Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości SD

Na Poważne tematy i o wszystkim innym...
pabloo75
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości SD

Post autor: pabloo75 »

Właściwie moje pytanie zawiera się w temacie - kupiłem starter LTE żeby sprawdzić czy warto i nie jestem w stanie dojść dlaczego w aplikacji YouTube filmy są w jakości SD i w żaden sposób nie idzie ich obejrzeć w HD? Oglądając YouTube przez przeglądarkę można zmieniać rozdzielczość, ale chyba nie o to chodzi? :) Ktoś może coś wie?
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, o 15:56 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie wątku
obcypowraca

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: obcypowraca »

Ten temat nie ma związku z działem "Wszystko o sieci Plus". Są to ustawienia aplikacji i jej ograniczenia. W ustawieniach możesz zmienic na - uruchamiaj filmy w wysokiej jakości. No i opcja na samym filmie -HQ. Chcesz więcej to uruchom przeglądarke.
pabloo75

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: pabloo75 »

Chyba kolego nie wiesz o czym mówisz - powiedz mi dokładnie gdzie jest taka opcja ? O której piszesz ? ta jest defaultowo ustawiona opcja przez operatora sieci
obcypowraca

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: obcypowraca »

Jasne, operator ci grzebie w oprogramowaniu, a powiedz mi jak. Zdalnie ci instaluje aplikacje i blokuje opcje aplikacji, a w przeglądarce pozwala?

Skoro aplikacja na ios jest okrojona, spróbuj https://itunes.apple.com/us/app/jasmine ... 37050?mt=8

choć chyba tez ma problem z wysokimi rozdzielczościami. takie uroki Apple.

Myślałem, że skoro aplikacja na Androida ma to w standardzie, to na IOS też będzie miała, myliłem się, ale o tym widzę cały internet się rozpisuje - szczególnie za granicą.
pabloo75

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: pabloo75 »

operator nie grzebie w aplikacji Tak gwoli ścisłości appka YT korzysta najprawdopodobniej z HLS i automatycznie adaptuje się do przepustowości łącza, tzn. przełącza na odpowiedni "strumień" z listy dostępnych które ustala operator - pisząc prościej gdy łączy się dana aplikacja operator przykreca kurek z danymi


Sent from my iPad using Tapatalk
obcypowraca

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: obcypowraca »

Pomyśl. Kolejny raz dałeś wyraz swojej ignorancji co chyba jest wspólnym mianownikiem użytkowników Apple. W jaki sposób operator może zaimplementować przykręcanie przepustowości do jednej aplikacji. Rozwiązanie może być dla całego BTS i wszystkich użytkowników lub nr-u telefonu. Wówczas miałbyś ograniczony przesył rownież na www i we wszystkim innym bo to ten sam port. Co najwyżej iPad dostosowuje ustawienia do danej przepustowości łącza w danej lokalizacji co świadczy tylko o kolejnej ułomności tych produktów bez możliwości spersonalizowania ustawień. Przełóź tę kartę do normalnego systemu i problemu nie będziesz miał. Zdanie że operator przykręca kurek jest błędne logicznie.
pabloo75

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: pabloo75 »

Mówisz tak jakbyśmy wszystko wiedział - okay już mi się nie chce dyskutować z Towim ograniczeniami przyjmij jednak do wiadomości ze filmy w HD odtwarzaja sie na karcie PLAY i Orange a w PLUSIE na LTE nie! I z czym kim mam dyskutować ?


Sent from my iPad using Tapatalk
obcypowraca

Re: Filmy w aplikacji YouTube na ipadzie 4 w LTE w jakości S

Post autor: obcypowraca »

http://gbatemp.net/threads/ipad-1-ios-5 ... ty.321204/

http://www.ifans.com/forums/threads/low ... ty.294727/

http://productforums.google.com/forum/# ... bmDjX58hUI

Nie wiem wszystkiego, ale denerwuje mnie jak ktoś coś traktuje jako pewnik i pisze, od razu, że to wina operatora. Skoro nie masz pewności to tak nie pisz.

Proponuję wyłączyć usługi lokalizacyjne, albo dopisać jakieś otwarte DNS-y w ustawieniach. Może wówczas IOS będzie inaczej to interpretował.

Ustawienia -> Usługi lokalizacji.

Proponowałbym Ci kontakt z Apple, ale jak usłyszą, że operator nie jest oficjalnym partnerem, to maja od razu wszystko w nosie, nawet jeśli problem dotyczy dzwonków, czy czegoś innego.
ODPOWIEDZ