Pakiet SMS w Simplusie
- sl@w_es
- Moderator
- Posty: 4064
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Pakiet SMS w Simplusie
Nie bawiąc się w dokładne wyliczenia nowy pakiet SMS uruchomi się 20 września.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Pakiet SMS w Simplusie
No to teraz już rozumiem.
Dziękuje za informacje.
Dziękuje za informacje.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 lis 2012, o 18:21
Simplus - problem z pakietem 500 SMS
Witam, od wczoraj staram się zakończyć pakiet 500 SMS w sieci Plus kodem *121*00*01# lecz otrzymuję komendę "czy mam dostępne środki na koncie (mam), czy usługa nie wyklucza się z inną usługą (nie), czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji". Informuję, że to dopiero mój 2 pakiet w tym miesiącu. Dotychczas wszystko działało bez problemów!
Proszę o pomoc, może ktoś się już z tym wcześniej spotkał.
Proszę o pomoc, może ktoś się już z tym wcześniej spotkał.
Re: Pakiet SMS w Simplusie
Na temat dezaktywacji i aktywacji pakietu SMS-ów napisano na PlusForum już setki postów, więc ograniczę się do stwierdzenia, że nie chodzi o miesiąc kalendarzowy, a ostatnie 31 dni. Pomyśl, ile pakietów zostało uruchomionych w tym czasie na Twoim numerze.
Więcej na ten temat dowiesz się używając funkcji SZUKAJ lub zapoznając się np. z tym postem:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=15.
Więcej na ten temat dowiesz się używając funkcji SZUKAJ lub zapoznając się np. z tym postem:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=15.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 lis 2012, o 21:28
Re: Pakiet SMS w Simplusie
witam. mam problem . mam aktywne konto nie moge wyslac smsow ani sprawdzic stanu konta. mam wyklupiony pakiet smsow. nie jest to pierwszy raz. prosze o rozwiazanie problemu... ;/
Re: Pakiet SMS w Simplusie
Zaloguj ponownie kartę do sieci (wyłącz tel > wyjmij sim > włóż i włącz). Wczoraj była aktualizacja i może USSD serwisu Ci nie przeładowało.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]