Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 maja 2018, o 21:06
Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Brak LTE na 3 telefonach w całym województwie. Na infolinii mówili żeby kartę wymienić. Wymieniłem zapłaciłem dalej nic. 3G H+ działa. Gdy tylko włączę wymuszanie LTE to od razu rozlacza mi całą kartę. Pokazuje "tylko połączenia alarmowe" próbowałem na Galaxy s7 edge p20 pro i moto g5s plus. Wszędzie identyczne. W salonie plusa pani godzinę coś próbowała zrobić i powiedziała że ona już nie wie. Założyła sprawę miesiąc temu i dalej nic. Jest to abonament za 69.99zl z nielimitowanym LTE. Tylko jakie to nielimitowane jak nie mogę się połączyć z tym LTE. Próbowałem w województwie lubuskim. Pojezdzilem po miastach i nic. Pani w salonie miała pełen zasieg LTE a ja za to połączenia alarmowe. APNy też ustawione. Na wszystkie możliwe sposoby, te od plusa automatyczne, ręczne te z internetu do innych sieci i cały czas nic. Jak nie było LTE tak nie ma. Pamiętam że kiedyś LTE miałem i to całkiem fajnie działało. Teraz nie chce się włączyć
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Jaki aktualnie masz APN?
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Apn internet
Typ uwierzytelniania PAP
Typ Apn default
Typ uwierzytelniania PAP
Typ Apn default
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Zamień APN na plus a następnie wyłącz i włącz telefon.
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
No to masz źle, wszędzie jest przecież info, że dla telefonów(ofert głosowych) powinien być ustawiony APN: plus by działało LTE. Zmień i przeloguj telefon ( na chwile uruchom tryb samolotowy lub czasami jest potrzebna uruchomienia ponownie) i sprawdź jeszcze raz.
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Jak już mówiłem, próbowałem różnych apn. Ale dobra, zmieniłem tak jak mówicie na plus. Dalej nic
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
A przelogowałeś telefon po zmianie?
Może jeszcze sprawdź czy w ogóle masz aktywny dostęp do LTE. Znasz swój pluskod 5 albo e-hasło? Zainstaluj mobilne plus online i sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: usługi i pakiety -> internet -> Usługa LTE
Jak nic nie pomoże to chyba pozostaje zgłoszenie tego jako problemu technicznego.
Może jeszcze sprawdź czy w ogóle masz aktywny dostęp do LTE. Znasz swój pluskod 5 albo e-hasło? Zainstaluj mobilne plus online i sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: usługi i pakiety -> internet -> Usługa LTE
Jak nic nie pomoże to chyba pozostaje zgłoszenie tego jako problemu technicznego.
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Po każdych zmianach przelogowalem. Do działu technicznego zgłaszałem około 3 razy. Raz nawet reklamacja w salonie (mam potwierdzenie). Tam rozkładają ręce i mówią że założą następne zgłoszenie. I tak się ciągnie zgłoszenie za zgłoszeniem a internetu nie ma. Usługę LTE też razem z konsultantka resetowalem.
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Napisz tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... &start=330 i najlepiej podaj numer tych zgłoszeń i link do tego wątku by nie tłumaczyć od początku wszystkiego.
Jak dla mnie to jakiś błąd w ustawieniach po stronie operatora.
Jak dla mnie to jakiś błąd w ustawieniach po stronie operatora.
Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona
Z uwagi na treść wcześniejszego posta wątek ZAMYKAM.
Proszę kontynuować temat we wskazanym linku.
Proszę kontynuować temat we wskazanym linku.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec