Brak Aktywacji
Brak Aktywacji
Mój problem polega na tym: 16 października byłem w salonie Plusa z zamiarem zakupienia telefonu. Wcześniej nie posiadałem żadnego numeru z plusa. Ten telefon miał być zakupiony w taryfie mix plus. Kazano mi czekać na aktywację, miała się to stać w ciągu jednego dnia... otóż nie mam jej do teraz. Zostałem powiadomiony że plus ma na to 7 dni roboczych. Ogółem minęło już 1,5 tygodnia i cały czas jestem w punkcie wyjścia, ponieważ nadal nie mam aktywacji. Byłem w punkcie plusa, chciałem się dowiedzieć o nr telefonu do dyrekcji, ale takich informacji dana sieć nie udostępnia (podobno). Teraz nie wiem co mam zrobić. Możecie mi pomóc ?
Po pierwsze to kontakt z BOK i wyjaśnienie na czym problem polega (dział techniczny musi o tym zostać powiadomiony, im wcześniej tym lepiej).
Po drugie natychmiast wyślij reklamacje na adres:
Polkomtel S.A.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3,
02-676 Warszawa
lub mailowo BOK@plusgsm.pl lub faxem (nie mogę coś znaleźć numeru – jak zadzwonisz do BOK to Ci podadzą). Faxem będzie najszybciej.
Dołącz kopie umowy oraz inne dokumenty dotyczące sprawy.
PS. miałem identycznie to samo jak kupowałem pierwszy raz mixa
Po drugie natychmiast wyślij reklamacje na adres:
Polkomtel S.A.
Departament Reklamacji
ul. Postępu 3,
02-676 Warszawa
lub mailowo BOK@plusgsm.pl lub faxem (nie mogę coś znaleźć numeru – jak zadzwonisz do BOK to Ci podadzą). Faxem będzie najszybciej.
Dołącz kopie umowy oraz inne dokumenty dotyczące sprawy.
PS. miałem identycznie to samo jak kupowałem pierwszy raz mixa
Problem polega na tym że numer który wybrałem jest zawieszony. Podobno była jakaś ogólna awaria sieci komputerowej która została usunięta po paru godzinach tego dnia którego chciałem dokonać zakupu. podpisałem umowę, zapłacić miałem wszystko przy odbiorze. Z racji, że nie ma aktywacji nie zapłaciłem i nie mam umowy. Nie mogę jej anulować dopóki nie będzie aktywacji. Z wyjaśnień konsultantów jest w kropce.
Jest od razu (tzn ok 20min - zależy od punktu). Bardzo rzadko się zdarzają takie kwiatki. Znam bardzo dużo ludzi mających mixa i tylko ja miałem taki przypadek.tomek pisze:czyli w Plusie w Mixie nie ma aktywacji od razu?
Umowę dostałem od razu, a po telefon zgłosiłem się po 3ch dniach. Zapłaciłem itd. Kazali mi przyjść jak by się nie aktywowało. Próbowali robić wszystko, łącznie z wymianą karty SIM. Dopiero udało sie po moim zgłoszeniu do BOK i Departamentu Reklamacji.Heros00 pisze:Z racji, że nie ma aktywacji nie zapłaciłem i nie mam umowy.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 417
- Rejestracja: 30 cze 2008, o 14:21