Witam,
jestem użytkownikiem posiadającym abonament. Od kilku miesięcy miałem problemy z LTE. Pojawiało się na jakiś czas dopiero po przełączeniu telefonu w tryb offline i ponownym włączeniu. Od jakiegoś czasu nawet to rozwiązanie nie pomaga. Dzwoniłem wcześniej na infolinię, przesyłano mi ustawienia i problem trwał. Radziłem sobie przez tryb offline i potem on line. Ale ten sposób obecnie nie działa.
Odkąd wysiadło mi LTE całkowicie przesyłałem sobie ze strony Plusa ustawienia, ustawiałem APNy ręcznie i nic z tego. Ostatnio zadzwoniono do mnie z ofertą ale w trakcie rozmowy wyszło, że problemem może być sama karta sim?
Zanim pójdę ją wymienić czy są jakieś pozostałe możliwości przywrócenia lub diagnozowania przyczyn nie działającego LTE ???
Galaxy S4 LTE przestało działać
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 mar 2017, o 01:03