Problem z nowym numerem

Na Poważne tematy i o wszystkim innym...
marcinjol
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 kwie 2013, o 16:58

Problem z nowym numerem

Post autor: marcinjol »

Witam serdecznie.
Wczoraj chciałem kupić 2 telefony dla moich rodziców przez sklep internetowy Plusa. Niestety udało mi się kupić tylko jeden. Drugi musiałem iść osobiście następnego dnia do punktu Plusa. Problem jest w tym, że znalazłem dwa fajne numery różniące się od siebie jedynie końcową cyfrą (XXX XXX 182 oraz XXX XXX 183) wybrałem jedynie jeden a drugi napisałem na karteczce i poszedłem do punktu PLUS-a. Miałem wielkiego pecha, ponieważ pan obsługujący mnie, był bardzo niemiły. Od razu powiedział mi, że kupując u niego zestaw MIXA, nie będę mógł sobie wybrać numeru takiego, jak znalazłem w internecie. Będę mógł wybrać z nowych kart sim przekazanych od tego "miłego" kierownika. Pytanie brzmi DLACZEGO, czy wynika to z lenistwa i braku chęci przez tę osobę, czy naprawdę w 2013 roku są rzeczy niemożliwe na świecie? Na marginesie dodam, że nie była to jedyna niemiła sprawa z tym panem, bo podczas 25 minutowego spotkania było wiele takich "olewających" zachowań ze strony tego pana. Próbował mi wcisnąć telefon o kolorze czarnym, jak prędzej wyraźnie powiedziałem jemu, że chce niebieski. Robił problemy z wykonaniem telefonu do biura obsługi (w innej sprawie niż kupno telefonu) i ogólnie był bardzo niemiły. Czuję się bardzo źle z tym, więc chciałem wyjaśnić tylko sprawę tego numeru i pójść jutro do niego z argumentem na ręce.

Serdecznie pozdrawiam i czekam na wasze opinie.
ODPOWIEDZ