Po ostatnich WAŁKACH jakie robi ta sieć mam dość, ogromnie żałuję że podpisałem nową umowę na dwa lata... Potrafiłem zrozumieć te "lejki" po przekroczonym transferze, rzadkie problemy z siecią, czy inne rzeczy. Ale od czasu nowego internetu mam wieczne problemy.
ODU-200 i IDU-200, gówniany sprzęt jaki dostałem w umowie, z dwa razy dziennie jak się wyłączy i włączy to dobrze, często jest to kilka razy.
INTERNET jest po prostu gówniany, raz normalnie chodzi, za godzinę film 360p ładuje się po kilkanaście sekund, a strony tak samo... Raz gram i ping jest fajny, 60-80, a za godzinę ping jest fajniejszy 10 sekund 70, a 10 sekund 270...
Nie wspominam o popołudniach, weekendach, czy świętach - download leży. http://www.speedtest.net/my-result/6784308726 tak jak dziś...
Mam pytanie do ludzi którzy się znają - da się jakoś rozwiązać umowę, żeby nie ponosić kosztów?
Nie mam już dłużej zamiaru męczyć się z tym badziewem, kontakt z BOK i od tygodnia są sprawdzane nadajniki i brak jakichkolwiek informacji, super, moja cierpliwość się skończyła.
super internet, pytanko
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 kwie 2017, o 09:16
Re: super internet, pytanko
@ Dashe,
to co poruszasz w swoim poście było już wałkowane po stokroć na FORUM, a zatem...
Regulamin Plus Forum pkt: 1, 8, 11 i wątek ZAMYKAM.
to co poruszasz w swoim poście było już wałkowane po stokroć na FORUM, a zatem...
Regulamin Plus Forum pkt: 1, 8, 11 i wątek ZAMYKAM.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec