Witam,
od jakiegoś czasu widzę, że pojawiają się problemy z modemami iPlus'a.
Narazie zauważyłem to przy modelach ZTE MF100 i H. E156. Problem polega na tym, że komputery nie widzą modemów i pokazuje się komunikat, aby podłączyć modem.
Fakt takiego komunikatu nawet by mnie nie zdziwił gdyby nie to, że po poprawnym zainstalowaniu modemów, sterowników i aplikacji iPlus manager wszystko działa sprawnie, i internet również działa, aż do momentu wyłączenia kompa i ponownego uruchomienia. Wtedy komputer już nie widzi urządzenia...
O co tu chodzi?
Gdyby to był jeden modem-pomyślałbym, że z nim jest coś nie tak.
Gdyby to był jeden komp, na którym występował taki problem, pomyslałbym, że z nim coś nie tak.
Było to sprawdzane na 3 różnych kompach i z 3-ma różnymi modemami.
Miał ktoś taki problem?
Dodam jeszcze, że modemy były odinstalowywane i instalowane ponownie. Działało aż do momentu wyłączenia kompa.
Troche bez sensu za każdym razem na nowo instalować modem.
Co do sys. operacyjnego to była Vista i XP.
Pozdrawiam
Problem z modemami
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 17:58
Re: Problem z modemami
to jest czeste co mowisz ale najlepszy sposob na to to odlaczyc modem dopiero wlaczyc komputer jak sie system zaladuje. to podlączyc wtedy modem on go wykryje i uruchomi automatycznie iplus meneger. w przypadku modemow na usb na pcmcia sie to nei zdarza. jak juz to trzeba odczekac niekiedy na nowe oprogramowanie z iplus bo te aktualizacje niekiedy psuja calosc i nie da sie wogule polaczyc z internetem,
Re: Problem z modemami
Ostatnio miałam taki sam problem z jednym klientem, męczyłam się chyba z 2h w tym z 1h ze wsparciem technicznym na telefonie.
Sprawdź najpierw swoje zabezpieczenia firewalle itd. mimo dodania modemu jako wyjątek dalej go blokuje i komputer czyta go jako urządzenie przenośne, jeśli posiadasz avasta to wiem z mojego doświadczenia że dopiero odinstalowanie go pozwoli na działanie modemu.
Zaznaczam że są to moje sugestie i moje własne przeżycia;-)
znajomy poradził mi również Cyt"ustawienia w zaawansowanych ustawieniach portu na którym jest zainstalowany modem parametrów MRT (minimum read timeout) oraz MWT (minimum write timeout) na 1500ms oraz podłączanie modemu do portu USB komputera przed uruchomieniem kompa (aby mógł być wykryty już w trakcie startu kompa"
Sprawdź najpierw swoje zabezpieczenia firewalle itd. mimo dodania modemu jako wyjątek dalej go blokuje i komputer czyta go jako urządzenie przenośne, jeśli posiadasz avasta to wiem z mojego doświadczenia że dopiero odinstalowanie go pozwoli na działanie modemu.
Zaznaczam że są to moje sugestie i moje własne przeżycia;-)
znajomy poradził mi również Cyt"ustawienia w zaawansowanych ustawieniach portu na którym jest zainstalowany modem parametrów MRT (minimum read timeout) oraz MWT (minimum write timeout) na 1500ms oraz podłączanie modemu do portu USB komputera przed uruchomieniem kompa (aby mógł być wykryty już w trakcie startu kompa"
Re: Problem z modemami
Czesto przy tych modemach windows instaluje tylko pamiec masowa usb, za miast modem. Trzeba miec cierpliwosc i zaskoczy poprawnie.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 lip 2009, o 20:53
- Lokalizacja: Na zachód od Wisły
Re: Problem z modemami
Nie mam mozliwosci sprawdzenie, bo modemu usb nie posiadam, ale sprawdzcie czy to nie jest kwestia uprawnien i czy na adminie (w windowsie) tez takie chece sa.
Re: Problem z modemami
Generalnie doszedłem do tego przy Viscie, system blokował urządzenie. Ale kolejny problem to brak połączenia. Wyskakuje komunikat, że nie można się połączyć z serwerem DNS :/
Jednak nic z tego, nawet po odblokowaniu, nie widzi modemu. Raz go widzi, raz nie.. Jak załapie to działa bez zarzutów, wystarczy kompa wyłączyć i potem uruchomić i już lipa, jakby modemu nie było.
Zrobiłem nawet ręczne połączenie sieciowe, z pominięciem iPlus Managera, też nic nie daje...
Modem na innych systemach działa tylko na Viscie świruje.
Teraz pytanie, co w takiej sytuacja można zrobić, czy jest szansa rozwiązania umowy?
A nie była to opcja na próbę. Czy uwzględniona została by reklamacja, że z powodów technicznych nie ma możliwości korzystania z usługi.
A może jest jakiś sekret Visty, którego ja jeszcze nie znam, a poznanie którego pozwoli na normalne korzystanie z neta?
Jednak nic z tego, nawet po odblokowaniu, nie widzi modemu. Raz go widzi, raz nie.. Jak załapie to działa bez zarzutów, wystarczy kompa wyłączyć i potem uruchomić i już lipa, jakby modemu nie było.
Zrobiłem nawet ręczne połączenie sieciowe, z pominięciem iPlus Managera, też nic nie daje...
Modem na innych systemach działa tylko na Viscie świruje.
Teraz pytanie, co w takiej sytuacja można zrobić, czy jest szansa rozwiązania umowy?
A nie była to opcja na próbę. Czy uwzględniona została by reklamacja, że z powodów technicznych nie ma możliwości korzystania z usługi.
A może jest jakiś sekret Visty, którego ja jeszcze nie znam, a poznanie którego pozwoli na normalne korzystanie z neta?
Re: Problem z modemami
Witam
Zgodnie z regulaminem jaki podpisałeś nie możesz zerwać umowy na podstawie że vista Tobie szwankuje.
Jeszcze nie spotkałam się z sytuacją aby był problem z modemem na vista spróbuj wyłączyć kontrole w vistcie, czy korzystałeś z pomocy technicznej w telefonicznym biurze obsługi klienta?
Pozdrawiam
Zgodnie z regulaminem jaki podpisałeś nie możesz zerwać umowy na podstawie że vista Tobie szwankuje.
Jeszcze nie spotkałam się z sytuacją aby był problem z modemem na vista spróbuj wyłączyć kontrole w vistcie, czy korzystałeś z pomocy technicznej w telefonicznym biurze obsługi klienta?
Pozdrawiam