Dzień dobry.
Przedłużyłem umowę w Plus na JA+ do wszystkich bez końca - Smartfon dla Stałych Klientów. Jestem klientem Plusa od roku 2002.
Wymieniłem w punkcie kartę SIM ze starej na nanoSIM LTE01.
Telefon, który wybrałem (LG K10 LTE) obsługuje LTE i ma Android 5.1.1 Lizak oraz w ustawieniach sieci jest wybrana opcja: Automatyczny GSM/WCDMA/LTE.
Usługa LTE jest aktywna na koncie, jestem w zasięgu LTE (centrum Wrocławia). Telefon żony LG G3s (Android 5.0.2) łapie LTE bez problemu z naszego mieszkania.
Przeprowadziłem ręcznie konfigurację swojego telefonu zgodnie z ustawieniami ze strony http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Ponieważ automatyczne nie jest dostępna dla mojego telefonu.
Dzwoniłem do dwóch konsultantów, którzy rozłożyli ręce, zrobili dwa restarty ustawień sieci i opowiadają bez końca o nadajniku i jego obciążeniu i że teraz będzie już dobrze. Jeden z Panów odesłał mnie na to forum. Cóż więcej mogę zrobić ?
Wybrałem telefon z LTE, płacę za LTE, ale cieszę się jedynie 3G. Jakieś pomysły. Będę bardzo wdzięczny.
brak dostępu do LTE w LG K10 LTE Android 5.1.1
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 kwie 2016, o 19:46
Re: brak dostępu do LTE w LG K10 LTE Android 5.1.1
Sprawa rozwiązana. Operator po zgłoszeniu problemu przez stronę internetową (Internetowa Obsługa Klienta) odblokował dostęp do usługi LTE. Duży plus dla Plusa za szybką reakcję. Potrzebny był jeszcze restart telefonu i internet LTE w pakiecie śmiga jak należy.
Wątek do zamknięcia.
Wątek do zamknięcia.
Re: brak dostępu do LTE w LG K10 LTE Android 5.1.1
Proszę o usunięcie tego posta