Strona 1 z 1

Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 2 lip 2010, o 16:54
autor: ChuckyCiechanow
Dziś wyrobiłem duplikat karty sim w Simplus. W żaden sposób nie mogę wyłączyć kodu pin, próba na trzech telefonach Samsung Avila, Plusfon 401i, Nokia 3220. Podczas próby wyłączenia pinu w Avili jest komunikat ,,Błąd karty SIM" w Plusfonie ,,Błąd kodu Pin" Tu i tu mogę podać wielokrotnie zły kod pin i nie zostaje proszony o podanie kodu PUK. W noki jeśli wybiorę opcje wyłączenia Pin to komunikat ,,Operacja niedozwolona"

Gdy włączam telefon i podam 3 razy zły kod pin karta już jednak prosi o kod puk.

Zadzwoniłem do BOK doradzili mi tyle co sam zrobiłem , czyli zmiana pin, inny telefon.

Powiedział żebym udał się gdzie wyrobiłem duplikat karty, tam, sprawdzili kartę w swoim telefonie i nadal to samo , powiedzieli że może jeszcze nie ma karty w systemie i kazali przyjść jutro.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa tam się tylko dowiedziałem , że kiedyś miał taki przypadek ale w innej sieci i zmiana telefonu umożliwiła wyłączenie kodu pin.

Zadzwoniłem znów do BOK i dowiedziałem się, że w niektórych kartach nie można wyłączyć kodu pin.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 2 lip 2010, o 17:05
autor: pasqal
Z tego co się z autopsji zorientowałem, to tak właśnie jest na starych kartach SIM, na nowych tej restrykcji chyba już nie ma.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 2 lip 2010, o 19:48
autor: 3G_
Wygląda na to, że nie da się na tej karcie wyłączyć PIN-u. Na mojej też tak jest, ale ja mam kartę z 2004 roku.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 2 lip 2010, o 22:25
autor: ManMoon
Ja na Twoim miejscu następnym razem poprosiłbym o możliwość przetestowania karty na ich telefonie. Z autopsji wiem, że Plus wydaje jako duplikaty stare karty, które im zalegają na magazynie a na nowe zapotrzebowania nie robią. Tyle w temacie.
Obrazek
Ps. Za ile musiałeś doładować konto na tej karcie z chwilą wyrobienia duplikatu? Czy miałeś połączenia wychodzące odblokowane?

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 3 lip 2010, o 11:06
autor: ChuckyCiechanow
Za duplikat zapłaciłem 12,20 zł w kasie. Połączenia wychodzące mam aktywne do 13.04.2011

Dziś znów zadzwoniłem do BOK powiedzieli, że nie które karty są pinowe i nie da się wyłączyć. Ostatecznie , że mogę złożyć reklamacje by wydali mi nową kartę sim za darmo.

Zapytałem się ile płaci się za kartę sim jak przenosi się od innego operatora 0 zł i stan 0 zł.

Jak to prawda to może tak zrobię tylko szkoda połączeń wychodzących do 13.04.2011

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 3 lip 2010, o 14:11
autor: ManMoon
Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 3 lip 2010, o 14:29
autor: ChuckyCiechanow
ManMoon pisze:Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.
Pin zmienić to mogę wyłączyć tylko go nie mogę.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 12:43
autor: ChuckyCiechanow
Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa też, że takich brak.

Spytałem się ile płaci się za starter przy przenoszeniu numeru z innej sieci 12,20 zł i nic nie ma na koncie.

Po krótkiej rozmowie., na koniec dostałem informacje, że w Play jest tanio i nawet fajne promocje. ;-) Tego to się nie spodziewałem.

No i przez głupią nie możliwość wyłączenia pinu złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play.

Szkoda tylko, że wyrabiałem sobie w piątek ten duplikat karty za która zapłaciłem 12,20 zł.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 12:47
autor: pasqal
CHUCKYCIECHANOW pisze:Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.
Tyle dobrego, że przynajmniej wyjaśniło się, które karty SIM umożliwiają wyłączenie zabezpieczenia PIN - to jest dość cenna informacja ;-)
A jak już znajdziesz się w Play, to również zaglądaj na nasze forum, a także dziel się swoimi wrażeniami w porównaniu do oferty i jakości usług Plusa :-)

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 12:51
autor: ChuckyCiechanow
Z Play już trochę kożystam nie narzekam, mam numery w Play Fresh, korzystam też z Play Online, no i mam zamiar skorzystać z Play Domowy.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 16:06
autor: ChuckyCiechanow
,,Zostań w Plusie a otrzymasz bezpłatny pakiet 100 minut do sieci Plus na 30 dni! Wyślij SMS o treści ZOSTAJE pod nr 101. Plus"

Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 16:09
autor: tomek
CHUCKYCIECHANOW pisze:Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?
Czemu nie? ;-) Nie wiążesz się umową. Chyba, że zależy Ci na szybkim przejściu do Play. :-)

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 16:11
autor: ChuckyCiechanow
Na szybkim to nie.

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 16:28
autor: tomek
CHUCKYCIECHANOW pisze:Na szybkim to nie.
To korzystaj. Może co miesiąc będzie 100 minut. :-D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

: 5 lip 2010, o 16:36
autor: ChuckyCiechanow
Co miesiąc to nie sadze plus taki hojny to nie jest no chyba, że co miesiąc nowy wniosek się pojawi to może. Poczekam jeszcze trochę może jakoś inną ofertę zaoferują