Teraz jest 21 paź 2014, o 04:42

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt



Przedłuż umowę przez internet – Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie

Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui tablet 7,85" torba na laptopa


Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post2 lip 2010, o 15:54

Dziś wyrobiłem duplikat karty sim w Simplus. W żaden sposób nie mogę wyłączyć kodu pin, próba na trzech telefonach Samsung Avila, Plusfon 401i, Nokia 3220. Podczas próby wyłączenia pinu w Avili jest komunikat ,,Błąd karty SIM" w Plusfonie ,,Błąd kodu Pin" Tu i tu mogę podać wielokrotnie zły kod pin i nie zostaje proszony o podanie kodu PUK. W noki jeśli wybiorę opcje wyłączenia Pin to komunikat ,,Operacja niedozwolona"

Gdy włączam telefon i podam 3 razy zły kod pin karta już jednak prosi o kod puk.

Zadzwoniłem do BOK doradzili mi tyle co sam zrobiłem , czyli zmiana pin, inny telefon.

Powiedział żebym udał się gdzie wyrobiłem duplikat karty, tam, sprawdzili kartę w swoim telefonie i nadal to samo , powiedzieli że może jeszcze nie ma karty w systemie i kazali przyjść jutro.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa tam się tylko dowiedziałem , że kiedyś miał taki przypadek ale w innej sieci i zmiana telefonu umożliwiła wyłączenie kodu pin.

Zadzwoniłem znów do BOK i dowiedziałem się, że w niektórych kartach nie można wyłączyć kodu pin.
Offline
Avatar użytkownika

pasqal

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1367
  • Dołączył(a): 3 paź 2008, o 20:31
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Fresh
  • Model telefonu: Samsung Galaxy 551

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post2 lip 2010, o 16:05

Z tego co się z autopsji zorientowałem, to tak właśnie jest na starych kartach SIM, na nowych tej restrykcji chyba już nie ma.
"I najważniejsze by własnego geniuszu
Nigdy, przenigdy nie mieć powyżej uszu"
Offline
Avatar użytkownika

lwlw

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 7 mar 2009, o 10:09
  • Lokalizacja: ERW
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Sim+(Wynurz.)/Fresh

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post2 lip 2010, o 18:48

Wygląda na to, że nie da się na tej karcie wyłączyć PIN-u. Na mojej też tak jest, ale ja mam kartę z 2004 roku.
Offline
Avatar użytkownika

ManMoon

Szalony PlusManiak

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): 18 paź 2008, o 14:22
  • Lokalizacja: dunno
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MPIV,ONE,36i6

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post2 lip 2010, o 21:25

Ja na Twoim miejscu następnym razem poprosiłbym o możliwość przetestowania karty na ich telefonie. Z autopsji wiem, że Plus wydaje jako duplikaty stare karty, które im zalegają na magazynie a na nowe zapotrzebowania nie robią. Tyle w temacie.
Obrazek
Ps. Za ile musiałeś doładować konto na tej karcie z chwilą wyrobienia duplikatu? Czy miałeś połączenia wychodzące odblokowane?
Ostatnio edytowano 18 kwi 2012, o 14:36 przez ManMoon, łącznie edytowano 1 raz
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post3 lip 2010, o 10:06

Za duplikat zapłaciłem 12,20 zł w kasie. Połączenia wychodzące mam aktywne do 13.04.2011

Dziś znów zadzwoniłem do BOK powiedzieli, że nie które karty są pinowe i nie da się wyłączyć. Ostatecznie , że mogę złożyć reklamacje by wydali mi nową kartę sim za darmo.

Zapytałem się ile płaci się za kartę sim jak przenosi się od innego operatora 0 zł i stan 0 zł.

Jak to prawda to może tak zrobię tylko szkoda połączeń wychodzących do 13.04.2011
Offline
Avatar użytkownika

ManMoon

Szalony PlusManiak

  • Posty: 392
  • Dołączył(a): 18 paź 2008, o 14:22
  • Lokalizacja: dunno
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MPIV,ONE,36i6

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post3 lip 2010, o 13:11

Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.
Ostatnio edytowano 18 kwi 2012, o 14:35 przez ManMoon, łącznie edytowano 1 raz
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post3 lip 2010, o 13:29

ManMoon napisał(a):Ja na Twoim miejscu bym napisał reklamację i uwzględnił brak możliwośći zmiany PIN'u. Za darmo Ci wymienią. Sam tak kiedyś robiłem, tylko że ja dostałem taką starą kartę, której żaden telefon nie wykrywał i widniał napis "Brak karty sim". Oczywiście karta aktywowana przez sprzedawcę i 48h zaczekałem.


Pin zmienić to mogę wyłączyć tylko go nie mogę.
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 11:43

Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.

Wybrałem się do drugiego punktu Plusa też, że takich brak.

Spytałem się ile płaci się za starter przy przenoszeniu numeru z innej sieci 12,20 zł i nic nie ma na koncie.

Po krótkiej rozmowie., na koniec dostałem informacje, że w Play jest tanio i nawet fajne promocje. ;-) Tego to się nie spodziewałem.

No i przez głupią nie możliwość wyłączenia pinu złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Play.

Szkoda tylko, że wyrabiałem sobie w piątek ten duplikat karty za która zapłaciłem 12,20 zł.
Offline
Avatar użytkownika

pasqal

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1367
  • Dołączył(a): 3 paź 2008, o 20:31
  • Lokalizacja: Lublin
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Play Fresh
  • Model telefonu: Samsung Galaxy 551

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 11:47

CHUCKYCIECHANOW napisał(a):Byłem dziś w punkcie Plusa powiedzieli po telefonie do BOK, że karty bez pinowe są te które 4 cyfrę w numerze seryjnym maja mniejsze niż 5 . I niestety takich nie mają.

Tyle dobrego, że przynajmniej wyjaśniło się, które karty SIM umożliwiają wyłączenie zabezpieczenia PIN - to jest dość cenna informacja ;-)
A jak już znajdziesz się w Play, to również zaglądaj na nasze forum, a także dziel się swoimi wrażeniami w porównaniu do oferty i jakości usług Plusa :-)
"I najważniejsze by własnego geniuszu
Nigdy, przenigdy nie mieć powyżej uszu"
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 11:51

Z Play już trochę kożystam nie narzekam, mam numery w Play Fresh, korzystam też z Play Online, no i mam zamiar skorzystać z Play Domowy.
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 15:06

,,Zostań w Plusie a otrzymasz bezpłatny pakiet 100 minut do sieci Plus na 30 dni! Wyślij SMS o treści ZOSTAJE pod nr 101. Plus"

Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?
Offline
Avatar użytkownika

tomek

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1500
  • Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:13
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Profil Wyn.; Play
  • Model telefonu: SE k600i/LG GT540

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 15:09

CHUCKYCIECHANOW napisał(a):Może skorzystać i znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru ?

Czemu nie? ;-) Nie wiążesz się umową. Chyba, że zależy Ci na szybkim przejściu do Play. :-)
Obrazek
www.plusblog.pl
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 15:11

Na szybkim to nie.
Offline
Avatar użytkownika

tomek

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1500
  • Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:13
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Profil Wyn.; Play
  • Model telefonu: SE k600i/LG GT540

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 15:28

CHUCKYCIECHANOW napisał(a):Na szybkim to nie.

To korzystaj. Może co miesiąc będzie 100 minut. :-D
Obrazek
www.plusblog.pl
Offline
Avatar użytkownika

ChuckyCiechanow

Moderator

  • Posty: 1021
  • Dołączył(a): 10 paź 2008, o 20:49
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Nju Mobile, PNK
  • Model telefonu: ALCATEL 815D

Re: Simplus brak możliwości wyłaczenia kodu pin

Post5 lip 2010, o 15:36

Co miesiąc to nie sadze plus taki hojny to nie jest no chyba, że co miesiąc nowy wniosek się pojawi to może. Poczekam jeszcze trochę może jakoś inną ofertę zaoferują


Powrót do Mix, Na Kartę, Telefon Stacjonarny...



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości