Jaki router/modem wybrać?

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Vesper1988
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 lut 2013, o 17:24

Jaki router/modem wybrać?

Post autor: Vesper1988 »

Witam :)
Chciałabym prosić użytkowników iPlusa o poradę. Niestety nie znam się zbytnio na wszystkich technicznych sprawach związanych z Internetem mobilnym.

Przedłużam umowę i muszę zdecydować się na nowy modem/router. Byłam najbardziej zainteresowana Samsungiem GT B3800, ale znalazłam w Internecie niekorzystne opinie i zaczęłam się wahać. Najbardziej odstraszyła mnie informacja, że można nie uzyskać połączenia z Internetem jeżeli w pobliżu jest sygnał LTE i nie da się manualnie przestawić, żeby odbierał inny. Czy macie taki problem?

Z mapy zasięgu plusa wynika, że w miejscu mojego zamieszkania (Warszawa, Wola) zasięg jest na zewnątrz, a nie ma wewnątrz ( nie wiem do końca jak to rozumieć) i obawiam się, że mogę się znaleźć w takiej sytuacji, że Internet nie będzie mi się w ogóle łączył.

Ponieważ nie zależy mi bardzo na dostępie do LTE (skoro i tak mogę nie łapać jego sygnału) rozważam też opcje Huawei Router E586 HSPA+ ( czy jest jeszcze w ofercie iPlusa bo wyświetla się na stronie głównej, a w sklepie internetowym już nie?) i ZTE MF 60.

Czy ktoś z was ma może któryś z tych routerów i mógłby napisać jak wygląda zasięg Internetu, czy jesteście z nich zadowoleni i moglibyście polecić. A może w ogóle nie warto bawić się w router i lepiej wziąć zwykły modem.
Zależy mi głównie na stabilnym połączeniu, w miarę dobrej prędkości i bezawaryjności.

Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie informacje.
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Jaki router/modem wybrać?

Post autor: Hunter »