Problem z doładowaniem konta przez przelew z banku

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Awatar użytkownika
kwicun
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 16 lis 2008, o 01:55

Problem z doładowaniem konta przez przelew z banku

Post autor: kwicun »

Sprawa wygląda tak. Wczoraj w godzinach między 13-17 doładowałem konto MixPlus z banku PKO S.A na kwotę 40zł (żeby nie było przelew poszedł, mam historię itd.) Po prawie 24 godzinach nie mam kasy na koncie, które jest już zablokowane (skończył się termin ważności). Dzwoniłem dziś do BOK i dziewczyna powiedziała mi, że wina leży po stronie Blue Media i dała mi do nich telefon. Babka z BM nie potrafiła powiedzieć nic na ten temat. Sprawa zostanie zbadana, proszę czekać na telefon - tyle się tam dowiedziałem.
Telefon ładuję prawie zawsze przez internet i nigdy nie miałem takich problemów. Kurde w tej chwili jestem bez kasy i telefonu, nie przedstawia się to różowo :-/ Za kilka godzin spróbuję zadzwonić ponownie do BM, może coś się uda załatwić.

Miał ktoś podobny problem? A może macie jakieś rady co jeszcze można zrobić?

Edycja: Na stronie BM jest napisane, że dział obsługi klienta pracuje do godziny 22. Od godziny próbuję się dodzwonić i nic. Grilla chyba se robią :->

Edycja 2
Dziś około południa przyszła kasa. Dostałem również smsa z przeprosinami ;-)

Jakby ktoś miał podobny problem wystarczy zadzwonić do Blue Media pod numer
(58)-76-04-822 i myślę, że tak jak w moim przypadku w ciągu 24 godzin wszystko zostanie wyjaśnione.
Jestem wredny i zmęczony. Jem drut kolczasty i sikam napalmem.
ODPOWIEDZ