Witam, mam problem z powyższym modemem - zawsze po otrzymaniu wiadomości sms (najczęściej o nowej fakturze, ale zdarzają się i reklamy) internet przestaje działać - tzn procedura logowania i połączenia przebiega jak zawsze, jest napis, że jestem połączony, ale próba wejścia na jakakolwiek stronę kończy się powrotem do ekranu urządzenia. I taki stan utrzymuje się kilka dni. Kiedyś pomagało usunięcie wszystkich wiadomości i zrestartowanie kilka razy przegladąrki, ale teraz już to nie działa, ostatnio sprzęt wrócił do sprawności po ponad 2 tygodniach!
Dodam, że rachunki opłacam w terminie i ilość transferu nie została nigdy przekroczona. Miał ktoś podobny problem?
Problem z modemem ZTE MF823 LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 15:08
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z modemem ZTE MF823 LTE
igor, w celu uśnięcia problemu sugeruje wykonać następujące zmiany:
1. Panel Sterowania -> Centrum Sieci I Udostępniania i wybieramy po lewej "Zmień Ustawienia Karty Sieciowej"
Odszukujemy nasze Połączenie Lokalne X gdzie będzie widniał poniżej wpis: „Remote Ndis Based Internet Sharing” – klikamy na to połączenie prawym i tam wybieramy Właściwości
Wybieramy „Protokół Internetowy W Wersji 4 (TCP /IPv4)” i klikamy w Właściwości
Wybieramy „PROTOKÓŁ INTERNETOWY W WERSJI 4 (TCP /IPv4)” i klikamy w Właściwości
Następnie zaznaczamy kropkę przy pozycji „Użyj Następujących Adresów Serwerów DNS” i wpisujemy
Preferowany serwer DNS 212.002.096.051
Alternatywny serwer DNS: 212.002.096.052
2. Klikamy prawym przyciskiem na ikonę ZTE (skrót na pulpicie) i wybieramy "Właściwości"
Klikamy w zakładkę "Skrót" i w pozycji "Element Docelowy" w ostatniej linijce zamieniamy „m.home” na „192.168.0.1”
3. Klikamy prawym przyciskiem na ikonę ZTE i wybieramy „Otwórz Lokalizację Pliku” lub wchodzimy ręcznie w Komputer -> Dysk C: -> Program Files lub Program Files (x86) -> ZTE MF823
Klikamy dwukrotnie na pliku „CONFIG” (otworzy się w notatniku)
Zmieniamy w linijce URL_HOME m.home na 192.168.0.1 i zapisujemy plik.
1. Panel Sterowania -> Centrum Sieci I Udostępniania i wybieramy po lewej "Zmień Ustawienia Karty Sieciowej"
Odszukujemy nasze Połączenie Lokalne X gdzie będzie widniał poniżej wpis: „Remote Ndis Based Internet Sharing” – klikamy na to połączenie prawym i tam wybieramy Właściwości
Wybieramy „Protokół Internetowy W Wersji 4 (TCP /IPv4)” i klikamy w Właściwości
Wybieramy „PROTOKÓŁ INTERNETOWY W WERSJI 4 (TCP /IPv4)” i klikamy w Właściwości
Następnie zaznaczamy kropkę przy pozycji „Użyj Następujących Adresów Serwerów DNS” i wpisujemy
Preferowany serwer DNS 212.002.096.051
Alternatywny serwer DNS: 212.002.096.052
2. Klikamy prawym przyciskiem na ikonę ZTE (skrót na pulpicie) i wybieramy "Właściwości"
Klikamy w zakładkę "Skrót" i w pozycji "Element Docelowy" w ostatniej linijce zamieniamy „m.home” na „192.168.0.1”
3. Klikamy prawym przyciskiem na ikonę ZTE i wybieramy „Otwórz Lokalizację Pliku” lub wchodzimy ręcznie w Komputer -> Dysk C: -> Program Files lub Program Files (x86) -> ZTE MF823
Klikamy dwukrotnie na pliku „CONFIG” (otworzy się w notatniku)
Zmieniamy w linijce URL_HOME m.home na 192.168.0.1 i zapisujemy plik.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z modemem ZTE MF823 LTE
Dziękuję za szybką odpowiedź, niestety nie pomogło. Wciąż próbując wejść na dowolną stronę powracam do strony domowej.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Problem z modemem ZTE MF823 LTE
igor, upewnij się, że zrealizowałeś i zapiałeś wszystkie zmiany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z modemem ZTE MF823 LTE
Faktycznie, coś pominąłem, zrobiłem jeszcze raz i działa! Bardzo dziękuję za pomoc!
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5501
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z modemem ZTE MF823 LTE
igor, bardzo się cieszymy, że już wszystko działa prawidłowo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ