Zmiana taryfy w simplusie.

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zmiana taryfy

Post autor: sl@w_es »

@ „snickers16”,

nic nie da się zrobić, nie ma odwrotu.
Każde przejście do taryfy nowszej od tej którą dotychczas użytkowaliśmy uniemożliwia powrót do poprzedniej.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Kasper16
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2016, o 14:14

Re: Zmiana taryfy w simplusie.

Post autor: Kasper16 »

Chcę zmienić taryfę z Plus na kartę bez limitu na JA + NA KARTĘ lecz wysyłając kod *147*21# dostaje informację iż usługa jest tymczasowo niedostępna - co z tym zrobić?

Proszę o pomoc. :(
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zmiana taryfy w simplusie.

Post autor: sl@w_es »

Słowo klucz: "tymczasowo" - spróbuj wykonać tę czynność później. Jeśli nadal nie uda Ci się zmienić taryfy to sprawdź kodem *100# do kiedy masz ważne konto dla połączeń wychodzących oraz stan środków na koncie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
aaa123
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 maja 2016, o 13:36

Zmiana taryfy

Post autor: aaa123 »

Czy można przejść z taryfy Twój Profil na taryfę Plus na Kartę Więcej przez Rok?
Gdy wysyłam kod *147*18# wyskakuje informacja "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK."
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Zmiana taryfy w simplusie.

Post autor: Pugilares »

Kasper16 pisze:Chcę zmienić taryfę z Plus na kartę bez limitu na JA + NA KARTĘ lecz wysyłając kod *147*21# dostaje informację iż usługa jest tymczasowo niedostępna - co z tym zrobić?

Proszę o pomoc. :(
Komunikat, że "Usługa niedostępna w tej chwili..." pojawia się często w różnych sytuacjach i nie musi wcale oznaczać, że usługa jest teraz niedostępna, a będzie dostępna za jakiś - nieokreślony - czas. Taki komunikat pojawia się np. przy próbie aktywowania usługi, która wyklucza się z inną aktywną usługą.
ODPOWIEDZ