Strona 1 z 1

Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 1 lip 2018, o 23:31
autor: szymekja4
Brak LTE na 3 telefonach w całym województwie. Na infolinii mówili żeby kartę wymienić. Wymieniłem zapłaciłem dalej nic. 3G H+ działa. Gdy tylko włączę wymuszanie LTE to od razu rozlacza mi całą kartę. Pokazuje "tylko połączenia alarmowe" próbowałem na Galaxy s7 edge p20 pro i moto g5s plus. Wszędzie identyczne. W salonie plusa pani godzinę coś próbowała zrobić i powiedziała że ona już nie wie. Założyła sprawę miesiąc temu i dalej nic. Jest to abonament za 69.99zl z nielimitowanym LTE. Tylko jakie to nielimitowane jak nie mogę się połączyć z tym LTE. Próbowałem w województwie lubuskim. Pojezdzilem po miastach i nic. Pani w salonie miała pełen zasieg LTE a ja za to połączenia alarmowe. APNy też ustawione. Na wszystkie możliwe sposoby, te od plusa automatyczne, ręczne te z internetu do innych sieci i cały czas nic. Jak nie było LTE tak nie ma. Pamiętam że kiedyś LTE miałem i to całkiem fajnie działało. Teraz nie chce się włączyć

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 06:17
autor: habish
Jaki aktualnie masz APN?

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 12:54
autor: szymekja4
Apn internet
Typ uwierzytelniania PAP
Typ Apn default

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 13:04
autor: habish
Zamień APN na plus a następnie wyłącz i włącz telefon.

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 13:05
autor: zbych_in_flames
No to masz źle, wszędzie jest przecież info, że dla telefonów(ofert głosowych) powinien być ustawiony APN: plus by działało LTE. Zmień i przeloguj telefon ( na chwile uruchom tryb samolotowy lub czasami jest potrzebna uruchomienia ponownie) i sprawdź jeszcze raz.

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 16:41
autor: szymekja4
Jak już mówiłem, próbowałem różnych apn. Ale dobra, zmieniłem tak jak mówicie na plus. Dalej nic

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 17:02
autor: zbych_in_flames
A przelogowałeś telefon po zmianie?

Może jeszcze sprawdź czy w ogóle masz aktywny dostęp do LTE. Znasz swój pluskod 5 albo e-hasło? Zainstaluj mobilne plus online i sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: usługi i pakiety -> internet -> Usługa LTE

Jak nic nie pomoże to chyba pozostaje zgłoszenie tego jako problemu technicznego.

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 2 lip 2018, o 18:07
autor: szymekja4
Po każdych zmianach przelogowalem. Do działu technicznego zgłaszałem około 3 razy. Raz nawet reklamacja w salonie (mam potwierdzenie). Tam rozkładają ręce i mówią że założą następne zgłoszenie. I tak się ciągnie zgłoszenie za zgłoszeniem a internetu nie ma. Usługę LTE też razem z konsultantka resetowalem.

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 3 lip 2018, o 11:37
autor: zbych_in_flames
Napisz tutaj: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100 ... &start=330 i najlepiej podaj numer tych zgłoszeń i link do tego wątku by nie tłumaczyć od początku wszystkiego.

Jak dla mnie to jakiś błąd w ustawieniach po stronie operatora.

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

: 4 lip 2018, o 07:15
autor: sl@w_es
Z uwagi na treść wcześniejszego posta wątek ZAMYKAM.

Proszę kontynuować temat we wskazanym linku.