Teraz jest 21 cze 2018, o 15:19

Zostaw Kontakt





Problem z prędkością internetu

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Problem z prędkością internetu

Post17 paź 2017, o 15:39

Witam.
Niedawno Przedłużyłem umowę Na warunkach Ja + LTE 20GB. W umowie jest napisane że prędkość po przekroczeniu podstawowego limitu danych będzie wynosić max 5 Mb/s, a w praktyce przed przekroczeniem pakietu miałem średnio 1-2 Mb/s, a po przekroczeniu prędkość spowolniła do ok 50 Kb/s!.
Za ten abonament płacę 30 zł, a za poprzedni płaciłem 10 zł i mam w praktyce prawie to samo bo miałem również 20 GB pakietu, a po przekroczeniu internet zwalniał do max 64 Kb/s.
Mam też inny darmowy internet z Aero. Nie jest szybki, ale i tak szybszy niż ten obecny po przekroczeniu pakietu, więc zupełnie nie opłaca mi się płacić za niego 30 zł.
Próbowałem różnych ustawień połączenia typu: Auto, tylko LTE, HSPA+ itp. i bez żadnych rezultatów. Posiadam antenę zewnętrzną. Mieszkam w miejscowości Brzóze od północnej strony gdzie wg mapy zasięgu jest LTE Advance, a mam maksymalnie 2 kreski zasięgu LTE. Przeważnie jedna.
Proszę o pomoc.
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5298
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 15:44

W JA+20GB nie ma LTE bez limitu, LTE bez limitu jest od pakietu JA+40GB.
Offline
Avatar użytkownika

jarek7714

Szalony PlusManiak

  • Posty: 393
  • Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:28
  • Podziękował : 37 razy
    Otrzymał podziękowań: 12 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: iPlus79
  • Model telefonu: E398

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 15:53

patryk7588 napisał(a):W JA+20GB nie ma LTE bez limitu, LTE bez limitu jest od pakietu JA+40GB.

W ramach abonamentu, może to bardziej doprecyzuję-jest jako usługa dodatkowa, płatna 10zł/miesiąc i jest ograniczona prędkością do 5Mbps.
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:08

Czyli LTE 20GB bez dodatkowej usługi "Lte bez limitu" jest z jakim limitem prędkości w takim razie?
Offline
Avatar użytkownika

jarek7714

Szalony PlusManiak

  • Posty: 393
  • Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:28
  • Podziękował : 37 razy
    Otrzymał podziękowań: 12 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: iPlus79
  • Model telefonu: E398

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:10

CeZaR1995 napisał(a):Czyli LTE 20GB bez dodatkowej usługi "Lte bez limitu" jest z jakim limitem prędkości w takim razie?

Po przekroczeniu limitu podstawowego 32kbps.
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:12

No a ja obecnie po przekroczeniu mam około 50kbps tak więc nie wiem o co tu chodzi. Do 64 też mi raczej nie zwolniło bo czasami mi skoczy 67-70kbps.
Offline
Avatar użytkownika

jarek7714

Szalony PlusManiak

  • Posty: 393
  • Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:28
  • Podziękował : 37 razy
    Otrzymał podziękowań: 12 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: iPlus79
  • Model telefonu: E398

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:16

CeZaR1995 napisał(a):No a ja obecnie po przekroczeniu mam około 50kbps tak więc nie wiem o co tu chodzi. Do 64 też mi raczej nie zwolniło bo czasami mi skoczy 67-70kbps.

To nie działa aż tak dokładnie ;-) .
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:26

I mam rozumieć że ta usługa "LTE bez limitu" ma limit pobieranych danych i jeszcze limit prędkości po przekroczeniu tych danych i tylko nie ma limitu prędkości w ramach pakietu? Pan z salonu u którego przedłużałem umowę (stażysta nieszczęsny) powiedział że będę miał bez limitu i po przekroczeniu do 5Mbps i nie wspomniał nic o dodatkowych kosztach. Byłem w salonie 2 razy żeby się dowiedzieć o co tu chodzi. Napisali mi reklamację o tym że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd ale dzisiaj dostałem odpowiedź że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, bo podpisałem umowę czyli powinienem się z nią dobrze zapoznać i tyle... W ogóle ta umowa jest tak napisana że dokładnie nie wiadomo co jest bez limitu a co nie. Wychodzi na to że płacę więcej o 20 złotych tylko dlatego że mam LTE a nie HSPA+ w porównaniu do poprzedniej umowy...
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5298
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:28

Dostałeś jakiś sprzęt do tej umowy?
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:30

Dostałem router Huawei E5573 za 10 zł miesiecznie. czyli 29,99 za abonament + 10 zł za sprzęt, czyli w sumie 39,99zł
Online
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5298
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 454 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 16:35

Zaloguj się tutaj: www.ebok.pl i sprawdź jaki masz pakiet danych oraz czy usługa LTE bez limitu jest dostępna dla tej taryfy.
Offline
Avatar użytkownika

jarek7714

Szalony PlusManiak

  • Posty: 393
  • Dołączył(a): 7 lis 2012, o 20:28
  • Podziękował : 37 razy
    Otrzymał podziękowań: 12 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: iPlus79
  • Model telefonu: E398

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 17:20

patryk7588 napisał(a):Zaloguj się tutaj: http://www.ebok.pl i sprawdź jaki masz pakiet danych oraz czy usługa LTE bez limitu jest dostępna dla tej taryfy.

Jest, mam świeżutką umowę od niespełna miesiąca (z resztą w poprzedniej z 2016r. było podobnie). Sytuacja jest patowa, @CeZaR1995 podpisał umowę w salonie (już na starcie nie miał karencji na wypowiedzenie, tak jak w przypadku umów na odległość). Moim zdaniem Plus powinien zacząć wyciągać konsekwencję wobec sprzedawców wprowadzających klientów w błąd w tak istotnych kwestiach dotyczących umowy (miałem identyczną sytuację przy poprzednim aneksie, tylko że ja kupowałem przez telesprzedaż-nie zależało mi wówczas na no-limicie, ale konsultant wciskał mi na siłę abonament 30GB bo w nim miał być no-limit, tylko że ja umowę podpisywałem bez sprzętu, także po otrzymaniu umowy wrzuciłem w kopertę i poleconym wysłałem odstąpienie z pełną informacją dlaczego). Także było później "kajanie" tegoż samego konsultanta i dodatkowe bonusy". Jak przeglądam jak skonstruowana jest umowa i tabela, to uważam że Polkomtel już dawno powinien zostać naprowadzony na "prawidłową drogę" przez UOKiK stosownym bonusem-kilka mln zł obciążenia konta firmy.
Offline
Avatar użytkownika

CeZaR1995

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 5 paź 2017, o 16:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA internet LTE

Re: Problem z prędkością internetu.

Post17 paź 2017, o 18:40

Sprawdziłem na ebok. Internet LTE bez limitu danych wyłączony. Możliwość włączenia za 8,13 zł bez VAT, ale nie wiem gdzie sprawdzić jaki mam pakiet. Mam tylko pokazane ile pakietu pozostało:

Pakiet 500 MB - 500,00 MB od: 20.09.2017 do: 04.01.2018

Pakiet podstawowy - 0 B
Offline
Avatar użytkownika

BennyN

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 27 sty 2018, o 09:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problemy z internetem

Post27 sty 2018, o 09:58

Witam od 4 miesięcy mieszkam w miejscowości Zawada koło Myślenic i od początku pobytu tutaj mój internet działa strasznie wolno. Robiąc speedtest pokazuje mi download około 200kb/s. Moja taryfa to jeśli dobrze pamiętam nielimitowany internet i 100gb transferu. Mieszkając we wcześniejszym mieście z internetem było wszystko ok. Teraz żeby załadować stronę muszę czekać dobrą minutę, już nie mówię o oglądaniu filmów. Dzwoniłem 2 razy na infolinię tam za pierwszym razem pani powiedziała mi żebym zmienił preferowany tryb sieci na 3G ponieważ LTE w mojej okolicy jest strasznie obciążone. Więc zrobilem jak mówiła i przez pierwsze 5 min po zmianie miałem 8mb/s, ale żeby nie było tak fajnie po chwili znów mój internet osiągał prędkość do 500kb/s. Za drugim razem pan powiedział mi że oni z tym nic nie mogą zrobić ponieważ w okolicy ktoś używa jakiegoś zakłuszacza sygnału i oni z tym nic nie mogą zrobić bo sprawa została już zgłoszona, ale w sumie to tyle. Doradził mi, że mogę spróbować kupić jakąś antene/wzmacniacz sygnału, ale i to może nie pomóc(też tak sądzę bo syngał/zasięg tutaj mam ok). Posiadam router Huawei-E5372. Zasięg mam tutaj dobry przy LTE jak i 3G wszystkie kreski zasięgu się świecą. Czy na prawdę nic z tym się nie da zrobić ? Bo to trochę śmieszne że co miesiąc płacę za internet którego praktycznie nie mam. I proszę nie pisać że takie problemy już były i od razu zamykać temat.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3596
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 273 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Problemy z internetem

Post28 sty 2018, o 08:38

BennyN napisał(a):(...) I proszę nie pisać że takie problemy już były i od razu zamykać temat.

Bardzo proszę, tego typu uwagi zachowaj dla siebie. To nie dział dla takich zagadnień, a próba wywarcia nacisku na moderatorów może zakończyć się zgoła odmiennym finałem.
I stosuj się do zapisów Regulaminu Plus Forum m.in. pkt 1, 8, 11.
Następna strona

Powrót do Internet, LTE



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości