Limit nocny LTE

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Dymek
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 22:30

Nie mogę aktywować nocnego transferu

Post autor: Dymek »

Posiadam modem ZTE MF823 i pakiet danych 35GB i miałem włączony nocny transfer, ale wyłączył się automatycznie. Dlaczego? Gdy próbuję go aktywować poprzez SMS o treści AKT LN na nr 2612 otrzymuję sms zwrotny "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie." A wcześniej aktywowałem transfer poprzez SMS o treści DODAJ LN na nr 2612
za dodatkowe 10 zł miesięcznie i byłem z niego zadowolony, pytam dlaczego nie mogę mieć NOCNEGO TRANSFERU?
Dodam jeszcze, że miałem mieć internet LTE, a od 4 miesięcy nie widzę LTE tylko WCDMA, choć w umowie jest napisane LTE, tak jestem w zasięgu.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet nocny 200GB

Post autor: sl@w_es »

Regulamin Promocji Pakiet Nocny
§ 2 AKTYWACJA, DEZAKTYWACJA I ZASADY DZIAŁANIA USŁUGI

2. Usługa zostanie aktywowana następnego dnia po otrzymaniu przez Polkomtel zlecenia aktywacji Usługi, o którym mowa w § 2 pkt 1. W przypadku zlecenia aktywacji Usługi za pomocą wiadomości SMS, zgodnie z § 2 pkt 1a, w ciągu 24 godzin od momentu jej wysłania przez Abonenta, Abonent otrzyma potwierdzenie aktywacji Usługi zwrotną wiadomością SMS.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Limit nocny LTE

Post autor: sl@w_es »

SlowInternet pisze:Sms wysłany 2015-08-21 16:16:03 i do teraz żadnej odpowiedzi (...) Chyba, że miałem bez "" wysłać AKT PN, bo na stronie Plusa jest napisane, aby wysłać sms o treści "AKT PN"?
Cudzysłów na stronie jest tylko po to, aby wyróżnić komendę; wyślij samą komendę, bez cudzysłowu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Veiras95
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2014, o 21:34

Pytanie dotyczące limitu nocnego

Post autor: Veiras95 »

Witam, mam do was pytanie zanim zmarnuję czas i pieniądze.

Posiadam Internet LTE w ofercie "Internet 30GB + 50 GB Limitu nocnego".

Limit nocny aktywowałem już kilka miesięcy temu w usługach w Plus Online.

Wyczerpałem niestety pakiet podstawowy, ale dokupiłem extra mb smsem "extra 300mb" na numer 2601.

Pytanie: Czy limit nocny będzie działał prawidłowo na tym extra limicie od godz. 1-7 czy pożre mi moje 300 mb i zostanę bez transferu?

Ponadto czy ten limit nocny działa również na LTE czy tylko 3G?
Hardestadt
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 gru 2015, o 02:56

Re: Limit nocny LTE

Post autor: Hardestadt »

Mam to samo pytanie:
Mam Power LTE 35 GB, zużyłem pakiet podstawowy. Mam aktywny Limit Nocny. Kupiłem pakiet Extra 3GB. Niestety po godz 1:00 nie zużywa mi się Limit Nocny tylko pakiet Extra...

W zasięgu LTE nie jestem - inaczej bym nie kupił pakietu Extra, bo i tak mieniałbym limitu...

Serdecznie proszę o pomoc.
Sosek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 sty 2016, o 18:07

Czy da się sprawdzić czy jest aktywowany tryb nocny?

Post autor: Sosek »

Witam.
Mam taki problem: czy można jakoś sprawdzić czy jest aktywowany Limit Nocny (50GB)? Chodzi mi o to czy jest jakiś kod albo coś w tym stylu żeby sprawdzić?
rawis10
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 30 lis 2015, o 00:42

Re: Limit nocny LTE

Post autor: rawis10 »

Sosek,
jeżeli masz taką możliwość, to zainstaluj na telefonie aplikację mobilną PlusOnline i spróbuj sprawdzić tam (oczywiście dla numeru dla PlusInternet, jeżeli na koncie abonenckim masz jeszcze PlusAbonament). Na "ekranie startowym", który się nazywa "Stan konta", w zielonej ramce "Internet", masz podsumowanie wszystkich pakietów internetowych dostępnych dla numeru PlusInternet, a po kliknięciu na tą ramkę wyświetla się rozliczenie poszczególnych pakietów. Jeżeli masz aktywny "nocny pakiet danych", to powinien być tam uwzględniony (wraz z bieżącą, dostępną jeszcze ilością danych do wykorzystania). Dodatkowo na innym ekranie: "usługi i pakiety", gdy wybierzesz ikonę "Internet", to powinieneś mieć też "odptaszkowaną" ramkę "nocny pakiet danych". Gdy wybierzesz tą ramkę, to będziesz miał też rozliczenie danych z tego pakietu oraz informację o statusie tzn. "aktywny".
Sosek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 sty 2016, o 18:07

Re: Limit nocny LTE

Post autor: Sosek »

A jezeli mam modem z karta ( bo mam taki internet) da sie jakos aktywowac ten nocny limit? Bo przekladalem do telefonu i wpisywalem kod ale nie wchodzil , a dostepu do Online Plus nie mam bo nie mam kodu dostepu a dzwoniac do konsumenta nie bede czekal 30min az ktos raczy odebrac
rawis10
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 30 lis 2015, o 00:42

Re: Limit nocny LTE

Post autor: rawis10 »

Sosek,
tak w ogóle to z jakiej taryfy PlusInternet i w jakiej promocji korzystasz?
Sosek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 sty 2016, o 18:07

Re: Limit nocny LTE

Post autor: Sosek »

A jak to sprawdzic?
rawis10
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 30 lis 2015, o 00:42

Re: Limit nocny LTE

Post autor: rawis10 »

Chyba najlepiej na umowie lub aneksie, które podpisywałeś.
Sosek
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 sty 2016, o 18:07

Re: Limit nocny LTE

Post autor: Sosek »

Promocyjny plan - 20 GB ( INTERNET POWER LTE), a taryfy nie mogę znaleźć.

I jeszcze jedno. W umowie i na stronach Plusa pisało, że jak się aktywuje Limit Nocny to płaci się 10 zł (12 z groszami z VAT), a na stronie plus.online pisze że:

Opłata aktywacyjna:
0,00 zł bez VAT

Opłata miesięczna:
2,36 zł bez VAT

Może mi ktoś powiedzieć wreszcie ile płaci się za Limit Nocny i czy można go zdezaktywować i ile ma GB?
rawis10
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 30 lis 2015, o 00:42

Re: Limit nocny LTE

Post autor: rawis10 »

Sosek,
jeżeli aplikacja obsługująca modem/router ma możliwość wysyłania/odbierania SMS-ów, to może właśnie z niej wyślij wiadomość z kodem aktywacyjnym AKT LN na numer 2612, skoro kod „nie wchodził” po przełożeniu karty SIM do aparatu telefonicznego. Skoro nie chcesz czekać na pomoc konsultanta tBOK-u, to może spróbuj załatwić sprawę w salonie firmowym Plusa lub u autoryzowanego przedstawiciela – zarówno w temacie włączenia limitu nocnego jak i eHasła czy PlusKod-u w celu dostępu do PlusOnline?
Link do opisu promocji: http://www.plus.pl/uslugi/limit-nocny
Link do aktualnej wersji regulaminu Limit Nocny: http://www.plus.pl/documents/16/585922e ... .2016.pdf
pawel2503
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 3 paź 2014, o 16:29

LIMIT NOCNY

Post autor: pawel2503 »

Witam.

Korzystam z usługi POWER LTE 20GB, aktywowałem limit nocny 100 GB w godz 1;00-7;00
przeczytałem w regulaminie o tym, że pakiet nocny działa jeżeli jest się pod zasięgiem GPRS, EDGE lub HSPA+.

https://d1dmfej9n5lgmh.cloudfront.net/g ... 1407845367

Obecnie mam LTE 1 kreskę i pobiera bez szału, ale jak wymuszam zmianę sieci na HSPA+, niby mam te 5 kresek tylko czemu pobiera z taką zabójczą prędkością?!?!?! 10kb/s to jakiś żart ? plik który waży 4 gb oszacowało czas pobrania na 40 dni. Czuję się jak frajer który dał się na was nabrać.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: LIMIT NOCNY

Post autor: habish »

Masz jeszcze dostępny podstawowy pakiet danych?
ODPOWIEDZ