Kto zwróci mi kasę za drogie połączenie ?

Na Poważne tematy i o wszystkim innym...
wlodarek1
PlusManiak
Posty: 78
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 gru 2013, o 18:54

Kto zwróci mi kasę za drogie połączenie ?

Post autor: wlodarek1 »

W czwartek chciałem doładować online swojego fona .
Po wybraniu "doładuj online" i ikonki aliorbanku wyświetliło mi coś takiego ;
Przepraszamy, chwilowo nie można zrealizować doładowania telefonu (błąd ref-1531731). Prosimy spróbować później.
W chwili gdy piszę tego posta czyli w sobotę wieczorem nadal wyświetla taki sam błąd .....
W czwartek weszłem więc bezpośrednio na stronę aliorbanku i tam po wybraniu " doładuj telefon " -
operacja została NIBY przeprowadzona prawidłowo - pokazał się komunikat "doładowanie zostało przekazane do operatora " , ale naprawdę doładowanie nie wpłynęło do operatora , a w mojej statystyce operacji wykonanych przeze mnie na stronie aliorbanku nie pojawiła się nowa pozycja tak jak powinna się pojawić .
Zadzwoniłerm na naszą plusową infolinię , konsultant powiedział że żadne doładowanie na moje konto nie wpłynęło .
Konsultant plusa doradził mi kontakt z infolinią firmy BLUEMEDIA ,, by tam wyjaśnić sprawę .
Pracownik z bluemediii przyznał się że oni mają problemy techniczne i rzeczywiście doładowania z aliorbanku do nich nie dochodzą . Zadzwoniłem więc na infolinię aliorbanku - 19502 [ koszt połączenia 8 zł za 16 minut ] -
by wspólnymi siłami z konsultantem dojść do wniosku - " poczekamy aż doładowanie z aliorbanku "wskoczy" do bluemedii a potem do plusa. To wszystko było w czwartek do południa .
do dziś w sobotę w południe doładowanie nie wskoczyło z banku do bluemedii ani do plusa .
Znów kontakt z aliorem , uwaga że na liście wykonanych przeze mnie operacji nie ma jakiegoś doładowania czwartku .
Porada konsultanta aliora - wykonać dołóadowanie jeszcze raz . Wykonałem - od razu po kilku sekundach wskoczyło :-) :-) .
Kto więc teraz powinien mi zwrócić w sumie 9 zł za połączenia z infolinią aliora - 19502 :?: :?:
Dzięki za wszelkie porady .....
myk6414
Szalony PlusManiak
Posty: 442
Rejestracja: 11 cze 2014, o 11:23

Re: Kto zwróci mi kasę za drogie połączenie ?

Post autor: myk6414 »

Alior..
wlodarek1
PlusManiak
Posty: 78
Rejestracja: 9 gru 2013, o 18:54

Re: Kto zwróci mi kasę za drogie połączenie ?

Post autor: wlodarek1 »

W pierwszym poście zapomniałem napisać taką rzecz;
1 października miałem do zapłacenia online 2 rzeczy ; telewizję nc+ i doładowanie telefonu w Plusie.
Po wejściu na stronę nc+ i wybraniu tam "zapłać" - bezproblemowo przekierowało mnie na stronę Alior Banku
i płatność przeszła bezproblemowo. :-)
A po wejściu na plus.pl było tak:
Przepraszamy, chwilowo nie można zrealizować doładowania telefonu (błąd ref-1531731). Prosimy spróbować później.
Wtedy, w czwartek po wejściu na stronę Aliora było zaś tak, że prawidłowo wykonane doładowanie nie dochodziło do Blue Media, ani tym bardziej do Plusa. W sobotę po południu doładowanie przeszło już bezproblemowo, czyli nie jest chyba winien Alior, a raczej te Blue Media, bo jej konsultant przez telefon przyznał mi się, że mają awarię.
Wczoraj napisałem maila do BOK Plusa i opisałem im, że przez awarię systemu w Blue Media straciłem nie ze swojej winy 9 zł na połączenia z 3 infoliniami.
I o dziwo, dziś dostałem odpowiedź takiej treści:
Mając na uwadze przedstawioną kwestię oraz naszą dotychczasową współpracę, postanowiłem przyznać Panu zasilenie o wartości 9 złotych brutto, które wyrówna saldo konta dla numeru xxxxxxxxx.
Podpisał się pod tym pan xxxxx :-)
Mogę temu panu tylko serdecznie podziękować. :-) ;-) :->
Ostatnio zmieniony 5 paź 2015, o 17:06 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Usunięcie danych osobowych konsultanta.
ODPOWIEDZ