Anulowanie zamówienia

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
coco100
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2012, o 19:02

Anulowanie zamówienia

Post autor: coco100 »

Mam Mix Plusa i zostały mi 3 doładowania. Dostałem ofertę przedłużenia umowy poprzez internet i skusiłem się na LG SWIFT L7 42 doładowania po 40 zł. Cena telefonu to ZASKAKUJĄCO MAŁO 1 zł. Zobaczyłem w regulaminie, że ten telefon w takiej ofercie powinien być droższy o ok. 280 zł. Domyślam się, że kurierowi będę musiał zapłacić tę drugą kwotę, więc stąd moje pytanie.

Czy mogę anulować takie zamówienie?
qfoxq
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2012, o 15:18

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: qfoxq »

Jeśli podczas wypełniania kolejnych stron w internecie przy zawieraniu umowy telefon ten kosztował złotówkę to z pewnością nic się nie zmieni. Warto poczekać na kuriera. A jeśli będzie inaczej zawsze można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Pozdrowienia
coco100
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 6 lis 2012, o 19:02

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: coco100 »

Cały czas był po 1 zł.
http://plus.pl/indywidualna/Nielimitowa ... eMixSI.pdf
Tutaj jest po 169, w ofercie z lipca 2012 byl wlasnie po 1zł.
http://www1.plus.pl/si2/wcsstore/Si/Att ... 7_2012.pdf

Na aneksie do mojej umowy(ktora przywiezie mi kurier) widnieje data 23 maja 2012, moze dlatego jest po zlotowce. Dzieki za info.
Awatar użytkownika
Jrv
Szalony PlusManiak
Posty: 1208
Rejestracja: 5 paź 2011, o 20:10
Lokalizacja: Łódź

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: Jrv »

Nie trzeba odstępować od umowy, można jej zwyczajnie nie przyjąć. Więc pytasz kuriera ile trzeba dopłacić i po sprawie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
coco100
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 6 lis 2012, o 19:02

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: coco100 »

Czy w momencie odmowy przyjecia przesylki to nie ja beda obciazony kosztem przesyłki?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: sl@w_es »

Z pewnością nie Ty poniesiesz koszty wysłania kuriera, ale odmowa przyjęcia przesyłki może rzutować na Twoją wiarygodność w Plusie w przyszłości.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
coco100
Początkujący PlusManiak
Posty: 26
Rejestracja: 6 lis 2012, o 19:02

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: coco100 »

Wyjaśniło się. Dzwonił do mnie konsultant z Plusa i potwierdził, że ten telefon tylko tyle kosztuje.
Kurier ma przyjechać w piątek.
jarpen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 lis 2012, o 00:26

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: jarpen »

Nie chcę zakładać nowego wątku, bo mój problem jest bardzo podobny.
Mianowicie - dzwoniła do mnie wczoraj konsultantka i zaproponowała mi przejście na Mix Plus i smartfon za złotówkę. Zgodziłam się, wypełniłam umowę przez telefon, ma przyjechać kurier. Tylko, że teraz po namyśle żałuję i chciałabym to anulować. Jak to zrobić? Czy mogę jakoś skontaktować się z tą panią i to odwołać? Czy teraz będę musiała załatwiać to z kurierem? Mogę mu powiedzieć, że nie przyjmę przesyłki? Będę musiała odesłać telefon na własny koszt?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: sl@w_es »

jarpen pisze:(...) Czy teraz będę musiała załatwiać to z kurierem? Mogę mu powiedzieć, że nie przyjmę przesyłki? Będę musiała odesłać telefon na własny koszt?
Odpowiedzi padły już we wcześniejszych postach, ale skoro nie rozumiesz ...
Kurierowi oświadczysz, że nic nie przyjmujesz i to wszystko, żadnych kosztów; nic nie podpisywałaś to nie ma podstawy do ich naliczenia. Operator uwierzył Ci na słowo i on poniesie wszystkie koszty, ale ... No własnie, nie ma sensu powtarzać tego co już zostało powiedziane.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
jarpen
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 lis 2012, o 00:26

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: jarpen »

Ok, przesyłki mogę nie przyjąć. Ale co dalej? Nie będą mieć mojego podpisu, więc ta wypełniona przez telefon umowa zostaje anulowana i ze swojej strony nie muszę już nic robić? Nie będą powoływać się na nagraną ustną zgodę, ani robić innych problemów?
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: sl@w_es »

Póki co podstawą zawarcia umowy jest złożenie podpisu, więc nie rozumiem Twoich obaw. Mieliby aktywować umowę na podstawie porównywania próbek głosu?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Tiguana
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2012, o 02:20

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: Tiguana »

Moje pytanie jest trochę natury prawnej - zamawiamy telefon w sklepie o danej cenie i potem przyjeżdża kurier z inną ceną, oczywiście nie przyjmujemy towaru ani nie podpisujemy umowy. Jednak czy nie możemy domagać się od plusa, aby dał nam ten produkt przy danej umowie w cenie, którą przedstawił? Na pewno plus ma sztab prawników, który potrafi przerzucić wiele na korzyść plusa, jednak istnieją też jakieś przepisy, których obejść się nie da. Przykładowo w markecie, jeśli towar jest podpisany daną ceną a przy kasie jest inna, to maja obowiązek sprzedać po cenie, którą widział klient.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: sl@w_es »

Tiguana pisze:Moje pytanie jest trochę natury prawnej - zamawiamy telefon w sklepie o danej cenie i potem przyjeżdża kurier z inną ceną, oczywiście nie przyjmujemy towaru ani nie podpisujemy umowy. Jednak czy nie możemy domagać się od Plusa, aby dał nam ten produkt przy danej umowie w cenie, którą przedstawił? (...)
Jeśli kupisz/wyrazisz chęć nabycia towaru oferowanego przez Plusa w sklepie internetowym to z pewnością jego cena będzie taka jaka obowiązywała w czasie gdy dokonywałeś zamówienia. Gdyby miało być inaczej to wątpię czy znalazłby się chętny na zakupy po cenie, którą poznałby dopiero po przybyciu kuriera z przesyłką.
Natomiast jeśli masz na myśli to, że chciałbyś kupić towar po cenie jaką widziałeś na stronie kilka dni wcześniej, ale nie zdecydowałeś się na zakup to na jakiej podstawie masz mieć taniej? Trzeba było podejmować szybką decyzję, gdy cena była niższa, a nie czekać na gruszki na wierzbie. Za darmo dawać nie będą.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
agnes415
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 maja 2013, o 14:39

Re: Anulowanie zamówienia

Post autor: agnes415 »

Witam '

Być może powielam pytanie jeżeli wyraziłam chęć przedłużenia umowy po rozmowie z konsultantem a później zrezygnowałam ale konsultant powiedział, ze już jest za późno wysłał już do mnie kuriera czy mogę nie przyjmować przesyłki od kuriera. Czy zostanę obciążona jakimiś dodatkowymi kosztami
ODPOWIEDZ