Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.

Post autor: mariusz9a »

Witam.

Jak już wczoraj wspomniałem w innym temacie, zdecydowałem się przejść na taryfę MixPlus IV...

No i zaczęły się problemy...

Nie mam aktywnego darmowego numeru, dowiedziałem się o tym jak wczoraj wieczorem zdzwoniłem pod wybrany numer i zjadło mi trochę kasy :-/ Co najciekawsze system do darmowego numeru przepisał mi numery które miałem w swojakach, ważność tych numerów "darmowych" jest aż do 2999.12.31 :-| Treść komunikatu jaki dostałem wczoraj po wpisaniu komendy *104#:
"Dzwon na Wolny Numer ANZ 661XXXXXX do 2999-12-31 00:00 669XXXXXX do 2999-12-31 00:00 697XXXXXX 2999-12-31 do 2999-12-31 00:00 do dnia $arg3$."
Hardcore. Dzisiaj już w ogóle nie ma reakcji sieci na wpisanie *104# :-/ Oczywiście próba wprowadzenia darmowego numeru poprzez *104*11*48numer# również kończy się milczeniem ze strony sieci...
Kolejna sprawa, nie działa mi e-bok na stronie Plusa. Wyskakuje komunikat że usługa niedostępna dla tego numeru. No ciekawe bardzo :-/
Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.

Dzisiaj kontaktowałem się z konsultantem BOK, niestety nic nie mógł poradzić więc opisał problem, moje dane itd i wysłał do działu technicznego. Niby dzisiaj już ma działać, a najpóźniej jutro. No zobaczymy. Szczerze to myślę że jeszcze sporo zachodu mnie z tym czeka zanim zacznie wszystko działać. Trochę się zrobił niezły bałagan przy zmianie taryfy.

PS. Myślicie że po wszystkim (jak już wszystko zostanie naprawione) jest sens pisania reklamacji do Polkomtela? Jest jakaś szansa na zadość uczynienie w związku z zaistniałym bałaganem i co najważniejsze nie działającym darmowym numerem, co jednak naraża mnie na dodatkowe koszty?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Pre100
PlusManiak
Posty: 93
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 01:11

Post autor: Pre100 »

Pewnie, że jest sens pisania reklamacji! Tym bardziej, że poniosłeś dodatkowe koszty. To jest biznes, więc jeżeli płacisz to wymagasz. a jak Ci coś nie działa to żądasz zwrotu kasy.

Pzdr,
Pre100.
"Coś, co jest do wszystkiego - jest do niczego..."
simplusowiec
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21

Re: Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.

Post autor: simplusowiec »

mariusz9a pisze:Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
Słyszałem że w nowych taryfach to poprostu już nie bedzie działac i koniec.Dla mix 4 nie ma e-boka-a :)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.

Post autor: mariusz9a »

simplusowiec pisze:
mariusz9a pisze:Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
Słyszałem że w nowych taryfach to poprostu już nie bedzie działac i koniec.Dla mix 4 nie ma e-boka-a :)
To w takim razie jedno odpada... Wkurza mnie tylko że nie działa e-bok na stornie :-/ Ehh. Chyba że to juz tez nie będzie działać? :-P
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

E-BOK na stronie operatora już działa. Niestety nadal nie mogę wprowadzić "Wybranego numeru" nawet poprzez e-bok. Tak samo nie mogę zarejestrować moich danych teleadresowych w e-boku. Ciągle wyświetla info że niby za chwilę otrzymam smsa potwierdzającego, nie dostaję nic, a w historii zleceń, każda operacja ma status "odrzucone". Ehh :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Napisałem i wysłałem reklamacje.
Do tej pory nie działa mi usługa "wybrany numer" (od zmiany taryfy mija już 48h). Już nie mam siły dzwonić po konsultantach. Tylko niepotrzebnie kasę na to tracę :-/ Mam wrażenie że dział techniczny to ma mnie w d...

Irytuje mnie już to wszystko :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: szewol »

Mariusz - ja wczroaj wysłałem SMS-a, że chcę zmienić taryfę na Mix IV. Potwierdziłem drugim SMS-em, że chcę. I do tej pory cisza... nadal mam Mix III. A miało być w ciągu 24 godziny ;).
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Czyli widzę że mamy do czynienia z udostępnieniem usługi zanim jest ona w 100% dopracowana ;-) Podobnie było z 36i6 gdy weszła na rynek.
Plus nie wyrabia się w regulaminowym terminie, więc większość ludzi zapewne poskłada reklamacje...
Jak widać u mnie sama zmiana taryfy poszła szybko ale z kolei z czym innym wystąpił problem :-P
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: szewol »

Hehehehe.
Dzwoniłem na 2601. Miła pani po kilku minutach sprawdzania potwierdziłą, że jest jakiś błąd systemowy. Sprawę - jak zapewniła - zgłasza do działu technicznego i obiecała się ze mną skontaktować jak coś się wyjaśni ;)
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Czy ktoś wie czy dział techniczny ma jakiś czas na rozwiązanie problemu?
Bo szczerze mówiąc mam już ochotę zerwać umowę z Plusem :roll: Usługa nie działa mi już 8 dni i delikatnie mówiąc jestem wku******!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
simplusowiec
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21

Post autor: simplusowiec »

Masz numer zgłoszenia i nazwisko konsultanta? Bez tego odwlekaja w nieskończoność.Swoja drogą to ja wczoraj wziąłem mix |V i wszystko działa mi ok.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

simplusowiec pisze:Masz numer zgłoszenia i nazwisko konsultanta?
Ja do BOK dzwoniłem chyba 6 razy. Nie pamiętam nazwiska tej Pani która wysyłała zgłoszenie do działu technicznego. Niestety takich rzeczy nie zapisałem. Niby miała oddzwonić jak problem rozwiążą :-] Jedyne co to mam numer zgłoszenia reklamacji którą wysłałem tydzień temu.

Ale chyba coś się ruszyło w temacie bo sieć wreszcie reaguje na *104# - odsyła wiadomość że usługa niedostępna (wcześniej żadnej reakcji nie było). Co najciekawsze nawet jak chce sprawdzić pakiety pod *121# to też odsyła że usługa niedostępna... :roll:

EDIT:
Chyba się pośpieszyłem. Wszystko wróciło do normy - czytaj *104# przestało reagować a reszta działa tak jak wcześniej. Ehh :-/
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Post autor: Connected »

Jeśli chodzi o sms'a o treści "Mix" pod numer 2699, który umożliwia migrację z taryfy MIXPLUS III na taryfę MIXPLUS IV to wszystko działa. Sprawdzałem na telefonie swojego ojca :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

"I give him an offer he can't refuse(...)"

Don Vito Corleone
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Connected pisze:Jeśli chodzi o sms'a o treści "Mix" pod numer 2699, który umożliwia migrację z taryfy MIXPLUS III na taryfę MIXPLUS IV to wszystko działa. Sprawdzałem na telefonie swojego ojca :)
Zapewne już działa. Ja przeszedłem w dzień premiery i nie działało (tzn taryfę zmieniło, a resztę widać opisaną wyżej). Niestety skutki tego przejścia odbijają mi sie po dzień dzisiejszy :-(
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6155
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

To jest jakiś kabaret! Zadzwoniłem przed chwilą jeszcze raz do BOK, po czym po kilku minutach sprawdzania przez konsultantkę czy dział techniczny cokolwiek z tym fantem robi, miła Pani wysłała jeszcze raz zgłoszenie do działu technicznego. Daje im dokładnie 14 dni na załatwienie sprawy od dnia pierwszego mojego zgłoszenia. Jeśli nie naprawią będę stanowczo domagał się rozwiązania umowy z winy operatora! Na sam BOK straciłem już 7zł a nerwy mam w strzępach! :-/

Toż to już nawet Orange które mam za dno techniczne (z własnego doświadczenia) lepiej i szybciej rozwiązuje takie problemy!
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ