Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.
-
- Administrator
- Posty: 6155
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.
Witam.
Jak już wczoraj wspomniałem w innym temacie, zdecydowałem się przejść na taryfę MixPlus IV...
No i zaczęły się problemy...
Nie mam aktywnego darmowego numeru, dowiedziałem się o tym jak wczoraj wieczorem zdzwoniłem pod wybrany numer i zjadło mi trochę kasy Co najciekawsze system do darmowego numeru przepisał mi numery które miałem w swojakach, ważność tych numerów "darmowych" jest aż do 2999.12.31 Treść komunikatu jaki dostałem wczoraj po wpisaniu komendy *104#:
"Dzwon na Wolny Numer ANZ 661XXXXXX do 2999-12-31 00:00 669XXXXXX do 2999-12-31 00:00 697XXXXXX 2999-12-31 do 2999-12-31 00:00 do dnia $arg3$."
Hardcore. Dzisiaj już w ogóle nie ma reakcji sieci na wpisanie *104# Oczywiście próba wprowadzenia darmowego numeru poprzez *104*11*48numer# również kończy się milczeniem ze strony sieci...
Kolejna sprawa, nie działa mi e-bok na stronie Plusa. Wyskakuje komunikat że usługa niedostępna dla tego numeru. No ciekawe bardzo
Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
Dzisiaj kontaktowałem się z konsultantem BOK, niestety nic nie mógł poradzić więc opisał problem, moje dane itd i wysłał do działu technicznego. Niby dzisiaj już ma działać, a najpóźniej jutro. No zobaczymy. Szczerze to myślę że jeszcze sporo zachodu mnie z tym czeka zanim zacznie wszystko działać. Trochę się zrobił niezły bałagan przy zmianie taryfy.
PS. Myślicie że po wszystkim (jak już wszystko zostanie naprawione) jest sens pisania reklamacji do Polkomtela? Jest jakaś szansa na zadość uczynienie w związku z zaistniałym bałaganem i co najważniejsze nie działającym darmowym numerem, co jednak naraża mnie na dodatkowe koszty?
Jak już wczoraj wspomniałem w innym temacie, zdecydowałem się przejść na taryfę MixPlus IV...
No i zaczęły się problemy...
Nie mam aktywnego darmowego numeru, dowiedziałem się o tym jak wczoraj wieczorem zdzwoniłem pod wybrany numer i zjadło mi trochę kasy Co najciekawsze system do darmowego numeru przepisał mi numery które miałem w swojakach, ważność tych numerów "darmowych" jest aż do 2999.12.31 Treść komunikatu jaki dostałem wczoraj po wpisaniu komendy *104#:
"Dzwon na Wolny Numer ANZ 661XXXXXX do 2999-12-31 00:00 669XXXXXX do 2999-12-31 00:00 697XXXXXX 2999-12-31 do 2999-12-31 00:00 do dnia $arg3$."
Hardcore. Dzisiaj już w ogóle nie ma reakcji sieci na wpisanie *104# Oczywiście próba wprowadzenia darmowego numeru poprzez *104*11*48numer# również kończy się milczeniem ze strony sieci...
Kolejna sprawa, nie działa mi e-bok na stronie Plusa. Wyskakuje komunikat że usługa niedostępna dla tego numeru. No ciekawe bardzo
Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
Dzisiaj kontaktowałem się z konsultantem BOK, niestety nic nie mógł poradzić więc opisał problem, moje dane itd i wysłał do działu technicznego. Niby dzisiaj już ma działać, a najpóźniej jutro. No zobaczymy. Szczerze to myślę że jeszcze sporo zachodu mnie z tym czeka zanim zacznie wszystko działać. Trochę się zrobił niezły bałagan przy zmianie taryfy.
PS. Myślicie że po wszystkim (jak już wszystko zostanie naprawione) jest sens pisania reklamacji do Polkomtela? Jest jakaś szansa na zadość uczynienie w związku z zaistniałym bałaganem i co najważniejsze nie działającym darmowym numerem, co jednak naraża mnie na dodatkowe koszty?
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 417
- Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21
Re: Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.
Słyszałem że w nowych taryfach to poprostu już nie bedzie działac i koniec.Dla mix 4 nie ma e-boka-a :)mariusz9a pisze:Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
Re: Migracja z taryfy mix3 na mix4 - wielki bałagan.
To w takim razie jedno odpada... Wkurza mnie tylko że nie działa e-bok na stornie Ehh. Chyba że to juz tez nie będzie działać?simplusowiec pisze:Słyszałem że w nowych taryfach to poprostu już nie bedzie działac i koniec.Dla mix 4 nie ma e-boka-a :)mariusz9a pisze:Kolejny, to już jak wspomniałem, nie działający e-bok w telefonie (*110#) – wyświetla komunikat o nieprawidłowym poleceniu.
E-BOK na stronie operatora już działa. Niestety nadal nie mogę wprowadzić "Wybranego numeru" nawet poprzez e-bok. Tak samo nie mogę zarejestrować moich danych teleadresowych w e-boku. Ciągle wyświetla info że niby za chwilę otrzymam smsa potwierdzającego, nie dostaję nic, a w historii zleceń, każda operacja ma status "odrzucone". Ehh
Czyli widzę że mamy do czynienia z udostępnieniem usługi zanim jest ona w 100% dopracowana Podobnie było z 36i6 gdy weszła na rynek.
Plus nie wyrabia się w regulaminowym terminie, więc większość ludzi zapewne poskłada reklamacje...
Jak widać u mnie sama zmiana taryfy poszła szybko ale z kolei z czym innym wystąpił problem
Plus nie wyrabia się w regulaminowym terminie, więc większość ludzi zapewne poskłada reklamacje...
Jak widać u mnie sama zmiana taryfy poszła szybko ale z kolei z czym innym wystąpił problem
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 417
- Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21
Ja do BOK dzwoniłem chyba 6 razy. Nie pamiętam nazwiska tej Pani która wysyłała zgłoszenie do działu technicznego. Niestety takich rzeczy nie zapisałem. Niby miała oddzwonić jak problem rozwiążą :-] Jedyne co to mam numer zgłoszenia reklamacji którą wysłałem tydzień temu.simplusowiec pisze:Masz numer zgłoszenia i nazwisko konsultanta?
Ale chyba coś się ruszyło w temacie bo sieć wreszcie reaguje na *104# - odsyła wiadomość że usługa niedostępna (wcześniej żadnej reakcji nie było). Co najciekawsze nawet jak chce sprawdzić pakiety pod *121# to też odsyła że usługa niedostępna...
EDIT:
Chyba się pośpieszyłem. Wszystko wróciło do normy - czytaj *104# przestało reagować a reszta działa tak jak wcześniej. Ehh
Zapewne już działa. Ja przeszedłem w dzień premiery i nie działało (tzn taryfę zmieniło, a resztę widać opisaną wyżej). Niestety skutki tego przejścia odbijają mi sie po dzień dzisiejszyConnected pisze:Jeśli chodzi o sms'a o treści "Mix" pod numer 2699, który umożliwia migrację z taryfy MIXPLUS III na taryfę MIXPLUS IV to wszystko działa. Sprawdzałem na telefonie swojego ojca :)
To jest jakiś kabaret! Zadzwoniłem przed chwilą jeszcze raz do BOK, po czym po kilku minutach sprawdzania przez konsultantkę czy dział techniczny cokolwiek z tym fantem robi, miła Pani wysłała jeszcze raz zgłoszenie do działu technicznego. Daje im dokładnie 14 dni na załatwienie sprawy od dnia pierwszego mojego zgłoszenia. Jeśli nie naprawią będę stanowczo domagał się rozwiązania umowy z winy operatora! Na sam BOK straciłem już 7zł a nerwy mam w strzępach!
Toż to już nawet Orange które mam za dno techniczne (z własnego doświadczenia) lepiej i szybciej rozwiązuje takie problemy!
Toż to już nawet Orange które mam za dno techniczne (z własnego doświadczenia) lepiej i szybciej rozwiązuje takie problemy!