Witam,
wczoraj chciałam wyłączyć stary pakiet internetu 1GB kodem *136*00*16#, ale wyświetla mi się "usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK" natomiast gdy próbuję włączyć inny pakiet dostaje SMS, że usługa niedostępna. Ile czasu będzie się tak działo i co mam z tym dalej robić?
Dezaktywacja pakietu 1GB
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2017, o 16:30
Re: Dezaktywacja pakietu 1GB
Przede wszystkim sprawdź i podaj:
- dokładną nazwę taryfy - *147#
- stan i ważność promocji - *136#
- stan i ważność pakietów - *121#
- stan i ważność konta - *100#
- dokładną nazwę taryfy - *147#
- stan i ważność promocji - *136#
- stan i ważność pakietów - *121#
- stan i ważność konta - *100#
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec