Strona 1 z 1

Zablokowane środki na koncie

: 15 kwie 2013, o 18:07
autor: Alpamayo84
Witam,

posiadałem na koncie niespełna 200 zł, nie wykorzystałem tych środków i obecnie nie mogę wykonywać połączeń, czy po doładowaniu konta środki wrócą na konto?

Re: Zablokowane środki na koncie

: 15 kwie 2013, o 19:40
autor: lodyga
Posiadasz je na koncie tylko są zablokowane. Zasil konto np. 30 to połączenia zostaną odblokowane:)

Re: Zablokowane środki na koncie

: 16 kwie 2013, o 11:42
autor: sl@w_es
Alpamayo84,
tzn. że po wpisaniu kodu *100# otrzymujesz informację o stanie konta równym 0,00 zł? Konto zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia jego ważności (brak zasilenia skutkującego przedłużeniem ważności konta)?

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
§ 7 Opłaty

7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.

Można odzyskać kwotę?

: 27 sie 2013, o 18:10
autor: Michalek123456
Wiatam, mam pytanie.
Na koncie miałem ok 58 zł ważność konta była do 17 LIPCA więc na ważność pieniędzy mam miesiąc.
17 sierpnia DOSTAŁEM SMS od numeru 119119 że w ciągu 10 dni nie doładuję to zostanie wyzerowane.
Dzisiaj 27 SIERPNIA doładowałem za 50 zł i nie mam tych 58 zł.
Czy można je jeszcze odzyskać?

Re: Można odzyskać kwotę?

: 27 sie 2013, o 18:23
autor: pepcia2
Zadzwoń do BOK-u to Ci powiedzą.

Re: Można odzyskać kwotę?

: 28 sie 2013, o 07:45
autor: sl@w_es
Moim zdaniem z dat które podałeś wynika, że z zasileniem konta spóźniłeś się o jeden dzień.
Skoro konto było ważne do 17 lipca to 30 dni upłynęło 16 sierpnia, a więc czas na warunkowe doładowanie tez skrócił się o jeden dzień czyli do 26 sierpnia.
Możesz złożyć reklamację (nic Cię nie kosztuje o ile nie będziesz jej składał telefonicznie - opłata za połączenie), ale nie liczyłbym za bardzo na jej pozytywne rozpatrzenie - miałem podobną sytuację i Plus "zagarnął" ;-) moje środki zgromadzone na koncie, no ale nieznajomość regulaminów nie tłumaczy roszczeń.

Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi

Poniżej wybrane punkty z powyższego Regulaminu potwierdzające moją wypowiedź:
7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.

Re: Można odzyskać kwotę?

: 28 sie 2013, o 10:59
autor: Michalek123456
Wczoraj zadzwoniłem do DOK i pani powiedziała że to było nieostateczne zabranie salda konta. I że wciągu 24h pieniądze powinny wpłynąć na konto.

Usunięte środki pieniężne z konta

: 27 paź 2017, o 19:26
autor: Dariusz89
Jakim prawem Plus usunął mi z telefonu ponad 200 zł tylko dlatego, że przez miesiąc telefon nie był doładowywany?

Re: Usunięte środki pieniężne z konta

: 27 paź 2017, o 20:59
autor: sl@w_es
Dariusz89 pisze:Jakim prawem Plus usunął (...)
Zgodnie z zasadami obowiązującymi w ofercie na kartę - Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę:
10. W przypadku niedokonania Zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu Okresu ważności dla Usług wychodzących, POLKOMTEL anuluje niewykorzystaną Wartość konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.

11. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 10, skutkować będzie przywróceniem anulowanej Wartości konta.

12. W przypadku braku Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 11 POLKOMTEL bezpowrotnie anuluje niewykorzystaną Wartość konta.