Teraz jest 19 sty 2018, o 18:24

Zostaw Kontakt





Zablokowane środki na koncie

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
Offline
Avatar użytkownika

Alpamayo84

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 17:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zablokowane środki na koncie

Post15 kwi 2013, o 17:07

Witam,

posiadałem na koncie niespełna 200 zł, nie wykorzystałem tych środków i obecnie nie mogę wykonywać połączeń, czy po doładowaniu konta środki wrócą na konto?
Offline
Avatar użytkownika

lodyga

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1497
  • Dołączył(a): 9 maja 2009, o 18:49
  • Lokalizacja: Legnica
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 46 razy
  • Moja taryfa: Plus na kartę
  • Model telefonu: Iphone 5s

Re: Zablokowane środki na koncie

Post15 kwi 2013, o 18:40

Posiadasz je na koncie tylko są zablokowane. Zasil konto np. 30 to połączenia zostaną odblokowane:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Zablokowane środki na koncie

Post16 kwi 2013, o 10:42

Alpamayo84,
tzn. że po wpisaniu kodu *100# otrzymujesz informację o stanie konta równym 0,00 zł? Konto zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia jego ważności (brak zasilenia skutkującego przedłużeniem ważności konta)?

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi
§ 7 Opłaty

7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.
Offline
Avatar użytkownika

Michalek123456

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sie 2013, o 17:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUS NA KARTĘ
  • Model telefonu: L3

Można odzyskać kwotę?

Post27 sie 2013, o 17:10

Wiatam, mam pytanie.
Na koncie miałem ok 58 zł ważność konta była do 17 LIPCA więc na ważność pieniędzy mam miesiąc.
17 sierpnia DOSTAŁEM SMS od numeru 119119 że w ciągu 10 dni nie doładuję to zostanie wyzerowane.
Dzisiaj 27 SIERPNIA doładowałem za 50 zł i nie mam tych 58 zł.
Czy można je jeszcze odzyskać?
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2891
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 53 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: Można odzyskać kwotę?

Post27 sie 2013, o 17:23

Zadzwoń do BOK-u to Ci powiedzą.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Można odzyskać kwotę?

Post28 sie 2013, o 06:45

Moim zdaniem z dat które podałeś wynika, że z zasileniem konta spóźniłeś się o jeden dzień.
Skoro konto było ważne do 17 lipca to 30 dni upłynęło 16 sierpnia, a więc czas na warunkowe doładowanie tez skrócił się o jeden dzień czyli do 26 sierpnia.
Możesz złożyć reklamację (nic Cię nie kosztuje o ile nie będziesz jej składał telefonicznie - opłata za połączenie), ale nie liczyłbym za bardzo na jej pozytywne rozpatrzenie - miałem podobną sytuację i Plus "zagarnął" ;-) moje środki zgromadzone na koncie, no ale nieznajomość regulaminów nie tłumaczy roszczeń.

Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?

Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL Sp. z o.o. dla Abonentów Simplus/Sami Swoi

Poniżej wybrane punkty z powyższego Regulaminu potwierdzające moją wypowiedź:
7. W przypadku niedokonania zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu okresu ważności dla usług wychodzących, POLKOMTEL zastrzega możliwość anulowania niewykorzystanej wartości konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 7, skutkować będzie przywróceniem anulowanej wartości konta.
9. W przypadku braku zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 8 POLKOMTEL zastrzega możliwość bezpowrotnego anulowania niewykorzystanej wartości konta.
Offline
Avatar użytkownika

Michalek123456

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sie 2013, o 17:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PLUS NA KARTĘ
  • Model telefonu: L3

Re: Można odzyskać kwotę?

Post28 sie 2013, o 09:59

Wczoraj zadzwoniłem do DOK i pani powiedziała że to było nieostateczne zabranie salda konta. I że wciągu 24h pieniądze powinny wpłynąć na konto.
Offline
Avatar użytkownika

Dariusz89

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 paź 2017, o 18:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Usunięte środki pieniężne z konta

Post27 paź 2017, o 18:26

Jakim prawem Plus usunął mi z telefonu ponad 200 zł tylko dlatego, że przez miesiąc telefon nie był doładowywany?
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Usunięte środki pieniężne z konta

Post27 paź 2017, o 19:59

Dariusz89 napisał(a):Jakim prawem Plus usunął (...)

Zgodnie z zasadami obowiązującymi w ofercie na kartę - Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o. - Na Kartę:
10. W przypadku niedokonania Zasilenia konta w terminie 30 dni od dnia upływu Okresu ważności dla Usług wychodzących, POLKOMTEL anuluje niewykorzystaną Wartość konta po upływie tego 30 dniowego terminu, z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej.

11. Zasilenie konta w terminie do 10 dni, licząc od upływu 30 dniowego terminu określonego w ust. 10, skutkować będzie przywróceniem anulowanej Wartości konta.

12. W przypadku braku Zasilenia konta w terminie wskazanym w ust. 11 POLKOMTEL bezpowrotnie anuluje niewykorzystaną Wartość konta.

Powrót do Mix, Na Kartę, Telefon Stacjonarny...



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości