Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Dzisiaj po godzinie 8 doładowało mi sie konto kwotą 10zł. Jeśli to ma być wszystko co chcą mi zaoferować w ramach reklamacji to ja dziękuje. Już więcej na BOK wydałem, nie licząc tego że dwa razy zapłaciłem za "wolny numer" :-/ Dziwne że nikt z Departamentu Reklamacji do mnie nie dzwonił :-|
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Post autor: ManMoon »

mariusz9a : takie to jest życie i nie mowie tu nic o sieci- bo jest good,ale raczej o tym, ze pewnie wszedzie indziej by tak potraktowano klienta- to sie nazywa zasada popytu i podazy ;)
ps. czasami komputery jednak zawodza i to jest ich niestety wada :(
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, o 13:12 przez ManMoon, łącznie zmieniany 1 raz.
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

To już więcej kiedyś dostałem w ramach rekompensaty, a szkoda była dużo mniejsza i mniej mnie kosztowała i krócej trwała ;-) Mam cichą nadzieję że to nie wszystko. Liczę że jednak zadzwonią z DR...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Jednak wszystko na co stać Polkomtela to 10zł :-( Dzisiaj dostałem list od Departamentu Reklamacji. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i dostałem jedynie marne 10zł. Szkoda, bo więcej wydałem na telefony do BOK, nie licząc kasztów poniesionych za połączenia z "wybranym numerem" gdy on nie działał a był opłacony :-/ Ehh... :-( Sumarycznie jestem jakieś 50zł w plecy na tej całej zmianie taryfy i dodaniu tych 10zł jakie wysilili się żeby mi dać :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

może zasugeruj po prostu Plusowi swoją rekompensatę? :idea:
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

triste pisze:
szewol pisze:PS. Czy wiecie jak zlikwidować pakiety SMS na Fun Skan oraz Xyber Mach... nie chce ich miec, a tylko zajmują miejsce w SMS-ie z komunikatem o ilości pozostałych minut ;-/
Można to usunąć tylko przez konsultanta z DOK-u i trzeba będzie kilka dni poczekać od momentu zgłoszenia..
A mi znów dodano nowe opcje w E-BOK i mogę sam dezaktywować m. in. i te pakiety :-D
tomek pisze:może zasugeruj po prostu Plusowi swoją rekompensatę? :idea:
Już chyba za późno :-(
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Post autor: domur »

MARIUSZ9A: i co deaktywowalo ci te pakiety bo ja klikam i klikam na deaktywuj i dalej sa
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

domur pisze:MARIUSZ9A: i co deaktywowalo ci te pakiety bo ja klikam i klikam na deaktywuj i dalej sa
Xyber (czy jakoś tak) się wyłączył. Ale Fun Skan nie chce :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
domur
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 3 lis 2008, o 14:19
Lokalizacja: Krosno

Post autor: domur »

MARIUSZ9A: Hmmm... to dziwne albo ty miales szczescie ze ci sie zdeaktywowalo albo ja juz nie wiem bo u mnie nic sie nie chce deaktywowac a pod 2601 twierdza ze ta opcja nie bedzie dzialac bo nie mozna tego pakietu wylaczyc, tak samo odpowiedzial mi mailem webamster
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

domur, u mnie to w ogóle cuda się dzieją na tym numerze odkąd zmieniłem taryfę :-/ Fun skan dalej się nie chce wyłączyć. Xyber mi już znikł jak wpisuję *121# a co ciekawe w E-BOKu jest dalej aktywny :-D
Jeszcze co ciekawe, co jakiś czas w E-BOKu zmienia mi sie ilość wykonanych doładowań. Jak sprawdzę na telefonie SMSem "PZ" na 2585 to wskakuje mi po ok godzinie na 4, po czym następnego dnia jest już 3 i tak dopóki znów nie wyśle SMSa. Paranoja :mrgreen:
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ManMoon
Szalony PlusManiak
Posty: 391
Rejestracja: 18 paź 2008, o 15:22
Lokalizacja: dunno
Kontakt:

Post autor: ManMoon »

zmieniłem wczoraj na nowa taryfę :-) Po wykonaniu jakiegoś polączenia dostaje dodatkowe info kiedy usunięty zostanie numer- przydatne zawsze ta data, chociaż wiadomo, ze z chwilą zakończenia ważnosci konta występuje miesięczny okres karencji i po tym czasie konto zostaje dezaktywowane i można je odblokować jedynie przez kontakt z konsultantem - tam jest chyba do roku czasu żeby przywrócic numer
Dam o siebie zadbać i nigdy nie zmienię taryfy na PlusMix V- absurdalnie proste ;-)
ODPOWIEDZ