Brak Aktywacji

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Heros00
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Brak Aktywacji

Post autor: Heros00 »

Mój problem polega na tym: 16 października byłem w salonie Plusa z zamiarem zakupienia telefonu. Wcześniej nie posiadałem żadnego numeru z plusa. Ten telefon miał być zakupiony w taryfie mix plus. Kazano mi czekać na aktywację, miała się to stać w ciągu jednego dnia... otóż nie mam jej do teraz. Zostałem powiadomiony że plus ma na to 7 dni roboczych. Ogółem minęło już 1,5 tygodnia i cały czas jestem w punkcie wyjścia, ponieważ nadal nie mam aktywacji. Byłem w punkcie plusa, chciałem się dowiedzieć o nr telefonu do dyrekcji, ale takich informacji dana sieć nie udostępnia (podobno). Teraz nie wiem co mam zrobić. Możecie mi pomóc ?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

Po pierwsze to kontakt z BOK i wyjaśnienie na czym problem polega (dział techniczny musi o tym zostać powiadomiony, im wcześniej tym lepiej).
Po drugie natychmiast wyślij reklamacje na adres:
Polkomtel S.A.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3,
02-676 Warszawa
lub mailowo BOK@plusgsm.pl lub faxem (nie mogę coś znaleźć numeru – jak zadzwonisz do BOK to Ci podadzą). Faxem będzie najszybciej.
Dołącz kopie umowy oraz inne dokumenty dotyczące sprawy.

PS. miałem identycznie to samo jak kupowałem pierwszy raz mixa ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
tomek
Szalony PlusManiak
Posty: 1499
Rejestracja: 1 paź 2008, o 19:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: tomek »

czyli w Plusie w Mixie nie ma aktywacji od razu? W ten sam dzień w którym zawrze się umowę??
Heros00

Post autor: Heros00 »

Problem polega na tym że numer który wybrałem jest zawieszony. Podobno była jakaś ogólna awaria sieci komputerowej która została usunięta po paru godzinach tego dnia którego chciałem dokonać zakupu. podpisałem umowę, zapłacić miałem wszystko przy odbiorze. Z racji, że nie ma aktywacji nie zapłaciłem i nie mam umowy. Nie mogę jej anulować dopóki nie będzie aktywacji. Z wyjaśnień konsultantów jest w kropce.
Heros00

Post autor: Heros00 »

Znaczy, ja jestem w kropce.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: mariusz9a »

tomek pisze:czyli w Plusie w Mixie nie ma aktywacji od razu?
Jest od razu (tzn ok 20min - zależy od punktu). Bardzo rzadko się zdarzają takie kwiatki. Znam bardzo dużo ludzi mających mixa i tylko ja miałem taki przypadek.
Heros00 pisze:Z racji, że nie ma aktywacji nie zapłaciłem i nie mam umowy.
Umowę dostałem od razu, a po telefon zgłosiłem się po 3ch dniach. Zapłaciłem itd. Kazali mi przyjść jak by się nie aktywowało. Próbowali robić wszystko, łącznie z wymianą karty SIM. Dopiero udało sie po moim zgłoszeniu do BOK i Departamentu Reklamacji.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Connected
Szalony PlusManiak
Posty: 216
Rejestracja: 16 wrz 2008, o 23:20
Lokalizacja: Salon Firmowy Plus /3miasto
Kontakt:

Post autor: Connected »

Ty nie możesz jej anulowac ale sprzedawca może wysłac w tej sprawie maila z interwencją do swojego koordynatora (opiekuna Salonu,SKF'u czy POS). Ciśnij na sprzedawcę bo to jego brocha również aby to pozytywnie załatwic.


Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek
Obrazek

"I give him an offer he can't refuse(...)"

Don Vito Corleone
Heros00

Post autor: Heros00 »

Dzięki Wam ;-) Mam nadzieję że teraz to to jakoś pójdzie...
simplusowiec
Szalony PlusManiak
Posty: 417
Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21

Post autor: simplusowiec »

U mnie aktwacja trwała około 15 minut czyli wychodząc z salonu miałem juz aktywna kartę sim.Udaj sie do salonu i wyjasnij sprawę,oni sprzedali,oni za to odpowiadają a Ty jako klient masz pełne prawo do egzekwowania swoich praw wg obsługi posprzedażnej.
ODPOWIEDZ