Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.
-
- Administrator
- Posty: 6159
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
mariusz9a : takie to jest życie i nie mowie tu nic o sieci- bo jest good,ale raczej o tym, ze pewnie wszedzie indziej by tak potraktowano klienta- to sie nazywa zasada popytu i podazy ;)
ps. czasami komputery jednak zawodza i to jest ich niestety wada :(
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 13:12 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Jednak wszystko na co stać Polkomtela to 10zł Dzisiaj dostałem list od Departamentu Reklamacji. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i dostałem jedynie marne 10zł. Szkoda, bo więcej wydałem na telefony do BOK, nie licząc kasztów poniesionych za połączenia z "wybranym numerem" gdy on nie działał a był opłacony Ehh... Sumarycznie jestem jakieś 50zł w plecy na tej całej zmianie taryfy i dodaniu tych 10zł jakie wysilili się żeby mi dać
A mi znów dodano nowe opcje w E-BOK i mogę sam dezaktywować m. in. i te pakietytriste pisze:Można to usunąć tylko przez konsultanta z DOK-u i trzeba będzie kilka dni poczekać od momentu zgłoszenia..szewol pisze:PS. Czy wiecie jak zlikwidować pakiety SMS na Fun Skan oraz Xyber Mach... nie chce ich miec, a tylko zajmują miejsce w SMS-ie z komunikatem o ilości pozostałych minut ;-/
Już chyba za późnotomek pisze:może zasugeruj po prostu Plusowi swoją rekompensatę?
domur, u mnie to w ogóle cuda się dzieją na tym numerze odkąd zmieniłem taryfę Fun skan dalej się nie chce wyłączyć. Xyber mi już znikł jak wpisuję *121# a co ciekawe w E-BOKu jest dalej aktywny
Jeszcze co ciekawe, co jakiś czas w E-BOKu zmienia mi sie ilość wykonanych doładowań. Jak sprawdzę na telefonie SMSem "PZ" na 2585 to wskakuje mi po ok godzinie na 4, po czym następnego dnia jest już 3 i tak dopóki znów nie wyśle SMSa. Paranoja
Jeszcze co ciekawe, co jakiś czas w E-BOKu zmienia mi sie ilość wykonanych doładowań. Jak sprawdzę na telefonie SMSem "PZ" na 2585 to wskakuje mi po ok godzinie na 4, po czym następnego dnia jest już 3 i tak dopóki znów nie wyśle SMSa. Paranoja
zmieniłem wczoraj na nowa taryfę Po wykonaniu jakiegoś polączenia dostaje dodatkowe info kiedy usunięty zostanie numer- przydatne zawsze ta data, chociaż wiadomo, ze z chwilą zakończenia ważnosci konta występuje miesięczny okres karencji i po tym czasie konto zostaje dezaktywowane i można je odblokować jedynie przez kontakt z konsultantem - tam jest chyba do roku czasu żeby przywrócic numer