawień LTE/3G/2G telefon przestaje łapać sieć.

Jak wyłączyć zalegające pakiety:
- Pakiet Internetowy 0,5GB
- Rozmowy i SMSy bez limitu w sieci
Przy próbie wykorzystania kodów *136*00*17# otrzymuje komunikat: Usługa chwilowo niedostępna. Działającego kodu do wyłączenia Pakiet internetowy 0,5GB również nie udało mi się znaleźć.

Re: Jak wyłączyć pakiety PNK po przejściu na Plush? Brak LTE

: 22 cze 2017, o 11:04
autor: sl@w_es
Odnośnie wyłączenia pakietów z poprzedniej taryfy odpowiedź we wcześniejszych postach.

Co do internetu LTE; sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: *101#.
Jeśli nie, to włączysz ją kodem *101*11*24#.