Drugi telefon w mix plusie.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 paź 2008, o 19:04
Drugi telefon w mix plusie.
Witam. Otóż ok. 2 tygodnie temu wziąłem w salonie telefon w mix plusie na kartę kredytową. Chciałbym wziąć drugi telefon w mixie, również na kartę ale przy zakupie przez internet. Jakie procedury przy zakupie będę musiał dokonać?? Z góry dzięki za odpowiedź.
- Connected
- Szalony PlusManiak
- Posty: 216
- Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
- Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
- Kontakt:
Jak kupować w Sklepie Internetowym?
Aby rozpocząć zakupy telefonu z abonamentem, w taryfie Mix oraz Simplusa wejdź na stronę www.plus.pl
Krok 1.
Wchodząc na stronę z aktualną ofertą możesz wybierać interesujący Cię model telefonu lub modemu. Masz do dyspozycji wyszukiwarkę dzięki której szybko odnajdziesz poszukiwany model. Następnie, możesz dobrać taryfę odpowiednią dla twoich potrzeb. W każdej chwili możesz sprawdzić parametry techniczne wybranego modelu telefonu lub modemu, oraz szczegóły wybranej taryfy. Możesz także dobrać akcesoria pasujące do danego telefonu.
Krok 2.
Aby kontynuować zakupy naciśnij przycisk KUP, przejdziesz do strony Koszyka, zawierającej podsumowanie zakupów, wraz z wybranymi usługami oraz kosztami zakupu. Masz możliwość edycji i usuwania pozycji z koszyka.
Krok 3.
Klikając w przycisk Kupuję przechodzisz do formularza, w którym podajesz dane teleadresowe niezbędne do przygotowania dokumentów zakupu i dostarczenia przesyłki. Do zatwierdzenia zamówienia konieczne jest zapoznanie się z regulaminem zakupów w sklepie internetowym oraz regulaminem promocji.
Krok 4.
Dokonujesz wyboru sposobu płatności za wybrany towar.
Możesz wybrać bezpieczne transakcje elektroniczne przy pomocy kart płatniczych, lub płatność bezpośrednio przy odbiorze przesyłki.
Krok 5.
Po wyborze sposobu płatności Twoje zamówienie zostanie przesłane do akceptacji. Aktualny status zamówienia będziesz mógł sprawdzić w częściMoje Konto w Sklepie Internetowym
O wszystkich zmianach będziesz na bieżąco informowany za pomocą poczty elektronicznej. Tutaj dowiesz się także jakie kopie dokumentów są potrzebne do sporządzenia umowy telekomunikacyjnej a także gdzie i w jaki sposób je przesłać. W każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami mailowo, pisząc na adres esklep@plus.pl
lub telefonicznie (0-prefix-22) 426 11 60 (w dni powszednie w godz. 10.00-16.00).
Aby rozpocząć zakupy telefonu z abonamentem, w taryfie Mix oraz Simplusa wejdź na stronę www.plus.pl
Krok 1.
Wchodząc na stronę z aktualną ofertą możesz wybierać interesujący Cię model telefonu lub modemu. Masz do dyspozycji wyszukiwarkę dzięki której szybko odnajdziesz poszukiwany model. Następnie, możesz dobrać taryfę odpowiednią dla twoich potrzeb. W każdej chwili możesz sprawdzić parametry techniczne wybranego modelu telefonu lub modemu, oraz szczegóły wybranej taryfy. Możesz także dobrać akcesoria pasujące do danego telefonu.
Krok 2.
Aby kontynuować zakupy naciśnij przycisk KUP, przejdziesz do strony Koszyka, zawierającej podsumowanie zakupów, wraz z wybranymi usługami oraz kosztami zakupu. Masz możliwość edycji i usuwania pozycji z koszyka.
Krok 3.
Klikając w przycisk Kupuję przechodzisz do formularza, w którym podajesz dane teleadresowe niezbędne do przygotowania dokumentów zakupu i dostarczenia przesyłki. Do zatwierdzenia zamówienia konieczne jest zapoznanie się z regulaminem zakupów w sklepie internetowym oraz regulaminem promocji.
Krok 4.
Dokonujesz wyboru sposobu płatności za wybrany towar.
Możesz wybrać bezpieczne transakcje elektroniczne przy pomocy kart płatniczych, lub płatność bezpośrednio przy odbiorze przesyłki.
Krok 5.
Po wyborze sposobu płatności Twoje zamówienie zostanie przesłane do akceptacji. Aktualny status zamówienia będziesz mógł sprawdzić w częściMoje Konto w Sklepie Internetowym
O wszystkich zmianach będziesz na bieżąco informowany za pomocą poczty elektronicznej. Tutaj dowiesz się także jakie kopie dokumentów są potrzebne do sporządzenia umowy telekomunikacyjnej a także gdzie i w jaki sposób je przesłać. W każdej chwili możesz skontaktować się z naszymi konsultantami mailowo, pisząc na adres esklep@plus.pl
lub telefonicznie (0-prefix-22) 426 11 60 (w dni powszednie w godz. 10.00-16.00).
Ostatnio zmieniony 5 paź 2008, o 22:10 przez Connected, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 417
- Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21
Adres nie działa.Connected pisze:http://www1.plus.pl/si/webapp/wcs/store ... wToBuyView