Długo nieaktywne konto PNK w Sieci
: 26 gru 2017, o 13:34
Dzień dobry
Mam taryfę PNK w Sieci. Od 20.04. 2017 mam nieaktywne konto, tzn. mam zablokowane połączenia wychodzące. Mogę odbierać połączenia przychodzące. Mój aktualny stan konta to 0 zł. Czy jeżeli taki stan potrwa dłużej, to mogę stracić numer telefonu? Jeżeli tak, to kiedy? Co powinnam zrobić, żeby numeru nie stracić? Czy jak załaduje np. za 50 zł, to przedłuży mi się ważność konta na połączenia przychodzące i wychodzące o 3 miesiące? Zastanawiam się czy to 50 zł nie pójdzie na poczet poprzednich miesięcy, które minęły...nie wiem jak to jest...
Czy mogę jakoś przejść z tej taryfy na taką, w której miałabym rok ważności konta?
Proszę o pomoc.
Mam taryfę PNK w Sieci. Od 20.04. 2017 mam nieaktywne konto, tzn. mam zablokowane połączenia wychodzące. Mogę odbierać połączenia przychodzące. Mój aktualny stan konta to 0 zł. Czy jeżeli taki stan potrwa dłużej, to mogę stracić numer telefonu? Jeżeli tak, to kiedy? Co powinnam zrobić, żeby numeru nie stracić? Czy jak załaduje np. za 50 zł, to przedłuży mi się ważność konta na połączenia przychodzące i wychodzące o 3 miesiące? Zastanawiam się czy to 50 zł nie pójdzie na poczet poprzednich miesięcy, które minęły...nie wiem jak to jest...
Czy mogę jakoś przejść z tej taryfy na taką, w której miałabym rok ważności konta?
Proszę o pomoc.