@ „snickers16”,
nic nie da się zrobić, nie ma odwrotu.
Każde przejście do taryfy nowszej od tej którą dotychczas użytkowaliśmy uniemożliwia powrót do poprzedniej.
Zmiana taryfy w simplusie.
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Zmiana taryfy
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Chcę zmienić taryfę z Plus na kartę bez limitu na JA + NA KARTĘ lecz wysyłając kod *147*21# dostaje informację iż usługa jest tymczasowo niedostępna - co z tym zrobić?
Proszę o pomoc. :(
Proszę o pomoc. :(
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Słowo klucz: "tymczasowo" - spróbuj wykonać tę czynność później. Jeśli nadal nie uda Ci się zmienić taryfy to sprawdź kodem *100# do kiedy masz ważne konto dla połączeń wychodzących oraz stan środków na koncie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Zmiana taryfy
Czy można przejść z taryfy Twój Profil na taryfę Plus na Kartę Więcej przez Rok?
Gdy wysyłam kod *147*18# wyskakuje informacja "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Gdy wysyłam kod *147*18# wyskakuje informacja "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Re: Zmiana taryfy w simplusie.
Komunikat, że "Usługa niedostępna w tej chwili..." pojawia się często w różnych sytuacjach i nie musi wcale oznaczać, że usługa jest teraz niedostępna, a będzie dostępna za jakiś - nieokreślony - czas. Taki komunikat pojawia się np. przy próbie aktywowania usługi, która wyklucza się z inną aktywną usługą.Kasper16 pisze:Chcę zmienić taryfę z Plus na kartę bez limitu na JA + NA KARTĘ lecz wysyłając kod *147*21# dostaje informację iż usługa jest tymczasowo niedostępna - co z tym zrobić?
Proszę o pomoc. :(